En met Moraima is die laatste optie niet aan de ordequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, de hele dag die stem van Janet te moeten horen, spreekt me niet echt aan.... en het risico op valpartijen...
die heb je bij morrie ook als ze de trap op gaat en mag ze veel perdag gaan doen van mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, de hele dag die stem van Janet te moeten horen, spreekt me niet echt aan.... en het risico op valpartijen...
Dát sowieso, maar dan nog, er zijn er velen die dat op de kop hangen in dat wasrekje niet nadoenquote:
Zoe had een bericht gehad, dat ze om 11 uur klaar moesten zijnquote:
Die zal niet hals over kop de trappen op en af willen rennen.... Janet is echt 'valgevaarlijk'. moet er niet aan denken dat ze die trap af stuitert doordat ze weer eens misstaptquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En met Moraima is die laatste optie niet aan de orde
Moraima kan ook niet hals over kop die trap op rennenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zal niet hals over kop de trappen op en af willen rennen.... Janet is echt 'valgevaarlijk'. moet er niet aan denken dat ze die trap af stuitert doordat ze weer eens misstapt
Denk dat Janet ook wel goed gaat doenquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dát sowieso, maar dan nog, er zijn er velen die dat op de kop hangen in dat wasrekje niet nadoen
ze wachten op het deuntje neem ik aanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De scheidsrechters waren er net al zeiden ze
klopt, ik bedoelde het ook niet als rotopmerking naar Janet toe, meer 'bezorgd' dat ze zich niet te barsten valtquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima kan ook niet hals over kop die trap op rennen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
Het zal mij aan m'n je weet wel roesten wie er manager zal worden, wat bestellinkjes doorgeven, veel meer is het niet.
Oh die is ook verkiesbaar, dan liever Eunice na Moraquote:
ja geld is op hequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dan komt er denk ik nog wat vandaag als de Febo er al 'vanaf moet'.
Dat schapengedrag gaat er wel een beetje af ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben daar ook echt lak aan alles en iedereen, je merkt steeds meer dat de bewoners zich niets meer aantrekken van genoemde tijden of dat ze binnen 1 minuut voor een spelscherm moeten staan, dat ze hun waffel moeten houden en ga zo maar door
En geen peuken en bier.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oja, wat vergeten te vertellen met pitchen, maand lang geen vlees.
Managers krijgen wel altijd veel stream tijd dus Eunice liever nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
Het zal mij aan m'n je weet wel roesten wie er manager zal worden, wat bestellinkjes doorgeven, veel meer is het niet.
1 weet ze dat Gert Verhulst belgisch is?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Erik is de nieuwe Gert Verhulst"
Erik: "Ja zoeits"
Babs: Nou kunt je lachen om Gert Verhulst maar die heeft wel hele knappe vrouwen hoor!"
Zoe: "Ja maar hij is ook vreemdgegaan"
Babs: "Ja nou en"
Zoe: Maar dat is toen uitgekomen"
Babs: "Dat doet heel Nederland"
Tekenend...
Het niveau is van een erg hoog gehalte.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Erik is de nieuwe Gert Verhulst"
Erik: "Ja zoeits"
Babs: Nou kunt je lachen om Gert Verhulst maar die heeft wel hele knappe vrouwen hoor!"
Zoe: "Ja maar hij is ook vreemdgegaan"
Babs: "Ja nou en"
Zoe: Maar dat is toen uitgekomen"
Babs: "Dat doet heel Nederland"
Tekenend...
Babs lijkt me meer iemand die achter getrouwde kerels aan gaat. Na dit gesprek noemde ze nog eens haar vaker genoemde uitspraak "dochtertje paaien, papa naaien" ...quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 weet ze dat Gert Verhulst belgisch is?
2 Babs is dus iemand die vreemd gaat
oh bah!quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs lijkt me meer iemand die achter getrouwde kerels aan gaat. Na dit gesprek noemde ze nog eens haar vaker genoemde uitspraak "dochtertje paaien, papa naaien" ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |