daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je bij AH bent op de vlees afdeling is het net of je bi jde groenteboer bent met al die vegaproducten
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.
Hier in het dorp zit geen turk, maar als ik in Zutphen kom neem ik daar wel eens wat mee of ik haal het bij de slagerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom koop ik al meer dan 4 jaar geen producten meer bij de supermarkt die ze "vers vlees" noemen.
Dingen waar vlees in verwerkt is uit de vriezer soms maar meestal haal ik vleesch gewoon bij de turk.
Gehakt is ook best duur geworden zeg, en is eigenlijk afvalvlees wat ze malenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.
mijn turkse slager is behalve goedkoper per kilo eerlijk met zijn producten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gehakt enzo koop ik wel nog bij de super, meeste andere vlees bij de slager. Beter en vaak dezelfde prijs of goedkoper.
behalve als er meer gehakt gekocht wordt dan er afval vlees is dan gaat er gewoon vers vlees door de molenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gehakt is ook best duur geworden zeg, en is eigenlijk afvalvlees wat ze malen
Alle vlees is duur gewordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gehakt is ook best duur geworden zeg, en is eigenlijk afvalvlees wat ze malen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
behalve als er meer gehakt gekocht wordt dan er afval vlees is dan gaat er gewoon vers vlees door de molen
Niet alleen vleesquote:
Ik haal m'n vlees voortaan wel 1 keer in de week bij de Aldi Süd in Emmerich. Betere kwaliteit, lagere prijs.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Duitsland is het sowieso een stuk goedkoper idd en kwalitatief vaak te vergelijken met de betere slagers in NL.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haal m'n vlees voortaan wel 1 keer in de week bij de Aldi Süd in Emmerich. Betere kwaliteit, lagere prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iedereen kan naar Duitsland tussendoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik haal m'n vlees voortaan wel 1 keer in de week bij de Aldi Süd in Emmerich. Betere kwaliteit, lagere prijs.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:22 schreef Harrie het volgende:
Mensen ff 1 ding niet vergeten als je bedenkt wat is alles toch duur geworden.
wat pas echt duur is...........Ja, maar niet voor de overheid. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden om belasting te kunnen innenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Nee ui tochquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
alleen tonijn er opof stiekum ook annanas
Lieve schat, (als je zo niet genoemd wil worden dan haal ik het wel weg op verzoek) wat de roverheid allemaal doet daar zijn geen woorden voor. Verder wil ik graag niet teveel meer over leven en dood speculeren vandaag, dat gaat namelijk niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de overheid. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden om belasting te kunnen innen
Om dat daarna weer aan je uit te gevenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de overheid. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden om belasting te kunnen innen
Je mag mij prima lieve schat noemen, doe ik niets mee. Zolang je me maar geen trut noemt, dat mag alleen @Robquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieve schat, (als je zo niet genoemd wil worden dan haal ik het wel weg op verzoek) wat de roverheid allemaal doet daar zijn geen woorden voor. Verder wil ik graag niet teveel meer over leven en dood speculeren vandaag, dat gaat namelijk niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Met uit is top, champignons ook goede combi maar daar moet je van houden.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mag mij prima lieve schat noemen, doe ik niets mee. Zolang je me maar geen trut noemt, dat mag alleen @:robdie van mij ook mochten mensen willen springen ofzo maar nu ga ik weer een richting op waar ik niet heen wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fruit op.pizza is bah schatjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Met uit is top, champignons ook goede combi maar daar moet je van houden.
Pizza bakker in die tent die van een maat van me is die gooide er altijd ui en champignons op, ook als je dat niet wilde, die vond dat het er bij hoorde (gelukkig is hij weg)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mag mij prima lieve schat noemen, doe ik niets mee. Zolang je me maar geen trut noemt, dat mag alleen @:robSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
alleen maar wijn of ook een BBQ met duits vleesch er bij en bierquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:32 schreef DJMO het volgende:
Dan gaan we toch een andere kant op? Richting een wijn meet bijvoorbeeld?
Bier en BBQ is ook welkom uiteraardquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
alleen maar wijn of ook een BBQ met duits vleesch er bij en bier
Wijn meetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:32 schreef DJMO het volgende:
Dan gaan we toch een andere kant op? Richting een wijn meet bijvoorbeeld?
Ik had pizza tonijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Fruit
Fruit daar hoor je wijn van te maken niet op een pizza schat
Heb je wel het gras gemaaid en de hond uitgelatenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet nog naar de winkel voor prosecco
Tempo zit er lekker in zo hoort hetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had pizza tonijn
T2eede fles aangebroken
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je wel het gras gemaaid en de hond uitgelaten
quote:
Ergens op een vrijdagavond in juli?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet ook nog even langs de super voor BIERquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je schrijft wartaalquote:
eerste weekend van juli heb ik geen tijd dan moet ik een stukje gaan wandelen, andere momenten ben ik er bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |