SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]ow
Zie dat nu pas staan.
Heb jij dat gedaan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie o wieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The Rain in Spain falls mainly in the plainOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
klas utquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
The Rain in Spain falls mainly in the plain![]()
![]()
Jij vroeg net wiequote:
ik tikte : degene na mij
jij tikte wat na mij
natte tikte daarom; dus zucht
niet meer niet minder![]()
is alles klaar nu met de zonnepanelen?![]()
M'n overburen hebben het opgegeven met die grote parasol, staat nu een heel klein prasolletje dat helemaal niets doet daar in de tuin nu
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gniffel en jij als goede buur bent gewoon niet gaan helpen is dat bij de vieze vijver?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef Nattekat het volgende:
M'n overburen hebben het opgegeven met die grote parasol, staat nu een heel klein prasolletje dat helemaal niets doet daar in de tuin nu![]()
Nee, dan had ik ze keihard uitgelachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffel en jij als goede buur bent gewoon niet gaan helpen is dat bij de vieze vijver?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ach dat is dit weekend he!quote:
Was het eigenlijk vergeten.. Had wel de posters ervan gezien.
Ben niet zo van de kermis, ga liever naar een pretpark.
Misschien even er overheen lopen.
Ga jij?![]()
Jao morgen ga ik wel met de kids erheenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach dat is dit weekend he!
Was het eigenlijk vergeten.. Had wel de posters ervan gezien.
Ben niet zo van de kermis, ga liever naar een pretpark.
Misschien even er overheen lopen.
Ga jij?![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao morgen ga ik wel met de kids erheen![]()
Denk dat de mijne het ook wel leuk vind om er toch even heen te gaan ook.
Al is het maar voor en suikerspin (hij dan).
Wel grappig dat 'iemand' op Fok me aan de kermis herinnert hier![]()
Zag dat het 29 graden gaat worden volgende week.. denk toch dat ik het zwembad ook ga opzetten hier nog de komende dagen. Had er morgen voor uitgetrokken.![]()
Ja ik moet hier ook het bad maar opzetten en dan de glijbaan erin zetten, is de oudste de hele zomer zoetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Denk dat de mijne het ook wel leuk vind om er toch even heen te gaan ook.
Al is het maar voor en suikerspin (hij dan).
Zag dat het 29 graden gaat worden volgende week.. denk toch dat ik het zwembad ook ga opzetten hier nog de komende dagen. Had er morgen voor uitgetrokken.![]()
Heb je nog zo'n laag zwembad waar zo'n plastic glijbaan nog in past?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja ik moet hier ook het bad maar opzetten en dan de glijbaan erin zetten, is de oudste de hele zomer zoet![]()
bad is 3meter in doorsnede, past een losse glijbaan in 😝quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n laag zwembad waar zo'n plastic glijbaan nog in past?![]()
maar heb je zo een van 70/80 cm hoog en daar een glijbaan in?quote:
hier een van 3.67 doorsnee rond en rond de 80 cm? hoog vermoed ik.
Had alleen bij zo'n klein rechthoek een glijbaan erin.![]()
Minder is als er een aantal kinderen in komen zittenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:36 schreef Zucht. het volgende:
Ja dat leuk voor een kind van 7
Heb er dan geef last van 😝![]()
![]()
Ja de horizontale steunbalk tussen trap en glijbaan is 80cm hoogquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar heb je zo een van 70/80 cm hoog en daar een glijbaan in?
hier een van 3.67 doorsnee rond en rond de 80 cm? hoog vermoed ik.
Had alleen bij zo'n klein rechthoek een glijbaan erin.![]()
Spa rood bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is platwater?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier zijn om 17 uur dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dar dronk ik eerder maar was ik zat. Vind die bubbels wel lekker in de mondquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had mazzel. Nog net twee pakjes zware shag voor de oude prijs weten te scoren langs de snelweg. Vanaf volgende week maar wekelijks naar Duitsland ipv maandelijks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Extra in slaan kan ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef DJMO het volgende:
Ik had mazzel. Nog net twee pakjes zware shag voor de oude prijs weten te scoren langs de snelweg. Vanaf volgende week maar wekelijks naar Duitsland ipv maandelijks
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Belgisch voor spa blauwquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MIjn flesje is wel blauwquote:
Wordt het alweer duurder dan, wat gaat het nu kosten dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:59 schreef DJMO het volgende:
Ik had mazzel. Nog net twee pakjes zware shag voor de oude prijs weten te scoren langs de snelweg. Vanaf volgende week maar wekelijks naar Duitsland ipv maandelijksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Lovely
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: