De post ging toch over Zoë en niet over Babettequote:
Sorry verkeerd gelezen, las net dat Zoe Babet ging overhalen om een drankje te doen, daar had ik op moeten quotenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De post ging toch over Zoë en niet over Babette
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen, las net dat Zoe Babet ging overhalen om een drankje te doen, daar had ik op moeten quoten
Ze zijn allemaal van het aanrakerige vind ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
Valt me ook op dat Eunice en Janet steeds meer naar elkaar trekken. Eunice raakt Janet ook steeds vaker aan door haar hoofd tegen haar aan te drukken en ook als je ze vannacht samen zag slapen.
Sommige wel idd maar ik vind het niets voor Janet.. die is niet zo aanhalig en eerder wat afstandelijk wat dat betreft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van het aanrakerige vind ik.
Op deze van spapaars liggen ze er ook al zo knus bijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
Valt me ook op dat Eunice en Janet steeds meer naar elkaar trekken. Eunice raakt Janet ook steeds vaker aan door haar hoofd tegen haar aan te drukken en ook als je ze vannacht samen zag slapen.
Ja zo lagen ze vanmorgen nog steeds.. is toch niets voor Janet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze van spapaars liggen ze er ook al zo knus bij![]()
[ afbeelding ]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja zo lagen ze vanmorgen nog steeds.. is toch niets voor Janet?
Eerder kreeg je dat vaak wel te zien maar tegenwoordig niet meer. Vind het ook wel jammer, zo zien we niet meer wie er over de stemmingen liegt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer ze nu eens in beeld brengen op wie iedereen stemt
Daar hoop ik al niet eens meer op. Gebeurd toch niet en in de uitzending zit het ook puur op willekeur.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer ze nu eens in beeld brengen op wie iedereen stemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |