Dat is zeer zeker waarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:40 schreef Zucht. het volgende:
Kleine meisjes kleine zorgen grote meiden grotere zorgen
Tot strakkiesquote:
Landoquote:
Jij hebt te veel geldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik geniet volledig van ViaPlay én heb f1TV
Ik drink geen alcoholquote:
quote:
Dat vind ik dus niet lekker die alcoholvrije wijnquote:
Ja tuurlijk maatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:02 schreef Harrie het volgende:
zelf drink ik natuurlijk lang niet zo veel als @:mazikeen maar ik probeer haar een beetje bij te houden
Hier net zo al heb ik deze nog niet geproefd. Maar wijn is geen wijn zonder alcohol. Met bier heb ik daar minder een probleem mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Heb dan liver light mayonaise dan die alcohol vrije wijn
Heb drie keer een ander merk geprobeerd maar niet te drinken
Nee je mist dan toch iets vind ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier net zo al heb ik deze nog niet geproefd. Maar wijn is geen wijn zonder alcohol. Met bier heb ik daar minder een probleem mee.
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:08 schreef Harrie het volgende:
light mayonaiseiets wat gemaakt wordt van mosterd, ei en olie in een light vorm dat moet net zo chemisch slecht zijn als vegetarisch vlees.
niet alleen daar mee, die denken alleen maar aan geld en machtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.
Als je bij AH bent op de vlees afdeling is het net of je bi jde groenteboer bent met al die vegaproductenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Soms mis je wel eens iets Dot daar is niks aan te doen
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je bij AH bent op de vlees afdeling is het net of je bi jde groenteboer bent met al die vegaproducten
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.
Hier in het dorp zit geen turk, maar als ik in Zutphen kom neem ik daar wel eens wat mee of ik haal het bij de slagerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |