Ohquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was in slaap gevallen tijdens de qualification
Nepfanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was in slaap gevallen tijdens de qualification
Ja nu moet ik terugkijken potjandriedubbeltjesquote:
Hey alleenquote:
Fijn weekend Laf geniet ervan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:14 schreef laforest het volgende:
Groep vrienden zijn net aangekomen in Athene, inclusief de best man op mijn bruiloft. Nou gaat gezellig worden denk ik.
Is van 12,50 naar 16 Euro gegaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het alweer duurder dan, wat gaat het nu kosten dan?
Ik had er voor ik België was geweest ook nog nooit van gehoord hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:07 schreef Zucht. het volgende:
Ken je de uitdrukking plat water echt niet? Is toch niet Limburgs ofzo
Wauw, dat is best wel duurquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is van 12,50 naar 16 Euro gegaan.
[..]
Ik had er voor ik België was geweest ook nog nooit van gehoord hoor
Ohquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is van 12,50 naar 16 Euro gegaan.
[..]
Ik had er voor ik België was geweest ook nog nooit van gehoord hoor
Die zijn er 12 dagenquote:
O fijne 12 dagen dan, is wel leuk wat langerquote:
1,5quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Hoe oud is de jongste inmiddels alweer Zucht. ?
Wat gaat dat hard, lekker handenbindertje nu zeker met lopenquote:
Jip.. en dol op droge crackersquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat dat hard, lekker handenbindertje nu zeker met lopen
Leuk he hoe ze dingen zeggen als ze zo klein zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jip.. en dol op droge creackers
Dat zegt ze dan ook schattig
Lekker een eigenwilletjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef Zucht. het volgende:
Ja zeker alleen als ze het dan niet krijgt hoor je het wel 😝
Ze gooit dan alles in haar bereik weg
Doet ze later met het servies bij een ruzie met haar toekomstvriend
Meisjes zijn als ze klein zijn vaak veel kattiger/pittiger als jongetjesquote:
O ja dat is dan een ander verhaal als je vrienden hebt waar je aan kan kloppenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier niet als ik mijn Turkse vrienden laat weten dat ik kom
Zeg dat, heb er ook 1 van 7 rond lopen, die was net zo, al gooide ze niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meisjes zijn als ze klein zijn vaak veel kattiger/pittiger als jongetjes
Nou ja vrienden is wel een iets wat overdreven term maar ik heb toevallig het mobiele nummer van...... zeg maarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is dan een ander verhaal als je vrienden hebt waar je aan kan kloppen
Gaat vanzelf beter wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zeg dat, heb er ook 1 van 7 rond lopen, die was net zo, al gooide ze niet.
Deze wel🤪
ALs het maar werkt met wat je wil dan maakt het niet uit of het vrienden zijn of niet LOquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou ja vrienden is wel een iets wat overdreven term maar ik heb toevallig het mobiele nummer van...... zeg maar
Dat is zeer zeker waarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:40 schreef Zucht. het volgende:
Kleine meisjes kleine zorgen grote meiden grotere zorgen
Tot strakkiesquote:
Landoquote:
Jij hebt te veel geldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik geniet volledig van ViaPlay én heb f1TV
Ik drink geen alcoholquote:
quote:
Dat vind ik dus niet lekker die alcoholvrije wijnquote:
Ja tuurlijk maatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:02 schreef Harrie het volgende:
zelf drink ik natuurlijk lang niet zo veel als @:mazikeen maar ik probeer haar een beetje bij te houden
Hier net zo al heb ik deze nog niet geproefd. Maar wijn is geen wijn zonder alcohol. Met bier heb ik daar minder een probleem mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Heb dan liver light mayonaise dan die alcohol vrije wijn
Heb drie keer een ander merk geprobeerd maar niet te drinken
Nee je mist dan toch iets vind ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier net zo al heb ik deze nog niet geproefd. Maar wijn is geen wijn zonder alcohol. Met bier heb ik daar minder een probleem mee.
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:08 schreef Harrie het volgende:
light mayonaiseiets wat gemaakt wordt van mosterd, ei en olie in een light vorm dat moet net zo chemisch slecht zijn als vegetarisch vlees.
niet alleen daar mee, die denken alleen maar aan geld en machtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.
Als je bij AH bent op de vlees afdeling is het net of je bi jde groenteboer bent met al die vegaproductenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat de overheid veel te ver doorslaat met haar gezondheidsdwang.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Soms mis je wel eens iets Dot daar is niks aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |