Nog rally's van 200+ slagen gehad? Of was het fitness?quote:
Nee, zulke lange rally's hadden we niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog rally's van 200+ slagen gehad? Of was het fitness?
Matig, matigquote:Op maandag 5 juni 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zulke lange rally's hadden we niet.
Ja, ging heel soepel met de trein!quote:Op maandag 5 juni 2023 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je gisteren bij Harry Styles was geweest had je er kunnen overnachten.
Maar Peter Gabriel is ook zeker een reis vanuit Twente waard,
@:Arizona , is je dochter veilig en op tijd in Amsterdam gekomen ?
Ik ben er ook net weer en ik heb bi-zar goed getennist.quote:
Ja fijn dat ze dat nummer ondertussen hebben, ben al best een paar keer situatie tegen gekomen waar mij niet goed bij voelde en heeft zelfs 2 keer geleid dat ik moest dokken voor een hotel of taxi omdat ik anders niet meer thuis kwam. Een keer waren in de trein vanaf Amsterdam Bijlmer naar Utrecht Ajax supporters tot bloedens toe met elkaar aan het vechten. Andere keer begon rond Gouda iemand keihard te gillen, schreeuwen en dingen kapot te maken (gooide met tassen van mensen). Trein stil gezet etc.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh bahIk vind dat nieuwe appnummer van de NS ook wel echt heel fijn voor dit soort dingen
Heb al een paar keer geappt bij gedoetjes en daar werd heel snel op gereageerd. Gelukkig nog niet zoiets heftigs.
Wel weer typisch net als jij met het OV gaat
Dat gebruikt mijn moeder ook altijd als excuus om overal slagroom op te doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu een stuk slagroomschnitte. Om mijn eiwitten aan te vullen uiteraard
Dan maar je naam veranderen naar Arizalenka.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ging heel soepel met de trein!
[..]
Ik ben er ook net weer en ik heb bi-zar goed getennist.Ik moet vaker op Roland Garros gaan kijken
![]()
Het was ook echt perfect weer om te tennissen.
Eens ja.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Lock me up, lock me down, lock me in, lock me out, lock me sidewaaaaysCIRCUS MIRCUS
Komt net op random langs in m'n playlist en nog steeds viesmad dat dat ALLERLAATSTE werd in de semi
Ik ookquote:Op maandag 5 juni 2023 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Lock me up, lock me down, lock me in, lock me out, lock me sidewaaaaysCIRCUS MIRCUS
Komt net op random langs in m'n playlist en nog steeds viesmad dat dat ALLERLAATSTE werd in de semi
Straks denken mensen dat je meegedaan hebt als je zegt dat je in Parijs geweest bentquote:Op maandag 5 juni 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ging heel soepel met de trein!
[..]
Ik ben er ook net weer en ik heb bi-zar goed getennist.Ik moet vaker op Roland Garros gaan kijken
![]()
Het was ook echt perfect weer om te tennissen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu een stuk slagroomschnitte. Om mijn eiwitten aan te vullen uiteraard
Het zit al maanden echt vast los van wat kleine slagen, hopelijk kunnen ze een keer goed doorzetten en die Russen het land laten optyfen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Die geruchten dat het Oekraïense offensief zou zijn gezet. Laat het ze ajb goed gaan.
Ik duim. Maar echt heel hard.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Die geruchten dat het Oekraïense offensief zou zijn gezet. Laat het ze ajb goed gaan.
Noooouuu… not even closequote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Straks denken mensen dat je meegedaan hebt als je zegt dat je in Parijs geweest bent
Heb je niks lekkers in huis dan?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om iets te snacken.
Bovendien is zo'n concept er ook al duizend keer geweest toch? Het is niet alsof ze hierdoor een maatschappelijke discussie op gang gaan brengenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:02 schreef Strani het volgende:
Of de situatie met Eloise nou waar is of niet, ik moet zeggen dat ik geen fan ben van dit soort 'experimenten' voor vermaak. Ik vind het misbruik van de oprechtheid van nietsvermoedende mensen. Daarnaast kan je als individu ook nog eens flink de pech hebben dat je net niet op de sociaal meest wenselijke manier reageert omdat je gewoon om wat voor reden dan ook een kutdag hebt. Maar dan kom je wel met je snoet op TV.
Nieuw is het zeker niet nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Bovendien is zo'n concept er ook al duizend keer geweest toch? Het is niet alsof ze hierdoor een maatschappelijke discussie op gang gaan brengen
Leuk bedacht van je. Maar jij liep natuurlijk gewoon zelf met een roze boa rondquote:Op maandag 5 juni 2023 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, ik loop weer buiten tussen de felgekleurde boa’s en kleding. Had je toevallig al gehoord hoe Aridochter het concert van Harry heeft beleefd @:Arizona?
Ik heb een topavond gehad bij de buren in ieder geval!
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:14 schreef Redefine het volgende:
Wat concerten betreft. Morgen Muse en Royal Blood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:33 schreef GeorgeM het volgende:
The Boat of a New Age?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tja-tja-tja-tja-tja-tjalk?
De Douwe Boot?De Sahara is zonder meer erg droog.
Gaaf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude grap: De Onzinkbare III
Behoorlijk oud: Anna
Ik ga er nog even over denken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Strani gebruikte het woord snoet, dat konden Bill en ik wel waarderenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:37 schreef Yesse het volgende:
Ik ben nogal druk geweest. WAT HEB IK GEMIST. Snoetchat
En daarom heet dit deel van de SC sinds vanochtend Snoetchatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
Het woord snoet is een mooie toevoeging aan onze SC. Goed bezig Strani.
Gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freedom
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
JAAAAAAAAquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Boat of a New Age?
De Tja-tja-tja-tja-tja-tjalk?
De Douwe Boot?
Dank! Ik wacht in spanning af of je nog over Freedom heen gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Oude grap: De Onzinkbare III
Behoorlijk oud: Anna
Ik ga er nog even over denken
Jaquote:
Ik denk niet dat me dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dank! Ik wacht in spanning af of je nog over Freedom heen gaat
Ha, leuk, zin in?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:14 schreef Redefine het volgende:
Doeze pwaquote:
Gewoon gaan vind ik en daar wat afsprekenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, leuk, zin in?
Ik ga er ook heen, maar een van mijn vrienden heeft een verplichte vergadering en kan pas rond 20.00 uur op het Malieveld zijn. We zijn aan het twijfelen of we op hem wachten of niet. Mogelijk mis ik Royal Blood.
Jouw ideeën waren ook leuk hoorquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, leuk, zin in?
Ik ga er ook heen, maar een van mijn vrienden heeft een verplichte vergadering en kan pas rond 20.00 uur op het Malieveld zijn. We zijn aan het twijfelen of we op hem wachten of niet. Mogelijk mis ik Royal Blood.
Ja, dat wil een ander die meegaat ook. Ik vind het eigenlijk leuker als de laatkomer niet in zijn eentje daar heen hoeft te rijden. Goed, we hebben nog een dag om te beslissenquote:
Wat vindt de laatkomer er zelf van? Misschien voelt die zich juist wel bezwaard als jullie een deel van het concert missenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wil een ander die meegaat ook. Ik vind het eigenlijk leuker als de laatkomer niet in zijn eentje daar heen hoeft te rijden. Goed, we hebben nog een dag om te beslissenEerst maar even mijn ticket zoeken, anders hoef ik daar helemaal niet heen
Ik zal het eens vragen! Er is nog een kansje dat hij morgen wel eerder weg kan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat vindt de laatkomer er zelf van? Misschien voelt die zich juist wel bezwaard als jullie een deel van het concert missen
Ik ben stiekem ook wel lief maar dat hoeft niemand te weten hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:05 schreef H_T het volgende:
@:Strani Ik had het woord snoet niet verwacht in je laatste zinIk dacht dat je voor smoel zou gaan. Vind het wel lief zo
[/spoiler]Wel handig zo met die spoilers, dat de belastingdienst er niet achter komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]
Zie ik jou en @BillDauterive daar!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:14 schreef Redefine het volgende:
Zeker zin in.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, leuk, zin in?
Dit is qua artiesten vibes onderling echt het beste/leukste jaar ooit. Komt ook wel doordat social media er een grote rol in speelt en het alleen maar zichtbaarder wordt, maar toch. Zo tof.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Joker Out en Wild Youth stonden gisteren en morgen samen op de planken in Ierland, en kondigen zojuist een gezamenlijke UK Tour aan.
We hebben natuurlijk 2 jaar Covid achter de rug, maar ik kan me niet herinneren dat er in eerdere jaren zoveel onderlinge samenhang tussen de kandidaten was die ook na het ESF werd voortgezet. Niet alleen tussen deze 2 acts, maar ook Kaarija, Alessandra die volgens mij iets met Noa Kirel gaan doen etc.
Je bent zelf snoezigquote:
War voor 1?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een ijsjegegeten, maar ik was nog bovenin bezig toen de koek halverwege afbrak.
Kijk je uit dat je niet overspannen raaktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
8,5 uur gewerkt vandaag. Mooi geweest voor vandaag.
Daarom stop ik nu ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet overspannen raakt
Da's een half uur te lang.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
8,5 uur gewerkt vandaag. Mooi geweest voor vandaag.
Werk je 7,3 uur per dag?quote:
Interessant getalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Volgens mijn contract wel iig.
36,5 uur per week. Wie dat halve uurtje heeft verzonnen, weet ik ook niet.quote:
Ik ben dusdanig getraind dat ik soms ook weet dat het warm is als er geen haas te bekennen valtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Momo het volgende:
Je weet dat het warm is als de hazen niet meer in de zon willen.
quote:
Daarom laat ik ze ook altijd lekker schuilen in de oven, dan hoeven die arme beestjes niet steeds maar in de zon te zitten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:21 schreef Momo het volgende:
Je weet dat het warm is als de hazen niet meer in de zon willen.
Witchcraftquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben dusdanig getraind dat ik soms ook weet dat het warm is als er geen haas te bekennen valt
Lekker warm en knus.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze ook altijd lekker schuilen in de oven, dan hoeven die arme beestjes niet steeds maar in de zon te zitten.
Dat, of ik ben Haas_Tquote:
Je kan me oprapen als Joker Out en Käärijä allebei naar het grote songfestivalfeest komen en we gewoon getuigen zijn van een reüniequote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Joker Out en Wild Youth stonden gisteren en morgen samen op de planken in Ierland, en kondigen zojuist een gezamenlijke UK Tour aan.
We hebben natuurlijk 2 jaar Covid achter de rug, maar ik kan me niet herinneren dat er in eerdere jaren zoveel onderlinge samenhang tussen de kandidaten was die ook na het ESF werd voortgezet. Niet alleen tussen deze 2 acts, maar ook Kaarija, Alessandra die volgens mij iets met Noa Kirel gaan doen etc.
Ik dacht Heksen_snoeTquote:
Gni gni gniquote:
Ah bah, Almere in de eredivisie? Dat wil toch niemand..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Voetballers die naar Saudi-Arabië gaanZiyech die op bezoek gaat bij Prommes in Rusland
en dan het ergste, Almere straks in de Eredivisie.
Absoluut niet!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Eet jij ook graag banaan en kijk je graag hoe mensen hun afval scheiden in de containers?
200 miljoen per jaar voor Benzema, niets mis mee. Even 3 jaar lang 23.000 euro per uur binnenharken. Terwijl er een straat verder een homo wordt opgehangen, heb je er weer een paar tientjes bij. Terwijl ze een vrouw die dacht zelf te bepalen dat ze wil werken aan het folteren zijn, stroomt het met honderden euro’s tegelijk binnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Voetballers die naar Saudi-Arabië gaanZiyech die op bezoek gaat bij Promes in Rusland
en dan het ergste, Almere straks in de Eredivisie.
Precies, dat laatste plaats dat eerste toch in perspectief he.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
200 miljoen per jaar voor Benzema, niets mis mee. Even 3 jaar lang 23.000 euro per uur binnenharken. Terwijl er een straat verder een homo wordt opgehangen, heb je er weer een paar tientjes bij. Terwijl ze een vrouw die dacht zelf te bepalen dat ze wil werken aan het folteren zijn, stroomt het met honderden euro’s tegelijk binnen.
Maar inderdaad, Almere in de Eredivisie zou wel een echt drama zijn. Laat politiek Den Haag daar een iets tegen doen.
Scheelt weer een identiteitscrisisquote:
Wordt wielerfan!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:40 schreef Em31 het volgende:
Maar even serieus, de voetbalwereld wordt toch wel steeds een beetje walgelijker he?
Merk dat ik er toch steeds wat meer een afkeer van krijg.
De wereld is verrot. Het ergste nieuws van de dag vond ik de verdronken dieren in Oekraïne. Dierenleedquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
200 miljoen per jaar voor Benzema, niets mis mee. Even 3 jaar lang 23.000 euro per uur binnenharken. Terwijl er een straat verder een homo wordt opgehangen, heb je er weer een paar tientjes bij. Terwijl ze een vrouw die dacht zelf te bepalen dat ze wil werken aan het folteren zijn, stroomt het met honderden euro’s tegelijk binnen.
Maar inderdaad, Almere in de Eredivisie zou wel een echt drama zijn. Laat politiek Den Haag daar een iets tegen doen.
Nou ja, dit soort figuren met te veel geld, en dan nog uit zulke landen, maken inderdaad wel veel kapot. Zo’n speler als Benzema moet toch gewoon lekker terug naar Lyon om af te bouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:40 schreef Em31 het volgende:
Maar even serieus, de voetbalwereld wordt toch wel steeds een beetje walgelijker he?
De eerste stap naar een WK in Saudi-Arabiëquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou... Team Jayco wordt geco-sponsord door een stad in Saudi-Arabië....
Nouja heeft denk ik wel een voorkeur denk ik. Ze hebben wel een aantal grote bedrijven die co-sponsor zijn die misschien kunnen overnemen. Efteling wordt co-sponsor tijdens tour. Misschien opstap? Denk dat het misschien wel wat te duur is voor hun. Verder Heineken, Unox, Campina als sponsors nu.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
De eerste stap naar een WK in Saudi-Arabië![]()
Zijn er ook geruchten trouwens over wie Jumbo over gaat nemen? Moet/wordt dat sowieso een ander Nederlands bedrijf of hoeft dat niet?
Dat moet niet. Een Nederlands bedrijf dat over de grens wil scoren zou wel het meest voor de hand liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zijn er ook geruchten trouwens over wie Jumbo over gaat nemen? Moet/wordt dat sowieso een ander Nederlands bedrijf of hoeft dat niet?
Er is al een WK wielrennen in Qatar geweest, niet al te lang geleden. En er was ook jarenlang een Ronde van Qatar. Daar was veel minder discussie over dan het WK voetbal, zegt ook wel iets over de status van het wielrennen vs. voetbal.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies, even een paracetamol halen natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar gebeuren nooit dubieuze dingen.
[ afbeelding ]
Een extreme uitwas van onze samenleving van die steeds meer wordt overheerst door het Angelsaksische economische model.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:40 schreef Em31 het volgende:
Ze profileren zich graag als super-Nederlands team, maar ondertussen zijn ze dat eigenlijk niet. Dat is de rare spagaat waar Jumbo-Visma in zit. Ik snap ook wel dat Jumbo eruit stapt, wat heeft het voor een Nederlandse supermarkt voor zin om die ploeg te sponsoren?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet niet. Een Nederlands bedrijf dat over de grens wil scoren zou wel het meest voor de hand liggen.
Ohja, dat was toch toen er zowat niemand stond te kijken? Ik kan me wel zoiets herinneren, maar dacht dat dat Dubai was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is al een WK wielrennen in Qatar geweest, niet al te lang geleden. En er was ook jarenlang een Ronde van Qatar. Daar was veel minder discussie over dan het WK voetbal, zegt ook wel iets over de status van het wielrennen vs. voetbal.
Daarnaast heb je een team Astana (Kazachstan), UAE (Verenigde Arabische Emiraten), Team Bahrain... verhoudingsgewijs is het in het wielrennen misschien nog wel erger dan in het voetbal, want er gaat ook veel minder geld in om.
Snel het Belgische paspoort van Wout verbranden. Primoz zei in een video dat hij boerenkool stampot lekker vond, lekker Hollandse jongen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze profileren zich graag als super-Nederlands team, maar ondertussen zijn ze dat eigenlijk niet. Dat is de rare spagaat waar Jumbo-Visma in zit. Ik snap ook wel dat Jumbo eruit stapt, wat heeft het voor een Nederlandse supermarkt voor zin om die ploeg te sponsoren?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
Weer niet helemaal wat ik hierboven zeg, maar komt wel slim uit mn snoet vind ik.
Shell ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet niet. Een Nederlands bedrijf dat over de grens wil scoren zou wel het meest voor de hand liggen.
Ik weet niet hoe groot de internationale ambities waren. Ze hebben nu wat winkels in Vlaanderen, maar verder gaat het allemaal niet zo hard. Dan heeft internationale sponsoring inderdaad weinig zin.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze profileren zich graag als super-Nederlands team, maar ondertussen zijn ze dat eigenlijk niet. Dat is de rare spagaat waar Jumbo-Visma in zit. Ik snap ook wel dat Jumbo eruit stapt, wat heeft het voor een Nederlandse supermarkt voor zin om die ploeg te sponsoren?
Zou wel toepasselijk zijn met INEOS en een aantal oliestaatlanden ploegen als grootste tegenstanders.quote:
De NAM zou ik ook wel een schokkende uitkomst vinden.quote:
Denk dat het vooral een hobby was van Frits van Eerd + wat financiële voordelen. Maar inderdaad, veel zin heeft het uiteindelijk voor het merk niet echt, buiten Nederland en België.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
La Place is ook van Jumbo tegenwoordig, die heb ik gespot op het vliegveld van Torontoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de internationale ambities waren. Ze hebben nu wat winkels in Vlaanderen, maar verder gaat het allemaal niet zo hard. Dan heeft internationale sponsoring inderdaad weinig zin.
Ahold zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Veel grote Nederlandse bedrijven internationaal zijn niet echt consumentenmerken? Unilever en FrieslandCampina hebben er kan ik bedenken, misschien Ahold en ING? Vroeger Philips. Maar verder....
Of Just Eat.
De Rabobankquote:
Poah, Efteling, dat zou potentie hebben voor prachtige wielershirtsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja heeft denk ik wel een voorkeur denk ik. Ze hebben wel een aantal grote bedrijven die co-sponsor zijn die misschien kunnen overnemen. Efteling wordt co-sponsor tijdens tour. Misschien opstap? Denk dat het misschien wel wat te duur is voor hun. Verder Heineken, Unox, Campina als sponsors nu.
Sportsponsoring was inderdaad wel vooral de hobby van Frits, het is echt niet dat plots alle doelen zijn behaald net op het moment dat hij daar niet meer de baas isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk dat het vooral een hobby was van Frits van Eerd + wat financiële voordelen. Maar inderdaad, veel zin heeft het uiteindelijk voor het merk niet echt, buiten Nederland en België.
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel zonde.. valt toch behoorlijk iets weg over meerdere sporten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Poah, Efteling, dat zou potentie hebben voor prachtige wielershirts
En in het verleden zijn ze shirtsponsor geweest van Sparta, dus wat dat betreft is er zelfs precedent! Maar denk dat het hoofdsponsorschap wel te duur is voor de Efteling, die maken nog niet de helft winst van wat een Jumbo draait
[..]
Sportsponsoring was inderdaad wel vooral de hobby van Frits, het is echt niet dat plots alle doelen zijn behaald net op het moment dat hij daar niet meer de baas is
Wel jammer voor de Nederlandse sport, Jumbo zat er wel echt mooi breed in
Dat laatste vraag ik me ook af bij profvoetballers met een miljoenencontract die dan alsnog drugs gaan smokkelen of illegaal gokkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel zonde.. valt toch behoorlijk iets weg over meerdere sporten.
Ben wel benieuwd om hoeveel geld dat witwassen gaat. Waarom in godsnaam toch ook, als miljardair.
Je hebt nooit teveel geld.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel zonde.. valt toch behoorlijk iets weg over meerdere sporten.
Ben wel benieuwd om hoeveel geld dat witwassen gaat. Waarom in godsnaam toch ook, als miljardair.
Mwah...quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Poah, Efteling, dat zou potentie hebben voor prachtige wielershirts
Die Frits van Eerd wilde gewoon zo graag bij die motorsportwereld horen, het was zelfs 'n beetje zielig. Hij kocht zich overal in. Dan ben je dus ook makkelijk te misbruiken door louche figuren. Niet dat hij een slachtoffer is, maar ik denk niet dat het initiatief tot witwassen bij hem vandaan komt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 00:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat wordt de komende dagen overwerken om die gemiste inkomsten terug te verdienen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn drugs zijn weer onderschept door de politie.
https://www.omroepzeeland(...)elburg-en-vlissingen
Even contact opnemen met @Luctor.et.Emergo in Zeelandquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt de komende dagen overwerken om die gemiste inkomsten terug te verdienen.
Die is juist degene die nu inkomsten mislooptquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Even contact opnemen met @:Luctor.et.Emergo in Zeeland
Dubieuze figuren genoeg in de wereld van de motorsportquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Frits van Eerd wilde gewoon zo graag bij die motorsportwereld horen, het was zelfs 'n beetje zielig. Hij kocht zich overal in. Dan ben je dus ook makkelijk te misbruiken door louche figuren. Niet dat hij een slachtoffer is, maar ik denk niet dat het initiatief tot witwassen bij hem vandaan komt.
Tijd om voetbal af te schaffen. Het is niet eens een sport.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:40 schreef Em31 het volgende:
Maar waar gaat al dat tuig dan naar toe?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd om voetbal af te schaffen. Het is niet eens een sport.
Dan verlies ik m'n werkquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd om voetbal af te schaffen. Het is niet eens een sport.
Was het een indirecte wens van @Cyan9 dat jij je werk verliest?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan verlies ik m'n werk
Maar verder eens dat het belachelijk is allemaal.
Daar vrees ik dan toch voorquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het een indirecte wens van @:cyan9 dat jij je werk verliest?
Kan je niet de overstap maken naar darten of Formule 1 of iets?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan verlies ik m'n werk
Nou ik vrees dat het hele bedrijf zou kunnen instorten zonder voetbal dus lastig te zeggen! Maar ik zal het eens vragen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je niet de overstap maken naar darten of Formule 1 of iets?
• Eigen werk veiligstellenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vrees dat het hele bedrijf zou kunnen instorten zonder voetbal dus lastig te zeggen! Maar ik zal het eens vragen.
Oké ik zal het eens overwegen!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef Arizona het volgende:
@:strani, ik heb er even goed over nagedacht, ik denk dat je bij Infosys moet gaan werken want die doen vanalles op Roland Garros en dan kun je misschien voor je goede forumvriendin Arizona wel vrijkaartjes regelen
Ik vind het vooral leuk om naar te kijken en om te doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik zal het eens overwegen!
Tennis is serieus qua statistiek wel een enorm interessante sport (wat mij betreft interessanter dan er gewoon naar kijken)
Al het tuig wordt ook afgeschaft. Tijd om eens door te pakken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar gaat al dat tuig dan naar toe?
Denken in mogelijkheden Straan, wie weet wat er dan op je pad komt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan verlies ik m'n werk
Ik kwam er net bij het nieuws van 13 uur achter dat ze bij de mannen al bij de halve finale zijn aangekomen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef Arizona het volgende:
@:strani, ik heb er even goed over nagedacht, ik denk dat je bij Infosys moet gaan werken want die doen vanalles op Roland Garros en dan kun je misschien voor je goede forumvriendin Arizona wel vrijkaartjes regelen
De grote schoonmaak kan beginnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Al het tuig wordt ook afgeschaft. Tijd om eens door te pakken.
[..]
The Great Reset blijkt dan toch een ding te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De grote schoonmaak kan beginnen.
Ze spelen nu de kwartfinales inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kwam er net bij het nieuws van 13 uur achter dat ze bij de mannen al bij de halve finale zijn aangekomen.
Ik had er nog vrij weinig van meegekregen, behalve dan de commotie tussen de Oekraïense en (Bela)Russische tennissters.
En van de huidige nummer één van de wereld had ik ook nog nooit gehoord.
Badminton is ook een minder bekende sport internationaal gezien, zeker in Nederland. Ik zou ook niet weten wie de huidige nummer 1 is bij het badminton. Ik volg dat eigenlijk ook nooit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze spelen nu de kwartfinales inderdaad![]()
Ach ik weet ook niet wie de nummer 1 bij badminton is. Sterker nog, ik ken helemaal geen badmintonners
(behalve jou dan)
Katquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan douchen maar de kat ligt nog diep in slaap op mijn schoot
Ik heb ooit voor een sponsor van een Indiase badmintonster (Saina Nehwal, één van de besten ter wereld) een tijdje lang artikelen geschreven over haar prestaties. Dat was op zich wel leuk om te doen en zo heb ik ook meer geleerd over het score-systeem en zo. Hoewel dat eigenlijk heel simpel is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze spelen nu de kwartfinales inderdaad![]()
Ach ik weet ook niet wie de nummer 1 bij badminton is. Sterker nog, ik ken helemaal geen badmintonners
(behalve jou dan)
Oei lastig dilemma. Maar als ik vrijkaartjes voor jou regel wil ik wel dat je lekker ruikt want anders word ík er toch weer op aangekeken in de Skybox.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Dan ben ik uiteraard citroentjesfris! En ik zal zelfs een mooie jurk dragen!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei lastig dilemma. Maar als ik vrijkaartjes voor jou regel wil ik wel dat je lekker ruikt want anders word ík er toch weer op aangekeken in de Skybox.
Ik ben vandaag vrij. Morgen krijg je antwoord op je mail.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* mompelt iets onverstaanbaars over de accountant
Samen met de kat gaan douchen, dan ligt ie daarna zeker weten niet meer op je schootquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Oké dan ga ik zelfs tegen mensen zeggen dat jij m'n plus one bent, dan maak ik ook indrukquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan ben ik uiteraard citroentjesfris! En ik zal zelfs een mooie jurk dragen!
Het was eerder dat de accountant stukken opvraagt, die ik gewoon had aangeleverd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij. Morgen krijg je antwoord op je mail.
Je moet ook de kosten aanleveren. Niemand gelooft dat je miljoenen hebt verdiend.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eerder dat de accountant stukken opvraagt, die ik gewoon had aangeleverd.
Zou me niks verbazen als Luctor gewoon stiekem miljonair is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet ook de kosten aanleveren. Niemand gelooft dat je miljoenen hebt verdiend.
Hoe moet ik de gederfde inkomsten wegschrijven van de onderschepping door de douane/politie?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet ook de kosten aanleveren. Niemand gelooft dat je miljoenen hebt verdiend.
Ik dacht ook gelezen te hebben dat de hoofdverdachte in die zaak al sowieso niet een heel betrouwbaar figuur was en ook al bekend stond om dit soort dingen. Dus nee inderdaad, sowieso niet heel snugger van hem.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Frits van Eerd wilde gewoon zo graag bij die motorsportwereld horen, het was zelfs 'n beetje zielig. Hij kocht zich overal in. Dan ben je dus ook makkelijk te misbruiken door louche figuren. Niet dat hij een slachtoffer is, maar ik denk niet dat het initiatief tot witwassen bij hem vandaan komt.
Zelfs zo stiekem dat ik dat zelf niet eens weet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Luctor gewoon stiekem miljonair is.
Dat mag uiteraard!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan ga ik zelfs tegen mensen zeggen dat jij m'n plus one bent, dan maak ik ook indruk
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
Dat klinkt ook best als een lekker drankje, limoen basilicum.
Wat voor naam heb ik hier al opgebouwd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij dit weer kent hè
Kom jij ook naar de ESFteling?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen verrassing dat jij dit weer kent hè
Nee, ik kan dan niet. Wel jammer! (al ben ik sowieso niet echt van de pretparken)quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de ESFteling?
Oh jammer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan niet. Wel jammer! (al ben ik sowieso niet echt van de pretparken)
Ik denk dat wij niet-pretparkfans ons moeten verenigen. We staan niet sterk in deze SC maar dat is denk ik ook omdat veel mensen het niet durven toe te geven dat ze niet zo van pretparken houden, vanwege de enorme sociale druk hier.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik kan dan niet. Wel jammer! (al ben ik sowieso niet echt van de pretparken)
Er zijn hier volgens mij meer linkshandigen dan niet-pretparkfans.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat wij niet-pretparkfans ons moeten verenigen. We staan niet sterk in deze SC maar dat is denk ik ook omdat veel mensen het niet durven toe te geven dat ze niet zo van pretparken houden, vanwege de enorme sociale druk hier.
Verschrikkelijk hoe die jongen de pretparkterreur leidtquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn hier volgens mij meer linkshandigen dan niet-pretparkfans.
Ik weet ook niet of het slim is om vandaag openlijk hierover te praten,want straks sta ik in hetzelfde park als Hamlapjes.
Ieder park is minder leuk als er drie achtbanen dicht zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Efteling is wel minder leuk als er 3 achtbanen lang dicht zijn.
Zeg ik uit eigen ervaring.
Dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou... Team Jayco wordt geco-sponsord door een stad in Saudi-Arabië....
Ik hou er wel van jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:37 schreef Strani het volgende:
Oké, nou ben ik wel benieuwd ook:
[poll=5681]
De Efteling heeft er toch ook maar iets van drie?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Efteling is wel minder leuk als er 3 achtbanen lang dicht zijn.
Zeg ik uit eigen ervaring.
Have funquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, kaartje uitgeprint. Wat eten in de oven gegooid, biertje erbij en ik ben bijna klaar om naar Muse te gaan
Veel plezier. Je gaat er geen spijt krijgen van concert van Muse te bezoekenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, kaartje uitgeprint. Wat eten in de oven gegooid, biertje erbij en ik ben bijna klaar om naar Muse te gaan
Dit wordt mijn vijfde keer en ik verwacht dat dit de minste wordt, maar ga zeker geen spijt krijgenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier. Je gaat er geen spijt krijgen van concert van Muse te bezoeken
What happened to citroentjesfris?quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:16 schreef Arizona het volgende:
Ik heb eindelijk gedoucht en ik ruik naar limoen/basilicum nu
Pretparken zijn leukquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:37 schreef Strani het volgende:
[poll=5681]
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit wordt mijn vijfde keer en ik verwacht dat dit de minste wordt, maar ga zeker geen spijt krijgen
Veel plezierquote:
Wij staan er ookquote:
Beetje fatsoenlijke plek weten te scoren al?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij staan er ookEerste voorprogramma is ook al prima
Dat is dus limoentjesfris gewordenquote:
Ja. Wij staan twee meter van het einde van het kleine voorpodium af. En jullie?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke plek weten te scoren al?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is dus limoentjesfris geworden![]()
Ik ben wel uit de band gesprongen hoor. Die douchegel heet Good Morning en ik heb hem in de middag gebruikt
We staan een stukkie verder naar achteren, tussen die eerste twee torens inquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Wij staan twee meter van het einde van het kleine voorpodium af. En jullie?
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben wel uit de band gesprongen hoor. Die douchegel heet Good Morning en ik heb hem in de middag gebruikt
13 voor ja tot zover, 2 voor nee en 1 voor 'ach gaat wel' en dat was ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:37 schreef Strani het volgende:
[poll=5681]
Voor 'ach gaat wel' ben je in elk geval niet meer alleen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
13 voor ja tot zover, 2 voor nee en 1 voor 'ach gaat wel' en dat was ik.
Nee, in deze SC heb je als niet-fan duidelijk geen bestaansrecht
SBS6 krijgt dan ook een programma met goed nieuws.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:13 schreef H_T het volgende:
Net op het radionieuws:
-Rutte treedt niet af
-FIFA doet iets moreel verwerpelijks
-Rijken ontwijken belasting
Ik sta nog buiten en ben blij als ik ooit binnen komquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de ESFokkers elkaar al ontmoet op het malieveld? Kunnen we een selfie krijgen om dat te bevestigen?
Dit had ook nieuwsbericht uit 2013 kunnen zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:13 schreef H_T het volgende:
Net op het radionieuws:
-Rutte treedt niet af
- Voor het eerst in maanden was het weer een Ed Sheeran-vrije dag. (Ja, echt!)quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:13 schreef H_T het volgende:
Net op het radionieuws:
-Rutte treedt niet af
- Groningers worden weer dingen beloofd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:13 schreef H_T het volgende:
Net op het radionieuws:
-Rutte treedt niet af
Hier staat voetbal op. Dus dat komt goed. Maar bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
!!WAARSCHUWING!!
Suzan & Freek bij Jinek en meende te horen dat ze ook nog drie keer gaan optreden daar
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sta nog buiten en ben blij als ik ooit binnen kom
Nee niemand gezienquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de ESFokkers elkaar al ontmoet op het malieveld? Kunnen we een selfie krijgen om dat te bevestigen?
Sjokking ditquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Muse was blijkbaar nogal luid.
Blijkbaar waren er nogal wat klachten binnen gekomen van geluidsoverlast.quote:
Op de radio hadden ze het er net over dat de wind van een andere kant kwam dan gebruikelijk, waardoor mensen het konden horen die het normaal niet zouden kunnen horenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar waren er nogal wat klachten binnen gekomen van geluidsoverlast.
ik ben benieuwd hoe dat gaat met Into the grave dit weekend in Leeuwardenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn geweest, want halverwege had je echt geen oordopjes nodig. Ik verbaasde me zelfs dat Muse zo zacht gezet werd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de radio hadden ze het er net over dat de wind van een andere kant kwam dan gebruikelijk, waardoor mensen het konden horen die het normaal niet zouden kunnen horen
Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal het zijn geweest, want halverwege had je echt geen oordopjes nodig. Ik verbaasde me zelfs dat Muse zo zacht gezet werd.
Mwah, op zo'n groot veld is het wel fijn als je naast de muziek niets anders hoort.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn.
Ok, nou vooruit.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, op zo'n groot veld is het wel fijn als je naast de muziek niets anders hoort.
Beterschapquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Bakje karma hier, ik had vandaag eigenlijk een kantoordag waar ik liever niet naar toe ging. Vond uiteindelijk toch dat ik het niet kon maken. Krijg ik me vannacht toch een partij buikgriep uit alle gaten die ik heb. Nu ziek op bed.
Beterschap! Op zich wel fijn dat je ziek wordt op een moment dat het je uitkomtquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Bakje karma hier, ik had vandaag eigenlijk een kantoordag waar ik liever niet naar toe ging. Vond uiteindelijk toch dat ik het niet kon maken. Krijg ik me vannacht toch een partij buikgriep uit alle gaten die ik heb. Nu ziek op bed.
Ik had ze in, maar op een gegeven moment maar half uit de oren laten hangen om het een beetje goed te horenquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal het zijn geweest, want halverwege had je echt geen oordopjes nodig. Ik verbaasde me zelfs dat Muse zo zacht gezet werd.
Wel hoor, je kan koffie halenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws. Ik ben al meer dan een kwartier aan het wachten tot het systeem op kantoor gaat doen waar ik om vroeg. En tot die tijd kan ik niks anders doen.
Bij Muse zou ik denken dat de bezoekers er wel echt naar toe willen en dus zouden opletten. Het is niet bepaald alsof je op het dorpsplein naar de Bunschoter Toppers staat te kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had ze in, maar op een gegeven moment maar half uit de oren laten hangen om het een beetje goed te horen
Daardoor was het inderdaad wel goed te merken hoeveel mensen aan het praten waren
Tickets kosten ook wel wat meer dan 2 tientjes, zalmazegguh, dus je zou ook verwachten dat mensen waar voor hun geld willen hebben. Maar ja, mensen zijn nou eenmaal raarquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Muse zou ik denken dat de bezoekers er wel echt naar toe willen en dus zouden opletten. Het is niet bepaald alsof je op het dorpsplein naar de Bunschoter Toppers staat te kijken
Vertel ze dat maar bij de AFAS Livequote:Op donderdag 8 juni 2023 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn.
Verder naar voren was Muse niet echt zachtquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat de schrijver al voor het concert niet zo fan was van Muse en hun songtekstenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://oor.nl/concerten/(...)ht-op-het-malieveld/
OOR is minder positief allen.
Wat leuk! Hoe kwam je erachter dat ze Fins was?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef GeorgeM het volgende:
Ik had net een Finse in de winkel en we hebben heel lang over het Songfestival gekletst. Ze is een enorme fan en gaat naar Zweden
Lekker belangrijk, je eigen ervaring is het belangrijkstequote:Op donderdag 8 juni 2023 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://oor.nl/concerten/(...)ht-op-het-malieveld/
OOR is minder positief allen.
Ik gok dat ze groene pofmouwen aan hadquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe kwam je erachter dat ze Fins was?
Ik vind dat dus echt diep triest, mensen die gaan klagen over een concert van een paar uur. Dan wil jij mensen hun plezier ontnemen omdat jij de herhaling van RTL Boulevard niet goed kan horen? Mensen moeten gewoon chillen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt ze ook hier meeposten?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef GeorgeM het volgende:
Ik had net een Finse in de winkel en we hebben heel lang over het Songfestival gekletst. Ze is een enorme fan en gaat naar Zweden
Ik heb het wel over jullie skatties gehad en dat ze overal zittenquote:
Ze zei dat ze hier voor zaken was, dat ze vandaag vrij was, morgen naar Amsterdam ging en uit Finland kwam.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe kwam je erachter dat ze Fins was?
Maar ze kunnen niet chillen, omdat ze last hebben van geluid van een concert.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt diep triest, mensen die gaan klagen over een concert van een paar uur. Dan wil jij mensen hun plezier ontnemen omdat jij de herhaling van RTL Boulevard niet goed kan horen? Mensen moeten gewoon chillen.
Beterschap!quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Oh jakkes, buikgriepquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Bij mijn ouders kun je als de wind goed staat heeel soms concerten horen uit het openluchttheater 3,5km verderopquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt diep triest, mensen die gaan klagen over een concert van een paar uur. Dan wil jij mensen hun plezier ontnemen omdat jij de herhaling van RTL Boulevard niet goed kan horen? Mensen moeten gewoon chillen.
Beterschapquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar Straan als mensen niet hun dagelijkse dosis Dre en Monique krijgen dan gaat het misquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Dat lees je in alles aan hem af.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat de schrijver al voor het concert niet zo fan was van Muse en hun songteksten
En sowieso, hoevaak is daar tegenwoordig een concert? Kijk als dit elke week is oké, maar af en toe een concert daar, echt boeien toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Tsja, leuke dingen zijn tegenwoordig per definitie verdacht, zo lijkt het wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso, hoevaak is daar tegenwoordig een concert? Kijk als dit elke week is oké, maar af en toe een concert daar, echt boeien toch.
Terwijl je met stomme dingen veel meer reden hebt om te klagenquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, leuke dingen zijn tegenwoordig per definitie verdacht, zo lijkt het wel.
Er zijn daar vaker protesten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso, hoevaak is daar tegenwoordig een concert? Kijk als dit elke week is oké, maar af en toe een concert daar, echt boeien toch.
Het is dan wel weer lief dat 5 mensen de moeite nemen om de gemeente te bellen dat ze blij waren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Een woordvoerder van de gemeente laat aan NU.nl weten dat er ongeveer 85 klachten en 5 positieve reacties zijn binnengekomen. Het concert voldeed aan de gestelde geluidsnormen. Hier werd ook op gecontroleerd tijdens het optreden, met drie meetpunten rondom het Malieveld. Mogelijk heeft de stand van de wind ervoor gezorgd dat de muziek in grote delen van de stad te horen was.
https://www.nu.nl/muziek/(...)se-op-malieveld.html
85 klagers valt dan nog wel meequote:Grote delen van Den Haag
De muziek reikte tot Scheveningen en de vele kilometers verderop gelegen wijk Madestein, was te lezen op Twitter.
Maarja juist als het elke week was, zou je denken dat je het wist toen je daar ging wonenquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat je daarop kan staanquote:
Ik ga het maar niet proberenquote:
Hoezo zo grootquote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja juist als het elke week was, zou je denken dat je het wist toen je daar ging wonen
Jij hebt babyformaat voetjes?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo zo groot![]()
Ik heb heel schattige compacte poezelige voetjes hoor
Maar wat nou als het Suzan & Freek-week is?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat wel jazou je toch mooi elke week een gratis concert hebben.
Sommige mensen surfen er zelfs op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Staan op een telefoon is nooit een goed idee, ik zit er altijd op.
Suzan & Freekkweek moeten we niet hebben inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat nou als het Suzan & Freek-week is?
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat nou als het Suzan & Freek-week is?
Zeker zelf al die tickets gekocht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.
Dat is dan ook een korfbaltempel van jewelstequote:Op donderdag 8 juni 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geen zorgen die spelen toch niet het Malieveld vol, maar ik zie dat ze 4x de Ziggo Dome hebben uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |