Nog rally's van 200+ slagen gehad? Of was het fitness?quote:
Nee, zulke lange rally's hadden we niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog rally's van 200+ slagen gehad? Of was het fitness?
Matig, matigquote:Op maandag 5 juni 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zulke lange rally's hadden we niet.
Ja, ging heel soepel met de trein!quote:Op maandag 5 juni 2023 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je gisteren bij Harry Styles was geweest had je er kunnen overnachten.
Maar Peter Gabriel is ook zeker een reis vanuit Twente waard,
@:Arizona , is je dochter veilig en op tijd in Amsterdam gekomen ?
Ik ben er ook net weer en ik heb bi-zar goed getennist.quote:
Ja fijn dat ze dat nummer ondertussen hebben, ben al best een paar keer situatie tegen gekomen waar mij niet goed bij voelde en heeft zelfs 2 keer geleid dat ik moest dokken voor een hotel of taxi omdat ik anders niet meer thuis kwam. Een keer waren in de trein vanaf Amsterdam Bijlmer naar Utrecht Ajax supporters tot bloedens toe met elkaar aan het vechten. Andere keer begon rond Gouda iemand keihard te gillen, schreeuwen en dingen kapot te maken (gooide met tassen van mensen). Trein stil gezet etc.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh bahIk vind dat nieuwe appnummer van de NS ook wel echt heel fijn voor dit soort dingen
Heb al een paar keer geappt bij gedoetjes en daar werd heel snel op gereageerd. Gelukkig nog niet zoiets heftigs.
Wel weer typisch net als jij met het OV gaat
Dat gebruikt mijn moeder ook altijd als excuus om overal slagroom op te doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu een stuk slagroomschnitte. Om mijn eiwitten aan te vullen uiteraard
Dan maar je naam veranderen naar Arizalenka.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ging heel soepel met de trein!
[..]
Ik ben er ook net weer en ik heb bi-zar goed getennist.Ik moet vaker op Roland Garros gaan kijken
![]()
Het was ook echt perfect weer om te tennissen.
Eens ja.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Lock me up, lock me down, lock me in, lock me out, lock me sidewaaaaysCIRCUS MIRCUS
Komt net op random langs in m'n playlist en nog steeds viesmad dat dat ALLERLAATSTE werd in de semi
Ik ookquote:Op maandag 5 juni 2023 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Lock me up, lock me down, lock me in, lock me out, lock me sidewaaaaysCIRCUS MIRCUS
Komt net op random langs in m'n playlist en nog steeds viesmad dat dat ALLERLAATSTE werd in de semi
Straks denken mensen dat je meegedaan hebt als je zegt dat je in Parijs geweest bentquote:Op maandag 5 juni 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ging heel soepel met de trein!
[..]
Ik ben er ook net weer en ik heb bi-zar goed getennist.Ik moet vaker op Roland Garros gaan kijken
![]()
Het was ook echt perfect weer om te tennissen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu een stuk slagroomschnitte. Om mijn eiwitten aan te vullen uiteraard
Het zit al maanden echt vast los van wat kleine slagen, hopelijk kunnen ze een keer goed doorzetten en die Russen het land laten optyfen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Die geruchten dat het Oekraïense offensief zou zijn gezet. Laat het ze ajb goed gaan.
Ik duim. Maar echt heel hard.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Die geruchten dat het Oekraïense offensief zou zijn gezet. Laat het ze ajb goed gaan.
Noooouuu… not even closequote:Op maandag 5 juni 2023 21:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Straks denken mensen dat je meegedaan hebt als je zegt dat je in Parijs geweest bent
Heb je niks lekkers in huis dan?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om iets te snacken.
Bovendien is zo'n concept er ook al duizend keer geweest toch? Het is niet alsof ze hierdoor een maatschappelijke discussie op gang gaan brengenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:02 schreef Strani het volgende:
Of de situatie met Eloise nou waar is of niet, ik moet zeggen dat ik geen fan ben van dit soort 'experimenten' voor vermaak. Ik vind het misbruik van de oprechtheid van nietsvermoedende mensen. Daarnaast kan je als individu ook nog eens flink de pech hebben dat je net niet op de sociaal meest wenselijke manier reageert omdat je gewoon om wat voor reden dan ook een kutdag hebt. Maar dan kom je wel met je snoet op TV.
Nieuw is het zeker niet nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Bovendien is zo'n concept er ook al duizend keer geweest toch? Het is niet alsof ze hierdoor een maatschappelijke discussie op gang gaan brengen
Leuk bedacht van je. Maar jij liep natuurlijk gewoon zelf met een roze boa rondquote:Op maandag 5 juni 2023 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, ik loop weer buiten tussen de felgekleurde boa’s en kleding. Had je toevallig al gehoord hoe Aridochter het concert van Harry heeft beleefd @:Arizona?
Ik heb een topavond gehad bij de buren in ieder geval!
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:14 schreef Redefine het volgende:
Wat concerten betreft. Morgen Muse en Royal Blood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:33 schreef GeorgeM het volgende:
The Boat of a New Age?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tja-tja-tja-tja-tja-tjalk?
De Douwe Boot?De Sahara is zonder meer erg droog.
Gaaf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude grap: De Onzinkbare III
Behoorlijk oud: Anna
Ik ga er nog even over denken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Strani gebruikte het woord snoet, dat konden Bill en ik wel waarderenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:37 schreef Yesse het volgende:
Ik ben nogal druk geweest. WAT HEB IK GEMIST. Snoetchat
En daarom heet dit deel van de SC sinds vanochtend Snoetchatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
Het woord snoet is een mooie toevoeging aan onze SC. Goed bezig Strani.
Gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freedom
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
JAAAAAAAAquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Boat of a New Age?
De Tja-tja-tja-tja-tja-tjalk?
De Douwe Boot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |