Jij vroeg net wiequote:
Gniffel en jij als goede buur bent gewoon niet gaan helpen is dat bij de vieze vijver?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:18 schreef Nattekat het volgende:
M'n overburen hebben het opgegeven met die grote parasol, staat nu een heel klein prasolletje dat helemaal niets doet daar in de tuin nu
Nee, dan had ik ze keihard uitgelachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gniffel en jij als goede buur bent gewoon niet gaan helpen is dat bij de vieze vijver?
Ach dat is dit weekend he!quote:
Jao morgen ga ik wel met de kids erheenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach dat is dit weekend he!
Was het eigenlijk vergeten.. Had wel de posters ervan gezien.
Ben niet zo van de kermis, ga liever naar een pretpark.
Misschien even er overheen lopen.
Ga jij?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao morgen ga ik wel met de kids erheen
Ja ik moet hier ook het bad maar opzetten en dan de glijbaan erin zetten, is de oudste de hele zomer zoetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Denk dat de mijne het ook wel leuk vind om er toch even heen te gaan ook.
Al is het maar voor en suikerspin (hij dan).
Zag dat het 29 graden gaat worden volgende week.. denk toch dat ik het zwembad ook ga opzetten hier nog de komende dagen. Had er morgen voor uitgetrokken.
Heb je nog zo'n laag zwembad waar zo'n plastic glijbaan nog in past?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja ik moet hier ook het bad maar opzetten en dan de glijbaan erin zetten, is de oudste de hele zomer zoet
bad is 3meter in doorsnede, past een losse glijbaan in 😝quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n laag zwembad waar zo'n plastic glijbaan nog in past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |