eind juli is geen probleem bedoel je te zeggen pfffffff vrouwenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Mazikeen het volgende:
Fuck ik heb zo een cod matchmaar ben naar de coño
[..]ben met vakantie tm 9 juli
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Mazikeen het volgende:
Fuck ik heb zo een cod matchmaar ben naar de coño
[..]ben met vakantie tm 9 juli
Ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
eind juli is geen probleem bedoel je te zeggen pfffffff vrouwen
Niet voordat ik de Camino de Invierno heb gewandeld, m'n autobiografie af is en m'n zoons volwassen zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
probeer niet helemaal kapot te gaan please
Kusjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
eind juli is geen probleem bedoel je te zeggen pfffffff vrouwen
voorlopig geen tijd dus, mooi zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet voordat ik de Camino de Invierno heb gewandeld, m'n autobiografie af is en m'n zoons volwassen zijn
Dan heb je nog evenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet voordat ik de Camino de Invierno heb gewandeld, m'n autobiografie af is en m'n zoons volwassen zijn
quote:
De jongste is nu 8 jaar. Dus nog een jaar of tien.quote:
Ze kunnen in leeftijd wel volwassen zijn maar voor de wet ben je toch tot hun 21ste verantwoordelijk sommige gevallenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
De jongste is nu 8 jaar. Dus nog een jaar of tien.
Lekker schatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Genietend van dit moment trek ik nog een lekker koud blikje bier open
In mijn geval niet meer. Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen in leeftijd wel volwassen zijn maar voor de wet ben je toch tot hun 21ste verantwoordelijk sommige gevallen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
In mijn geval niet meer. Maar daar gaat het nu niet over.
Dat snap ik heel erg goed, maar wat als het voor mij genoeg is geweest?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]OOk naar hun 18de hebben ze hun moeder nog nodig hoor dus nog lang geen tijd om te gaan ook niet over 10 jaar.
dat is dubbelopquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer bier, chips en ontbijt en lunch voor morgen gehaald
Ook niet als ik voorbij je huis schuur met een Ducati 1199 Panigale?quote:
Ik moet goed eten, ik ben geen culinair barbaarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is dubbelop
Bier en Chips kan prima als ontbijt en als lunch
Smoesjes... Het is weekendquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet goed eten, ik ben geen culinair barbaar
Kom maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet als ik voorbij je huis schuur met een Ducati 1199 Panigale?
de schade van dat schuren ga je nooit vergeten konijnenboutjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet als ik voorbij je huis schuur met een Ducati 1199 Panigale?
Typ foutje, moet kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
de schade van dat schuren ga je nooit vergeten konijnenboutje
Binnenkort heeft de Belastingdienst te veel geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet een.....quote:
met vetvrijpapierkequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet een.....
Dikke vette rookworst in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |