SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]ow
Zie dat nu pas staan.
Heb jij dat gedaan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie o wieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The Rain in Spain falls mainly in the plainOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
klas utquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
The Rain in Spain falls mainly in the plain![]()
![]()
Jij vroeg net wiequote:
ik tikte : degene na mij
jij tikte wat na mij
natte tikte daarom; dus zucht
niet meer niet minder![]()
is alles klaar nu met de zonnepanelen?![]()
M'n overburen hebben het opgegeven met die grote parasol, staat nu een heel klein prasolletje dat helemaal niets doet daar in de tuin nu
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gniffel en jij als goede buur bent gewoon niet gaan helpen is dat bij de vieze vijver?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef Nattekat het volgende:
M'n overburen hebben het opgegeven met die grote parasol, staat nu een heel klein prasolletje dat helemaal niets doet daar in de tuin nu![]()
Nee, dan had ik ze keihard uitgelachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffel en jij als goede buur bent gewoon niet gaan helpen is dat bij de vieze vijver?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ach dat is dit weekend he!quote:
Was het eigenlijk vergeten.. Had wel de posters ervan gezien.
Ben niet zo van de kermis, ga liever naar een pretpark.
Misschien even er overheen lopen.
Ga jij?![]()
Jao morgen ga ik wel met de kids erheenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach dat is dit weekend he!
Was het eigenlijk vergeten.. Had wel de posters ervan gezien.
Ben niet zo van de kermis, ga liever naar een pretpark.
Misschien even er overheen lopen.
Ga jij?![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao morgen ga ik wel met de kids erheen![]()
Denk dat de mijne het ook wel leuk vind om er toch even heen te gaan ook.
Al is het maar voor en suikerspin (hij dan).
Wel grappig dat 'iemand' op Fok me aan de kermis herinnert hier![]()
Zag dat het 29 graden gaat worden volgende week.. denk toch dat ik het zwembad ook ga opzetten hier nog de komende dagen. Had er morgen voor uitgetrokken.![]()
Ja ik moet hier ook het bad maar opzetten en dan de glijbaan erin zetten, is de oudste de hele zomer zoetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Denk dat de mijne het ook wel leuk vind om er toch even heen te gaan ook.
Al is het maar voor en suikerspin (hij dan).
Zag dat het 29 graden gaat worden volgende week.. denk toch dat ik het zwembad ook ga opzetten hier nog de komende dagen. Had er morgen voor uitgetrokken.![]()
Heb je nog zo'n laag zwembad waar zo'n plastic glijbaan nog in past?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja ik moet hier ook het bad maar opzetten en dan de glijbaan erin zetten, is de oudste de hele zomer zoet![]()
bad is 3meter in doorsnede, past een losse glijbaan in 😝quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n laag zwembad waar zo'n plastic glijbaan nog in past?![]()
maar heb je zo een van 70/80 cm hoog en daar een glijbaan in?quote:
hier een van 3.67 doorsnee rond en rond de 80 cm? hoog vermoed ik.
Had alleen bij zo'n klein rechthoek een glijbaan erin.![]()
Minder is als er een aantal kinderen in komen zittenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:36 schreef Zucht. het volgende:
Ja dat leuk voor een kind van 7
Heb er dan geef last van 😝![]()
![]()
Ja de horizontale steunbalk tussen trap en glijbaan is 80cm hoogquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar heb je zo een van 70/80 cm hoog en daar een glijbaan in?
hier een van 3.67 doorsnee rond en rond de 80 cm? hoog vermoed ik.
Had alleen bij zo'n klein rechthoek een glijbaan erin.![]()
Spa rood bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is platwater?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier zijn om 17 uur dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dar dronk ik eerder maar was ik zat. Vind die bubbels wel lekker in de mondquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had mazzel. Nog net twee pakjes zware shag voor de oude prijs weten te scoren langs de snelweg. Vanaf volgende week maar wekelijks naar Duitsland ipv maandelijks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Extra in slaan kan ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef DJMO het volgende:
Ik had mazzel. Nog net twee pakjes zware shag voor de oude prijs weten te scoren langs de snelweg. Vanaf volgende week maar wekelijks naar Duitsland ipv maandelijks
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Belgisch voor spa blauwquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
MIjn flesje is wel blauwquote:
Wordt het alweer duurder dan, wat gaat het nu kosten dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef DJMO het volgende:
Ik had mazzel. Nog net twee pakjes zware shag voor de oude prijs weten te scoren langs de snelweg. Vanaf volgende week maar wekelijks naar Duitsland ipv maandelijksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Lovely
Groep vrienden zijn net aangekomen in Athene, inclusief de best man op mijn bruiloft. Nou gaat gezellig worden denk ik.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik was in slaap gevallen tijdens de qualificationOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ohquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was in slaap gevallen tijdens de qualification![]()
Heb q2 en Q3 gemistOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nepfanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was in slaap gevallen tijdens de qualification100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja nu moet ik terugkijken potjandriedubbeltjesquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey alleenquote:
Fijn weekend Laf geniet ervan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef laforest het volgende:
Groep vrienden zijn net aangekomen in Athene, inclusief de best man op mijn bruiloft. Nou gaat gezellig worden denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, opnieuwOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is van 12,50 naar 16 Euro gegaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het alweer duurder dan, wat gaat het nu kosten dan?Ik had er voor ik België was geweest ook nog nooit van gehoord hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:07 schreef Zucht. het volgende:
Ken je de uitdrukking plat water echt niet? Is toch niet Limburgs ofzo
Wauw, dat is best wel duurquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is van 12,50 naar 16 Euro gegaan.
[..]
Ik had er voor ik België was geweest ook nog nooit van gehoord hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is van 12,50 naar 16 Euro gegaan.
[..]
Ik had er voor ik België was geweest ook nog nooit van gehoord hoor![]()
Ben blij dat ik niet meer rookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn er 12 dagenquote:
ThanksJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
O fijne 12 dagen dan, is wel leuk wat langerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe oud is de jongste inmiddels alweer Zucht. ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne tijd laf1,5quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Hoe oud is de jongste inmiddels alweer Zucht. ?![]()
Wat gaat dat hard, lekker handenbindertje nu zeker met lopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jip.. en dol op droge crackersquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat dat hard, lekker handenbindertje nu zeker met lopen
Dat zegt ze dan ook schattig![]()
Leuk he hoe ze dingen zeggen als ze zo klein zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jip.. en dol op droge creackers
Dat zegt ze dan ook schattigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker alleen als ze het dan niet krijgt hoor je het wel 😝
Ze gooit dan alles in haar bereik weg
Doet ze later met het servies bij een ruzie met haar toekomstvriend![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
* DJMO natte scheet laat in DTSIk heb er één en ik ben er trots op
Ok, ik heb een idee voor m'n airco probleem, maar dan moet die slang echt net een paar cm langer worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lekker een eigenwilletjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef Zucht. het volgende:
Ja zeker alleen als ze het dan niet krijgt hoor je het wel 😝
Ze gooit dan alles in haar bereik weg
Doet ze later met het servies bij een ruzie met haar toekomstvriend
Meisjes zijn als ze klein zijn vaak veel kattiger/pittiger als jongetjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja dat is dan een ander verhaal als je vrienden hebt waar je aan kan kloppenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier niet als ik mijn Turkse vrienden laat weten dat ik komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg dat, heb er ook 1 van 7 rond lopen, die was net zo, al gooide ze niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meisjes zijn als ze klein zijn vaak veel kattiger/pittiger als jongetjes
Deze wel🤪![]()
Nou ja vrienden is wel een iets wat overdreven term maar ik heb toevallig het mobiele nummer van...... zeg maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is dan een ander verhaal als je vrienden hebt waar je aan kan kloppen![]()
![]()
Gaat vanzelf beter wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zeg dat, heb er ook 1 van 7 rond lopen, die was net zo, al gooide ze niet.
Deze wel🤪![]()
IK heb drie meiden en een jongen maar dat verschil merkte ik echt wel
Alhoe de tweede dochter wel wat rustiger was
EN dan de derde was helemaal een haaibaai. Terwijl haar tweelingbroer weer heel rustig wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs het maar werkt met wat je wil dan maakt het niet uit of het vrienden zijn of niet LOquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou ja vrienden is wel een iets wat overdreven term maar ik heb toevallig het mobiele nummer van...... zeg maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Norris is een heldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is zeer zeker waarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:40 schreef Zucht. het volgende:
Kleine meisjes kleine zorgen grote meiden grotere zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot strakkiesquote:
Landoquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lando is een halve Belg die in een heel snel autotje rijdtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt als ............Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet meer sinds het bij viaplay is,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geniet volledig van ViaPlay én heb f1TVOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij hebt te veel geldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik geniet volledig van ViaPlay én heb f1TV100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ga er gaan abo voor afsluitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is geen gebrek aan als ik zo lees
Gebrak aan drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zuipmaatjes
Wanneer gaan we een wijn meet houden?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik drink geen alcoholquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zelf drink ik natuurlijk lang niet zo veel als @Mazikeen maar ik probeer haar een beetje bij te houden![]()
![]()
quote:
Dat vind ik dus niet lekker die alcoholvrije wijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb dan liver light mayonaise dan die alcohol vrije wijn
Heb drie keer een ander merk geprobeerd maar niet te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tuurlijk maatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:02 schreef Harrie het volgende:
zelf drink ik natuurlijk lang niet zo veel als @:mazikeen maar ik probeer haar een beetje bij te houden![]()
![]()
Hier net zo al heb ik deze nog niet geproefd. Maar wijn is geen wijn zonder alcohol. Met bier heb ik daar minder een probleem mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Heb dan liver light mayonaise dan die alcohol vrije wijn
Heb drie keer een ander merk geprobeerd maar niet te drinkenIk heb er één en ik ben er trots op
light mayonaiseiets wat gemaakt wordt van mosterd, ei en olie in een light vorm dat moet net zo chemisch slecht zijn als vegetarisch vlees.
![]()
Nee je mist dan toch iets vind ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier net zo al heb ik deze nog niet geproefd. Maar wijn is geen wijn zonder alcohol. Met bier heb ik daar minder een probleem mee.
Bier lust ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:08 schreef Harrie het volgende:
light mayonaiseiets wat gemaakt wordt van mosterd, ei en olie in een light vorm dat moet net zo chemisch slecht zijn als vegetarisch vlees.
niet alleen daar mee, die denken alleen maar aan geld en machtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.![]()
Als je bij AH bent op de vlees afdeling is het net of je bi jde groenteboer bent met al die vegaproductenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Soms mis je wel eens iets Dot daar is niks aan te doenKon je er maar wat aan doen dan miste je het ook niet
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je bij AH bent op de vlees afdeling is het net of je bi jde groenteboer bent met al die vegaproducten
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.![]()
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier in het dorp zit geen turk, maar als ik in Zutphen kom neem ik daar wel eens wat mee of ik haal het bij de slagerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gehakt is ook best duur geworden zeg, en is eigenlijk afvalvlees wat ze malenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn turkse slager is behalve goedkoper per kilo eerlijk met zijn producten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.
alles wat je daar koopt kun je bakken en al die teringzooi wat ze in de supermarkt vlees noemen kun je alleen nog koken door de hoeveelheid ingespoten vocht.![]()
behalve als er meer gehakt gekocht wordt dan er afval vlees is dan gaat er gewoon vers vlees door de molenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gehakt is ook best duur geworden zeg, en is eigenlijk afvalvlees wat ze malen![]()
![]()
Alle vlees is duur gewordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gehakt is ook best duur geworden zeg, en is eigenlijk afvalvlees wat ze malen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
behalve als er meer gehakt gekocht wordt dan er afval vlees is dan gaat er gewoon vers vlees door de molen
Niet alleen vleesquote:
Ik haal m'n vlees voortaan wel 1 keer in de week bij de Aldi Süd in Emmerich. Betere kwaliteit, lagere prijs.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.Ik heb er één en ik ben er trots op
In Duitsland is het sowieso een stuk goedkoper idd en kwalitatief vaak te vergelijken met de betere slagers in NL.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haal m'n vlees voortaan wel 1 keer in de week bij de Aldi Süd in Emmerich. Betere kwaliteit, lagere prijs.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mensen ff 1 ding niet vergeten als je bedenkt wat is alles toch duur geworden.
wat pas echt duur is...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja iedereen kan naar Duitsland tussendoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haal m'n vlees voortaan wel 1 keer in de week bij de Aldi Süd in Emmerich. Betere kwaliteit, lagere prijs.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:22 schreef Harrie het volgende:
Mensen ff 1 ding niet vergeten als je bedenkt wat is alles toch duur geworden.
wat pas echt duur is...........Ja, maar niet voor de overheid. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden om belasting te kunnen innenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ui tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
alleen tonijn er opof stiekum ook annanas
![]()
Lieve schat, (als je zo niet genoemd wil worden dan haal ik het wel weg op verzoek) wat de roverheid allemaal doet daar zijn geen woorden voor. Verder wil ik graag niet teveel meer over leven en dood speculeren vandaag, dat gaat namelijk niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de overheid. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden om belasting te kunnen innen![]()
Om dat daarna weer aan je uit te gevenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de overheid. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden om belasting te kunnen innen
Je mag mij prima lieve schat noemen, doe ik niets mee. Zolang je me maar geen trut noemt, dat mag alleen @Robquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat, (als je zo niet genoemd wil worden dan haal ik het wel weg op verzoek) wat de roverheid allemaal doet daar zijn geen woorden voor. Verder wil ik graag niet teveel meer over leven en dood speculeren vandaag, dat gaat namelijk niet zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met uit is top, champignons ook goede combi maar daar moet je van houden.quote:
Pizza bakker in die tent die van een maat van me is die gooide er altijd ui en champignons op, ook als je dat niet wilde, die vond dat het er bij hoorde (gelukkig is hij weg)![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mag mij prima lieve schat noemen, doe ik niets mee. Zolang je me maar geen trut noemt, dat mag alleen @:robdie van mij ook mochten mensen willen springen ofzo maar nu ga ik weer een richting op waar ik niet heen wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fruit op.pizza is bah schatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Met uit is top, champignons ook goede combi maar daar moet je van houden.
Pizza bakker in die tent die van een maat van me is die gooide er altijd ui en champignons op, ook als je dat niet wilde, die vond dat het er bij hoorde (gelukkig is hij weg)![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mag mij prima lieve schat noemen, doe ik niets mee. Zolang je me maar geen trut noemt, dat mag alleen @:robSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan gaan we toch een andere kant op? Richting een wijn meet bijvoorbeeld?
alleen maar wijn of ook een BBQ met duits vleesch er bij en bierquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:32 schreef DJMO het volgende:
Dan gaan we toch een andere kant op? Richting een wijn meet bijvoorbeeld?![]()
![]()
Bier en BBQ is ook welkom uiteraardquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
alleen maar wijn of ook een BBQ met duits vleesch er bij en bier
Doet me terug denken aan een meet in alkmaar met mijn verjaardag
Wijn meetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:32 schreef DJMO het volgende:
Dan gaan we toch een andere kant op? Richting een wijn meet bijvoorbeeld?![]()
![]()
Ik had pizza tonijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Fruit
Fruit daar hoor je wijn van te maken niet op een pizza schat
T2eede fles aangebroken![]()
Heb je wel het gras gemaaid en de hond uitgelatenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet nog naar de winkel voor prosecco![]()
![]()
Tempo zit er lekker in zo hoort hetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had pizza tonijn
T2eede fles aangebroken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je wel het gras gemaaid en de hond uitgelaten![]()
Check en Check![]()
quote:Ergens op een vrijdagavond in juli?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet nog naar de winkel voor proseccoIk heb er één en ik ben er trots op
Ik moet ook nog even langs de super voor BIERquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet nog naar de winkel voor proseccoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je schrijft wartaalquote:in augustus dan?
eerste weekend van juli heb ik geen tijd dan moet ik een stukje gaan wandelen, andere momenten ben ik er bijquote:![]()
eind juli is geen probleem bedoel je te zeggen pfffffff vrouwenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Mazikeen het volgende:
Fuck ik heb zo een cod matchmaar ben naar de cońo
[..]ben met vakantie tm 9 juli
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Mazikeen het volgende:
Fuck ik heb zo een cod matchmaar ben naar de cońo
[..]ben met vakantie tm 9 juli
Ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
eind juli is geen probleem bedoel je te zeggen pfffffff vrouwen
Niet voordat ik de Camino de Invierno heb gewandeld, m'n autobiografie af is en m'n zoons volwassen zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
probeer niet helemaal kapot te gaan please
Kusjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
eind juli is geen probleem bedoel je te zeggen pfffffff vrouwen![]()
![]()
voorlopig geen tijd dus, mooi zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet voordat ik de Camino de Invierno heb gewandeld, m'n autobiografie af is en m'n zoons volwassen zijn![]()
![]()
Dan heb je nog evenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet voordat ik de Camino de Invierno heb gewandeld, m'n autobiografie af is en m'n zoons volwassen zijn
quote:De jongste is nu 8 jaar. Dus nog een jaar of tien.quote:
Ze kunnen in leeftijd wel volwassen zijn maar voor de wet ben je toch tot hun 21ste verantwoordelijk sommige gevallenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
De jongste is nu 8 jaar. Dus nog een jaar of tien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker schatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Genietend van dit moment trek ik nog een lekker koud blikje bier open![]()
In mijn geval niet meer. Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen in leeftijd wel volwassen zijn maar voor de wet ben je toch tot hun 21ste verantwoordelijk sommige gevallenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
In mijn geval niet meer. Maar daar gaat het nu niet over.OOk naar hun 18de hebben ze hun moeder nog nodig hoor dus nog lang geen tijd om te gaan ook niet over 10 jaar.
Dat snap ik heel erg goed, maar wat als het voor mij genoeg is geweest?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]OOk naar hun 18de hebben ze hun moeder nog nodig hoor dus nog lang geen tijd om te gaan ook niet over 10 jaar.
Ik heb weer bier, chips en ontbijt en lunch voor morgen gehaald
dat is dubbelopquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer bier, chips en ontbijt en lunch voor morgen gehaald
Bier en Chips kan prima als ontbijt en als lunch![]()
Ook niet als ik voorbij je huis schuur met een Ducati 1199 Panigale?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik moet goed eten, ik ben geen culinair barbaarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is dubbelop
Bier en Chips kan prima als ontbijt en als lunch
Smoesjes... Het is weekendquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet goed eten, ik ben geen culinair barbaar![]()
Kom maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet als ik voorbij je huis schuur met een Ducati 1199 Panigale?![]()
![]()
de schade van dat schuren ga je nooit vergeten konijnenboutjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet als ik voorbij je huis schuur met een Ducati 1199 Panigale?![]()
Typ foutje, moet kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
de schade van dat schuren ga je nooit vergeten konijnenboutje
HoppaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnenkort heeft de Belastingdienst te veel geldquote:![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ff lekker bij de buurvrouw etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
![]()
en dan bedoel ik echt ff
![]()
.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey GG
Daar moet een.....quote:
Dikke vette rookworst in!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
met vetvrijpapierkequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....
Dikke vette rookworst in!![]()
![]()
Lekker rookworst
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: