SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote release voor Nintendo Switch is The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Je werd eerst inderdaad naar Kakariko gestuurd, maar kon daar wel vanafwijken. Hierdoor kon je wel wat essentile tempels missenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ach, ik ben een eigenwijze Zelda-speler. En als ik het me goed herinner, dan was het met BotW eerst rechtsonder en toen rechtsboven.
Is dat zo? Ik had al een gevoel dat ik dat gemist had. Naar mijn idee werd je eerst naar de Rito gestuurd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Je werd eerst inderdaad naar Kakariko gestuurd, maar kon daar wel vanafwijken. Hierdoor kon je wel wat essentile tempels missen
Je had ook TOTK moeten kopen, niet BOTWquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:06 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb er nu 1,5 uur in zitten, in Zelda. Misschien wordt het nog leuker, maar ik ren me ongans door lege stukken gras en rotsen. Hier en daar een shroom of een appel, of een vijand. Ik ben ook een soort van lama tegengekomen. Maar ik vind het allemaal nogal kaal en levenloos![]()
Ik heb TotK ... BotW was dus nog erger?quote:
Het gaat denk ik een van de beste spellen worden die ik ooit gespeeld heb, maar om een nieuwe console er voor aan te schaffen weet ik niet, ik denk dat dit spel zo'n beetje alles uit een switch haalt dan mogelijk is. Ik verwacht dat Nintendo over niet al te lange tijd een nieuwe console aankondigt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:19 schreef schommelstoel het volgende:
Is de nieuwe Zelda console aanschaf waardig?
Lees en zie er mooie dingen over, maar het is noog vrij vroeg voor een echt goede review lijkt mij.
Vraag mij af of ik dan na Zelda ooit nog op de switch zal gamen.
Switch gaat ook al een tijdje mee.
Zoek een paard. En je gaat al sneller. Verder moet je een hoog punt opzoeken en dan wat locaties markeren, vooral shrines. Begin daar eens mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:06 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb er nu 1,5 uur in zitten, in Zelda. Misschien wordt het nog leuker, maar ik ren me ongans door lege stukken gras en rotsen. Hier en daar een shroom of een appel, of een vijand. Ik ben ook een soort van lama tegengekomen. Maar ik vind het allemaal nogal kaal en levenloos![]()
1,5 uur is niks met een game van deze grootte. Je bent nog helemaal in het beginquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:06 schreef Morri2 het volgende:
Kijk of je een 2de hands switch kan lenen of kopen. Denk dat er genoeg mensen zijn waar dat ding stof staat te verzamelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:19 schreef schommelstoel het volgende:
Is de nieuwe Zelda console aanschaf waardig?
Lees en zie er mooie dingen over, maar het is noog vrij vroeg voor een echt goede review lijkt mij.
Vraag mij af of ik dan na Zelda ooit nog op de switch zal gamen.
Switch gaat ook al een tijdje mee.
Ik heb nog geen paard gezien. Wel eens soort van struisvogel, maar die is te snel voor me en valt me op een gegeven moment ook aan. Ik moest shrines markeren als opdracht. De eerste heb ik gedaan en ik begin vandaag aan de tweede. Er is ook nog ergens een derde. Mijn wapens gaan constant stuk ook. Een paar keer meppen en het is al kapot. Ik dacht dat dat in dit deel een stuk beter zou zijn. Het was een van de redenen waarom ik BotW nooit heb aangeschaft, maar het zit er dus nog steeds in.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoek een paard. En je gaat al sneller. Verder moet je een hoog punt opzoeken en dan wat locaties markeren, vooral shrines. Begin daar eens mee.
Dat ik met 1,5 uur helemaal aan het begin ben snap ik ook wel. Maar ik vind dat grote afstanden lopen vooral een 'time sink'. Zo krijg je de 200 uur wel vol.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1,5 uur is niks met een game van deze grootte. Je bent nog helemaal in het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geinig.
Ik begrijp waarom er mensen zijn die dit spel leuk vinden, maar ik snap de hype eerlijk gezegd niet zo. Laten we het er maar op houden dat het mijn soort spel niet is. Ik heb er de tijd en het geduld niet voor. Ik ga het vandaag nog even proberen, maar ik vrees dat ik er snel klaar mee ben. Ach, soms doe je gewoon een miskoop.
Controls zijn wel wat in te stellen toch? Ik heb direct ren en spring omgewisseld bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 mei 2023 09:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben na een uur of 10-15 nog steeds niet gewend aan de controls, ik vind het nog steeds enorm onhandig om dingen te maken. Ik zit nou al bij de 4e tempel denk ik waar je dan zo'n klotepuzzel hebt waar ik in een paar minuten begrijp hoe het moet en ik een half uur bezig ben het ook daadwerkelijk te realiseren.
Ik haal vooral frustratie uit dit spel
Dat dingen aan elkaar zetten op precies de goede hoek en aan precies het goede stuk vastgezet is gewoon niks voor mij. Ik vind het heel onhandig en ik ben er vooral heel onhandig in denk ik. Misschien hebben mensen er plezier in om met die vlakken te klooien maar ik niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Controls zijn wel wat in te stellen toch? Ik heb direct ren en spring omgewisseld bijvoorbeeld
Dit is de eerste keer dat ik te onhandig in de controls ben om plezier te halen uit een game. Ben ik nu een boomer?quote:Op zondag 28 mei 2023 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh dat. Vond ik ook wel lastig in het begin,maar je ziet het hechtingspunt. Gewoon een tel langer wachten met verbinden.
Absoluut.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik te onhandig in de controls ben om plezier te halen uit een game. Ben ik nu een boomer?
Is het scriptwaardig voor de volgende Illuminationfilm?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een paar van die Tears heb gezien moet ik concluderen dat die Ganondorf geen lieverdje is.
Opzeker. Wordt wel een 16+ film vanwege de grimmige sfeer.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Is het scriptwaardig voor de volgende Illuminationfilm?
Je kan motion controls uitzetten. Dan werk je alleen nog maar met de knopjes. Dat werkt voor mij veel fijner.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dingen aan elkaar zetten op precies de goede hoek en aan precies het goede stuk vastgezet is gewoon niks voor mij. Ik vind het heel onhandig en ik ben er vooral heel onhandig in denk ik. Misschien hebben mensen er plezier in om met die vlakken te klooien maar ik niet.
Ik zou niet weten hoe ik dat met andere controls op kan lossen
Bedankt voor de tip. Ik had het ook niet door.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:47 schreef Viezig het volgende:
[..]
Je kan motion controls uitzetten. Dan werk je alleen nog maar met de knopjes. Dat werkt voor mij veel fijner.
Ik had in het begin niet eens door dat het ook mee bewoog als ik mijn Switch kantelde.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef ems. het volgende:
Mwa. De fps spreekt wel een klein beetje voor zich. Ik ga die Tears wel eens doen op de emulator. Daar loopt hij tenminste een beetje normaal op
Breath of the wild vond ik ook echt matig door de performance.
Moet je maar een keer aanslingeren op een emulator. Dan zie je wat een wereld van verschil het maakt.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:02 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt.
Nog nooit last gehad van de performance.
Waar heeft deze man het over? Iemand?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef ems. het volgende:
Mwa. De fps spreekt wel een klein beetje voor zich. Ik ga die Tears wel eens doen op de emulator. Daar loopt hij tenminste een beetje normaal op
Breath of the wild vond ik ook echt matig door de performance.
Geen behoefte aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Moet je maar een keer aanslingeren op een emulator. Dan zie je wat een wereld van verschil het maakt.
Of in ieder geval, dat doet het voor mij.
Dat als je een beetje een degelijke PC hebt je beide Zelda's soepeler en mooier kan laten lopen op een PC dan op een switch.quote:
Maar Link's Awakening is al beter dan aLttP 🤔quote:Op zondag 28 mei 2023 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat als je een beetje een degelijke PC hebt je beide Zelda's soepeler en mooier kan laten lopen op een PC dan op een switch.
Maar nogmaals: mocht je daar behoefte aan hebben. Ik heb zelf een switch maar vond de performance van de zelda games met name tegenvallen, zeker in vergelijking met andere games op de switch die wel nagenoeg perfect lopen. Nu maken de betere graphics me eigenlijk niet zoveel uit maar de 60 fps vind ik wel erg fijn.
Het is verder geen haat ofzo.Doe wat je wil.
Ben wel benieuwd. Hoor een hoop mensen zeggen dat de nieuwe zelda de beste is tot nu toe maar alttp is al de beste game ooit dus ik trek die woorden in twijfel.
Ik zie bijna geen verschil op het filmpje.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat als je een beetje een degelijke PC hebt je beide Zelda's soepeler en mooier kan laten lopen op een PC dan op een switch.
Maar nogmaals: mocht je daar behoefte aan hebben. Ik heb zelf een switch maar vond de performance van de zelda games met name tegenvallen, zeker in vergelijking met andere games op de switch die wel nagenoeg perfect lopen. Nu maken de betere graphics me eigenlijk niet zoveel uit maar de 60 fps vind ik wel erg fijn.
Het is verder geen haat ofzo.Doe wat je wil.
Ben wel benieuwd. Hoor een hoop mensen zeggen dat de nieuwe zelda de beste is tot nu toe maar alttp is al de beste game ooit dus ik trek die woorden in twijfel.
Die is nummer 3 na Ocarina.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar Link's Awakening is al beter dan aLttP 🤔
Ik zie wel degelijk verschil. Vooral tijdens de actie.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:10 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik zie bijna geen verschil op het filmpje.
Maar ja, een Switch kost 300 euro.
Wat kost een pc die dit draait?
Gigantisch verschil. Maar je erover opwinden gaat wat ver inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:34 schreef GGMM het volgende:
Echt nauwelijks verschil
Als je je daarover opwindt ben je apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In drie lagen Hyrule zijn dan best veel opties. Maar goed, ik vermaak me wel en op dit soort momenten google ik wel ff voor de locatie. Ter plekke komt het dan wel weer goed.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ook wanneer je het verlicht hebt? Ik vind het er juist de afgelopen dagen wel tof. Beetje vechten tegen die Yiga dudes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kak, spoilertags vergeten, sorry!
Denk dat ik me ook maar eens moet gaan zetten tot dat kut verdwaalwoud. Totaal geen zin in natuurlijk. Maar dan heb ik het maar gehad.
Zelda.
[ Bericht 4% gewijzigd door liesje1979 op 30-05-2023 00:43:08 ]
tijd terugdraaien. Dan blijft hij heel even stil staan, spring je erop en cancel je het terugdraaien weerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of naja eigenlijk is mijn probleem met de vliegtuigen dat ik ze heel vaak mis. Dan gaat hij al vliegen en spring ik er niet snel genoeg op.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
tijd terugdraaien. Dan blijft hij heel even stil staan, spring je erop en cancel je het terugdraaien weer
Voor de zekerheid een spoiler.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:42 schreef GGMM het volgende:
Welke kristallen?
Die kikkers bedoel je?
Daar kan ik sinds vandaag eindelijk iets mee overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid een spoiler.Oh datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe en waar dat moet weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik had toevallig 400 van die dingen
Die missie waar je het over hebt zegt me ook niks overigens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben je geen journalist, zoals ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat
Hoe en waar dat moet weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik had toevallig 400 van die dingen
Die missie waar je het over hebt zegt me ook niks overigens
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het huis met zwembad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest net dat ik eigenlijk een screenshot moest maken van een lieflijk plaatje in Lurelin. Strand, ondergaande zon en er dan een schommelbankje op moest painten. For old time sake.
Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor.![]()
Oh dat, daar ben ik ook al geweest ja. Daar moest je ook die ogen naartoe brengen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben je geen journalist, zoals ik.![]()
Ik kwam het vandaag tegen in de onderwereld, een mijn met karretjes. en een soort tempel. Daar heeft zo'n robot een winkeltje en kan je die dingen omzetten in van die dingen. Ofzo.
Het is leuk om te lezen hoe je van: Meh zal wel weer kut zijn. bent gegaan naar: Wat een game.
Omdat ik BOTW al helemaal geweldig vond had ik er wel alle vertrouwen in.
Ik heb vandaag 3 uur (in game) gewacht tot het nacht was om een standbeeld te fotograferen in het maanlicht, bleek dat er geen maan stond die nacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het huis met zwembad.Ik moest net dat ik eigenlijk een screenshot moest maken van een lieflijk plaatje in Lurelin. Strand, ondergaande zon en er dan een schommelbankje op moest painten. For old time sake.
Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor.
Ogen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat, daar ben ik ook al geweest ja. Daar moest je ook die ogen naartoe brengen.
BOTW vond ik wel aardig maar ook extreem frustrerend daarom had ik hier twijfel bij.
Maar echt 90% van wat ik kut vond is in deze game gefixt, met name dat klimmen. Dat heb ik voor m'n gevoel echt 30 uur gedaan in die game. Hier stap je op een gevallen blok of gebruik je plafondduiken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3 uur (in game) gewacht tot het nacht was om een standbeeld te fotograferen in het maanlicht, bleek dat er geen maan stond die nacht.
Lurelin moet ik nog heen, ik heb nu eindelijk genoeg rijst hoop ik![]()
Ja die lege wereld hielp ook niet. Ook daar heb ik in TOTK totaal geen last van.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ogen?
Ja nou ja, ik heb eigenlijk pas vandaag bedacht dat die uitstekels op de bergen.....
Dus tot voor vandaag alles geklommen. En gelopen. En dan als je bijna boven bent. Of dat het halverwege gaat regenen. ... Ik blief rennen maar zal misschien als ik er vaker aan denk wat meer mijn krachten gebruiken. Volgens mij vond jij vooral de leegheid van de wereld vervelend in BOTW. Ik vind af en toe dood omdat je van een berg afstort wel leuk. Ofzo
SPOILER: hoe ik die oogmissie ben tegengekomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat zegt me niksquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem is dat frustrerende zo leuk juist.
Heb je die Jengatempel al gedaan? Ik keer op keer maar de boel blijft instorten. En nee ik wil geen tips!
Wat ik wel wil is slapen, morgen extreem vroeg op. Doei.
@GGMM gaat hierom lachen, maar mijn vlot waaide telkens weg voordat ik kon instappen. Je kon wel zeggen dat ik telkens de boot had gemist.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef Morri2 het volgende:
Gisteren nog een keer geprobeerd. Ik zit nog steeds op dat tutorial eiland. Ik moest weer een vlot bouwen met een ventilator erop om de overkant te bereiken. Ik bouw het vlot, steek over, en ik val tussen het vlot en de kant, en zit vast. Ik kon niet meer wegkomen en ben verzopen. Dood. Ik spawn op de kant van waar ik kwam, en mijn vlot ligt aan de overkant.
Er is nog net genoeg materiaal om een tweede te bouwen. Ik heb echt peentjes gezweet toen ik overstak. Als dat weer was gebeurd, dan had ik helemaal opnieuw moeten beginnen. Nieuw spel moeten starten. Ik ga maar even voor me houden wat ik daar van vind
Je kan toch bomen omhakken? En die blazers liggen overal. Tip: blazer pas aanzetten als je op je vlot staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef Morri2 het volgende:
Gisteren nog een keer geprobeerd. Ik zit nog steeds op dat tutorial eiland. Ik moest weer een vlot bouwen met een ventilator erop om de overkant te bereiken. Ik bouw het vlot, steek over, en ik val tussen het vlot en de kant, en zit vast. Ik kon niet meer wegkomen en ben verzopen. Dood. Ik spawn op de kant van waar ik kwam, en mijn vlot ligt aan de overkant.
Er is nog net genoeg materiaal om een tweede te bouwen. Ik heb echt peentjes gezweet toen ik overstak. Als dat weer was gebeurd, dan had ik helemaal opnieuw moeten beginnen. Nieuw spel moeten starten. Ik ga maar even voor me houden wat ik daar van vind
Bomen genoeg, maar er lag daar op dat moment nog maar 1 blazer. En ja, ik heb de blazer pas aangezet toen ik op het vlot stond. Ik voer naar de overkant, het vlot botst tegen de kant en ik flikker er af. En toen zat ik klem in een hoek, tussen het vlot, een houten hek en de waterkant. Intussen heb ik een paar blazers in mijn rugzak. Maar van dit soort dingen word ik niet gelukkig.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan toch bomen omhakken? En die blazers liggen overal. Tip: blazer pas aanzetten als je op je vlot staat.
Die jenga was leuk ja, ik kwam daarna ook een toffe ski missie tegen alleen moest ik daarvoor me glidersuit updaten, opeens was de halve dag voorbij.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem is dat frustrerende zo leuk juist.
Heb je die Jengatempel al gedaan? Ik keer op keer maar de boel blijft instorten. En nee ik wil geen tips!
Wat ik wel wil is slapen, morgen extreem vroeg op. Doei.
Man man jij krijgt t nog echt lastig met dit spel...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Bomen genoeg, maar er lag daar op dat moment nog maar 1 blazer. En ja, ik heb de blazer pas aangezet toen ik op het vlot stond. Ik voer naar de overkant, het vlot botst tegen de kant en ik flikker er af. En toen zat ik klem in een hoek, tussen het vlot, een houten hek en de waterkant. Intussen heb ik een paar blazers in mijn rugzak. Maar van dit soort dingen word ik niet gelukkig.
Ik ben gewoon om gelopen de hele wereld. Minuut of 20 maar ik was er :pquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Bomen genoeg, maar er lag daar op dat moment nog maar 1 blazer. En ja, ik heb de blazer pas aangezet toen ik op het vlot stond. Ik voer naar de overkant, het vlot botst tegen de kant en ik flikker er af. En toen zat ik klem in een hoek, tussen het vlot, een houten hek en de waterkant. Intussen heb ik een paar blazers in mijn rugzak. Maar van dit soort dingen word ik niet gelukkig.
Zitten er dan meer van dit soort bugs in? Ik denk sowieso niet dat ik er mee verder ga. Ik vind het spel op momenten saai, en op andere momenten frustrerend. Hopelijk krijg ik het spel nog verpatst.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Man man jij krijgt t nog echt lastig met dit spel...
Haha, ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:27 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik ben gewoon om gelopen de hele wereld. Minuut of 20 maar ik was er :p
Het is geen bug. Er zijn 1001 manieren om op je bestemming te komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:31 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Zitten er dan meer van dit soort bugs in? Ik denk sowieso niet dat ik er mee verder ga. Ik vind het spel op momenten saai, en op andere momenten frustrerend. Hopelijk krijg ik het spel nog verpatst.
Dat je klem komt te zitten is een feature? Maar goed, ik hou er over op. Het is duidelijk mijn spel niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:34 schreef Viezig het volgende:
[..]
Het is geen bug. Er zijn 1001 manieren om op je bestemming te komen.
Verder hoef je nooit een nieuw spel te beginnen, je kan gewoon een vorige save kiezen.
Nee, dat is onkunde.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:36 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dat je klem komt te zitten is een feature?
Glimbloemen kun je ook gooien zonder pijlen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn radar heeft die opties allemaal nog niet omdat Robbie blijft hangen in het startdorp. Ik wil 'm petsen verkopen maar dat kan niet in de game.
Heb wel na 60u eindelijk de laatste power gekregen, die is wel handig. Maar ik ben toen blijven hangen in de onderwereld in achtervolging van iemand. En dan moet je overal heen, dat heeft me al tientallen pijlen met glimbloemen gekost.
...................................................................................quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:47 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Glimbloemen kun je ook gooien zonder pijlen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...................................................................................
[..]
...................................................................................
[..]
Er worden ook automatisch saves opgeslagen die je kunt inladen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef Morri2 het volgende:
Mep met een zwaard werkt ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Misschien kan Robbie gewoon nog niet naar het instituut. Niet iedereen kan zoveel rennen en klimmen als wij natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn radar heeft die opties allemaal nog niet omdat Robbie blijft hangen in het startdorp. Ik wil 'm petsen verkopen maar dat kan niet in de game.
Heb wel na 60u eindelijk de laatste power gekregen, die is wel handig. Maar ik ben toen blijven hangen in de onderwereld in achtervolging van iemand. En dan moet je overal heen, dat heeft me al tientallen pijlen met glimbloemen gekost.
Ja hij is er nu. Direct bijna alles unlocked omdat ik al zo ver wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kan Robbie gewoon nog niet naar het instituut. Niet iedereen kan zoveel rennen en klimmen als wij natuurlijk.
Dat had ik toen ook. Of naja ik moet nu eerst nog foto's maken van monsters.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hij is er nu. Direct bijna alles unlocked omdat ik al zo ver was
Yep! Eigenlijk altijd als ik inlog krijg ik de melding "1 vriend is online". Meer heb ik er ook niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wist ik al omdat wij Switch-vrienden zijn.
Dat ik altijd online ben op de Switch is zo mogelijk nog droeviger.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Eigenlijk altijd als ik inlog krijg ik de melding "1 vriend is online". Meer heb ik er ook niet.
Dit klinkt ongelofelijk droevig.
Eens. Gelukkig is het geen wedstrijdjequote:Op woensdag 31 mei 2023 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik altijd online ben op de Switch is zo mogelijk nog droeviger.
Ik moet dit soort oordelen altijd even laten bezinken, maar ik weet wel dat ik botw vervang voor totk in mijn top 10. Het is echt wel even geleden dat ik in zo'n korte tijd 80 uur heb gestopt in een game, ik schaam mij er gewoon een beetje voor (scheelt natuurlijk wel dat we veel feestdagen hebben gehad afgelopen weken, daarmee praat ik het voor mijzelf goed). In die tachtig uur heb ik mij geen n keer verveeld of het gevoel gehad iets repetitiefs te doen. Ik keek er overdag naar uit om 's avonds de game weer op te pakken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik neig er langzaam naar dat dit het beste spel is dat ik ooit heb gespeeld.
Voor mij in ieder geval beter dan Ocarina of Time, Breath of the Wild, Red Dead Redemption 2, Grand Theft Auto V, The Last of Us 2 en Monkey Island 2. Ik kan me niet heugen dat ik me er zo op verheugde om weer te gamen.
Wat vind je ervan dat wapens durability hebben?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alleen opgezocht waar je een bepaalde NPC kon vinden bij een bepaalde quest, ik was bang dat ze door een bug niet te vinden was ofzo.
Ze zou met de monorail gegaan zijn en daar stond ze niet direct voor en in het gebied na de monorail helemaal uitgekamd, niks te vinden.
Toen bleek ze er 5 meter voor te staan lol
Ik weet mezelf zo lekker te vermaken.
Belangrijker is de vraag of je de map verdeelt in vier fictieve zones?quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat wapens durability hebben?
Ocarinaquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik neig er langzaam naar dat dit het beste spel is dat ik ooit heb gespeeld.
Voor mij in ieder geval beter dan Ocarina of Time, Breath of the Wild, Red Dead Redemption 2, Grand Theft Auto V, The Last of Us 2 en Monkey Island 2. Ik kan me niet heugen dat ik me er zo op verheugde om weer te gamen.
Wat doe jij hier, jij hebt geen Switch!quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Belangrijker is de vraag of je de map verdeelt in vier fictieve zones?
Leuk, eigenlijk. Ik snap dat gezeur daarover ook niet zo goed. Bij BOTW had ik daar al geen last van en hier is het door het hechten nog beter gewordenquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat wapens durability hebben?
Wat vond je het leukste? Die schietmissie? Of die andere schietmissie? Of die schietmissie op een paard?quote:
Legendarische dieren jagen. (ook een schietmissie)quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je het leukste? Die schietmissie? Of die andere schietmissie? Of die schietmissie op een paard?
Misschien kan je maar beter je cheats activeren zoals bij haxball.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik werd altijd omgelegd door een beer.
De hele wereld, sfeer, muziek.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je het leukste? Die schietmissie? Of die andere schietmissie? Of die schietmissie op een paard?
Ik heb er nog maar 1 gedaan en dat was de Water Temple. Was wel leuk maar ook niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:25 schreef Kijkvooruit het volgende:
De Water Temple was wederom de beste dungeon in de game.
Net als bij Oot en TP.
De Iphone 1 is beter dan de Iphone 13, want die was toen nieuw.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond BotW wel beter, dat was nieuw. Dit is BotW2 met Lego/Construx/Lijm.
Mooie dooddoener. Maar ik doe nu veel hetzelfde. Sure, meer oplossingen,maar BotW was verfrissend. Dit is een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
De Iphone 1 is beter dan de Iphone 13, want die was toen nieuw.
Super Mario Bros. is beter dan Mario Sunshine.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Maar ik doe nu veel hetzelfde. Sure, meer oplossingen,maar BotW was verfrissend. Dit is een herhaling van zetten.
100%.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Super Mario Bros. is beter dan Mario Sunshine.
Link loopt er erger bij in sommige tempels.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren overigens de broek van Tingle gevonden.
Die gast loopt nu dus ergens rond in zijn onderbroek.
Haha, ik snap je wel, het is minder revolutionair dan botw. Maar met dat argument is elk eerste deel altijd de beste. Ik heb trouwens nooit het gevoel gehad dezelfde game als botw te spelen, maar die game heb ik nadat ik 'm volledig had uitgespeeld nooit meer aangeraakt. Dus voor mij voelde de game heel erg als terugkomen op een vakantieplek waar je vage herinneringen aan had. Ik ben het niet met je eens dat je hetzelfde doet als in botw.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Maar ik doe nu veel hetzelfde. Sure, meer oplossingen,maar BotW was verfrissend. Dit is een herhaling van zetten.
Het gekke is dat ik Galaxy 2 dus wel beduidend een stap voorwaarts vind. Misschien komt het gewoon omdat ik weinig met bouwen heb. Lego vind ik tof, maar ik ben blij met de laatste kracht van Link.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Haha, ik snap je wel, het is minder revolutionair dan botw. Maar met dat argument is elk eerste deel altijd de beste. Ik heb trouwens nooit het gevoel gehad dezelfde game als botw te spelen, maar die game heb ik nadat ik 'm volledig had uitgespeeld nooit meer aangeraakt. Dus voor mij voelde de game heel erg als terugkomen op een vakantieplek waar je vage herinneringen aan had. Ik ben het niet met je eens dat je hetzelfde doet als in botw.
Het is zoals ik had verwacht een beetje hetzelfde als Mario Galaxy 2. Ze hebben de bestaande formule geoptimaliseerd.
Dat bouwen is toch helemaal niet zo'n prominent onderdeel als je daar geen zin in hebt? Ik zwem en zweef ook veel liever dan dat ik helemaal zo'n vliegtuig of boot in elkaar ga zetten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik Galaxy 2 dus wel beduidend een stap voorwaarts vind. Misschien komt het gewoon omdat ik weinig met bouwen heb. Lego vind ik tof, maar ik ben blij met de laatste kracht van Link.
Ja, ik vind het extreem cool wat sommige mensen bedenken en bouwen. Dat zeker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik vind TOKT tov van BOTW wel vergelijkbaar met Galaxy 2 tov Galaxy ja.
Echt alles is beter.
Maar ik vind dat bouwen dan wel echt heel tof, je krijgt nog jarenlang de meest vreemde creaties te zien. Echt waanzinnig creatief .
Ik vond BOTW aardig (7/10) en deze veel beter (9/10)quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:43 schreef FlyingFish het volgende:
Is er al iemand die BotW niks vond en TotK heeft gespeeld? Ik twijfel. Ik vond deel 1 echt de slechtste Zelda-game ooit en heb hem na het begindeel nooit verder gespeeld omdat het me nooit heeft kunnen boeien. We hebben nu TotK en het ziet er weer hetzelfde uit waardoor ik eigenlijk geen zin heb om er berhaupt aan te beginnen. Ben benieuwd of iemand anders die deel 1 stom vond deze game wel al een echte kans heeft gegeven en wat het oordeel over deze game is.
Ik hoop vooral dat ze, nu deze game eindelijk uit is, druk aan het werk zijn aan een nieuwe 2D Zelda a la Link between Worlds.
Niet aan beginnen. Voor jou zijn die 2D games veel leuker. Neem aan dat je de remake van Links Awakening al gespeeld hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:43 schreef FlyingFish het volgende:
Is er al iemand die BotW niks vond en TotK heeft gespeeld? Ik twijfel. Ik vond deel 1 echt de slechtste Zelda-game ooit en heb hem na het begindeel nooit verder gespeeld omdat het me nooit heeft kunnen boeien. We hebben nu TotK en het ziet er weer hetzelfde uit waardoor ik eigenlijk geen zin heb om er berhaupt aan te beginnen. Ben benieuwd of iemand anders die deel 1 stom vond deze game wel al een echte kans heeft gegeven en wat het oordeel over deze game is.
Ik hoop vooral dat ze, nu deze game eindelijk uit is, druk aan het werk zijn aan een nieuwe 2D Zelda a la Link between Worlds.
Wat een zelfbeheersing.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb hem al sinds de release binnen maar vandaag eindelijk tijd om te spelen. Ik ben niet bepaald een doorgewinterde hamer maar vond botw echt fantastisch. Bij deze loop ik uiteraard al meteen vast zodra ik de kou in moet
Gelachenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef GGMM het volgende:
M'n eerste Lynel verslagen![]()
Een witte, meer een zeebra dan een paard
Z'n vuurballen waren zo slecht gericht dat ik hem Lynel Richie noem@:kingroland check deze grap
Ik kwam gister mn eerste Lynel tegen, in de onderwereld. Ben direct ergens heen geteleport.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef GGMM het volgende:
M'n eerste Lynel verslagen![]()
Een witte, meer een zeebra dan een paard
Z'n vuurballen waren zo slecht gericht dat ik hem Lynel Richie noem@:kingroland check deze grap
Lijkt op de linker Animal Crossing Joy-Con?quote:
Ziet er prachtig uitquote:
Zelfde stijl ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt op de linker Animal Crossing Joy-Con?
[ afbeelding ]
Klopt, alleen wel weer twee kleuren. Ik zou die gele heel tof vinden als het zowel L als R was...quote:
3D is het probleem niet. Windwaker is mijn favoriete Zelda-game ooit en ook OoT vond ik erg leuk. Het is meer dat BotW totaal niet als een Zelda-game voelde maar als een grote wereld waar ze gewoon willekeurig wat zooi en monsters in gegooid hadden zonder duidelijke richting en met vooral heel veel afleidende randzaken. Prima game maar niet iets dat voor mij aanvoelde als een Zelda-game en niet mijn soort spel. Links Awakening heb ik al gespeeld idd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Voor jou zijn die 2D games veel leuker. Neem aan dat je de remake van Links Awakening al gespeeld hebt?
Nee, ik denk niet dat TOTK jouw ding is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
met vooral heel veel afleidende randzaken
Ik vind BOTW en TOTK geweldig. Daarvoor nooit echt Zelda gespeeld, zie mijzelf dan ook niet als een typische Zelda fan (ook niets tegen de franchise). Ik speel beide games omdat het heel erg dicht bij een speelbare Studio Ghibli wereld komt. Animatiestijl, muziek, setting, verhaallijnen, vrijheid van vliegen, karakters: voor mij zijn beide games het dichtste hoe ik bij een speelbare Studio Ghibli-wereld kan komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
3D is het probleem niet. Windwaker is mijn favoriete Zelda-game ooit en ook OoT vond ik erg leuk. Het is meer dat BotW totaal niet als een Zelda-game voelde maar als een grote wereld waar ze gewoon willekeurig wat zooi en monsters in gegooid hadden zonder duidelijke richting en met vooral heel veel afleidende randzaken. Prima game maar niet iets dat voor mij aanvoelde als een Zelda-game en niet mijn soort spel. Links Awakening heb ik al gespeeld idd.
Cordinaten of friend code?quote:
Misschien een donkere Frox?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag Koning Gleeok verslagen.
Super makkelijk, maar ik had ook een x5 boogSowieso zijn die bogen die meerdere pijlen schieten wel OP. Zeker omdat het maar n pijl kost en volgens mij ook maar n ding dat je eraan hecht. Dat maakt navigeren in het nederrijk ook wat makkelijker.
Daarna 20 bollen ingeruild voor 5 levens.
Verder het wolkenrijk of hoe heet die zooi wat verkend. Daar heb ik nog wat bollen gevonden om de band tussen mij en m'n 3 geesten (en 1 robot) te versterken.
En op Hyrule castle geweest, maar volgens mij is dat endgame dus dat slaan we nog maar even over. (Wel m'n kleding even opgehaald uiteraard)
En daarna kwam ik een rode Lynel tegen, die zijn wat minder sterk dan de witteHij raakte me n hartje.
Wat een LOSER
Ik kwam er vandaag ook pas achter (120 uur inmiddels..) dat het nederrijk en de 'echte' wereld sterk op elkaar lijken. Al het water in de echte wereld zijn bergen in het nederrijk waar je niet overheen kan.
Dus nu zet ik m'n radar op het gewone rijk als ik in het nederrijk ben, dat maakt navigeren iets makkelijker.
En ik heb zo'n 2uur met een speer lopen gooien totdat het kwartje viel.
En ik heb een uur naar een schat toegewerkt in het Nederrijk en toen bleek er een kutboemrang in te zitten. Woest ben ik nog steeds.
Wel 5 wortels opgelicht dus het was nog ergens goed voorOok omdat ik zo nog 2 tempel-locaties heb gevonden.
En ik kwam nog een nieuw beest tegen daar een soort grijze draak. Wat een goorlap. (uiteraard ben ik snel weggerend)
Nee, het vloogquote:
Die zijn wel te doen op zich.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het vloog
Die Frox ben ik al een paar keer tegengekomen, ook daar ren ik nog hard voor weg.
Nee. Ik kon er het geduld niet meer voor opbrengen. Ik heb het spel intussen ook verkocht zelfs. In de zomer vind ik het fijn om s' avonds met de Switch buiten te gamen. Ik dacht dat dat deze zomer Zelda zou worden. Ik ben nog aan het kijken wat ik nu aanschaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn wel te doen op zich.![]()
Vraag me af of @:Morri2 al eens van het beginners eiland is afgeraakt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee. Ik kon er het geduld niet meer voor opbrengen. Ik heb het spel intussen ook verkocht zelfs. In de zomer vind ik het fijn om s' avonds met de Switch buiten te gamen. Ik dacht dat dat deze zomer Zelda zou worden. Ik ben nog aan het kijken wat ik nu aanschaf.
Ik heb net de demo gedownload. Ik wist niet eens dat een demo was. Die ga ik eerst eens proberen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
Koop Octopath 2, daar krijg je geen spijt van.
Ik moet echt zo lachen om die foto's.quote:Op zondag 4 juni 2023 04:06 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag weer een andere Koning Gleeok verslagen. (Ik had nog steeds m'n boog, dus ook deze was geen probleem.)
Ik heb de puzzels van de runes met de draken en uilen opgelost. Die quest stond al 2 weken open ofzo, maar vandaag werd het tijd.
Ik heb m'n robot 2 vuurhanden gegeven. Totaal niet functioneel en hij loopt erbij als een fruitcake, maar dit is cht hilarisch. Hij heeft mij al 10 keer per ongeluk in brand gestoken en alle gevechten in hoog gras en zeker met tnt-tonnetjes worden een totale chaos. Ik kan dit iedereen aanraden.
En ik kwam er vandaag achter dat je bij elke stal een missie kan doen om een leeg schilderij te vullen met een foto van een specifiek iets waar ze om vragen. Ik heb ben er acher gekomen dat je ook selfies kan nemen en hij toch het object achter je registeert dus ik nu wordt het mijn missie om elke paardenstal te verfraaien met een mooie foto van mezelf, zodat de missies nog enigszins leuk zijn.
Hier het schilderij van de bel:
[ afbeelding ]
Hier sta ik voor een reuzenpaard:
[ afbeelding ]
En dit ben ik terwijl ik voor een Godinnenbeeld sta:
[ afbeelding ]
Ik heb de tijd van m'n leven
Ik heb wel eens een draak in The Depths zien vliegen, maar ik dacht dat dat Farosh was.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet echt zo lachen om die foto's.
Die draak die je in het nederrijk tegenkwam heb ik ook ontmoet en heb ik al eens eerder verslagen, ik gok in de lucht. Maar die kan je wel aan.En ik heb nu ook op een draak gelopen.
quote:Op zondag 4 juni 2023 15:03 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een draak in The Depths zien vliegen, maar ik dacht dat dat Farosh was.
Die vliegt daar toch ook rond?
Vergeet niet als je op een draak loopt te slaan/schieten op n van zijn lichtgevende 'dingen' (hoorn, klauw, enz), dan krijg je nog ietsquote:Op zondag 4 juni 2023 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet echt zo lachen om die foto's.
Die draak die je in het nederrijk tegenkwam heb ik ook ontmoet en heb ik al eens eerder verslagen, ik gok in de lucht. Maar die kan je wel aan.En ik heb nu ook op een draak gelopen.
Ja dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet als je op een draak loopt te slaan/schieten op n van zijn lichtgevende 'dingen' (hoorn, klauw, enz), dan krijg je nog iets
Ik had al minimaal 3 keer op een draak gelopen voordat ik hierachter kwam, maar die items zijn best waardevol.
Nooit geprobeerd om erop te lopen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik op gelopen.
Maar er vliegt ook een grijze waar je dan die ronde gaten stuk moet schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil graag als verdediging wel aanvoeren dat ik afgelopen dagen vooral in het Nederrijk ben geweest.
En ik bedenk me nu net pas nu ik allang en breed ergens anders ben dat ik waarschijnlijk wel iets had gekund met dat rare ding wat van een Talus viel toen ik hem versloeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ik toch bezig ben met opbiechten voel ik me erg verbonden met het meisje van de bloemen. Jammer dat ze niet meer van die woede aanvallen krijgt. Dan is het net alsof ik mezelf hoor op het werk. NIET OP DE BLOEMEN!!
Misschien eerst Laura's Passie Koken proberen en dan terugkomen.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben na een uur of 10-15 nog steeds niet gewend aan de controls, ik vind het nog steeds enorm onhandig om dingen te maken. Ik zit nou al bij de 4e tempel denk ik waar je dan zo'n klotepuzzel hebt waar ik in een paar minuten begrijp hoe het moet en ik een half uur bezig ben het ook daadwerkelijk te realiseren.
Ik haal vooral frustratie uit dit spel
quote:Op maandag 5 juni 2023 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Behoorlijk beschamend feitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil graag als verdediging wel aanvoeren dat ik afgelopen dagen vooral in het Nederrijk ben geweest.
En ik bedenk me nu net pas nu ik allang en breed ergens anders ben dat ik waarschijnlijk wel iets had gekund met dat rare ding wat van een Talus viel toen ik hem versloeg.
Ik heb bij grote bomen en dan zo'n plateau de neiging gehad of er geen steen op lag met eventueel een korok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ik toch bezig ben met opbiechten voel ik me erg verbonden met het meisje van de bloemen. Jammer dat ze niet meer van die woede aanvallen krijgt. Dan is het net alsof ik mezelf hoor op het werk. NIET OP DE BLOEMEN!!
Die sla ik na de eerste 3 al overquote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Qunix het volgende:
Ik ben de Korok's die een vriend zoeken wel beu.
Er is een side missie waar je kruizen op je kaart krijgt te zien met deze grotten.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:53 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even een gratis tip, trouwens.
Als je zo'n ding ziet hangen in een grot:
[ afbeelding ]
Dan zit er een schat verborgen in die grot met daarin een kledingstuk.
Ik had dat graag geweten voordat ik al een grot of 30 had bezochtGegarandeerd dat ik ergens iets over het hoofd gezien heb.
En die vinkjes bij een grot zijn puur voor die kikker, dan kan er alsnog een schat liggen.
Oh thanksquote:Op maandag 5 juni 2023 17:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een side missie waar je kruizen op je kaart krijgt te zien met deze grotten.
Logisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik moet eigenlijk Hyrule redden maar in plaats daarvan help ik een boer met eikels zoeken en zn dochter met kaas maken.
Nee man, is juist leuk!quote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Qunix het volgende:
Die zeikerds ren ik standaard snel voorbij.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Qunix het volgende:
Na TotK en FFXVI mijn volgende game.quote:
Offtopic dan maar even, wordt FFVI wat? Oppervlakkig van het ene filmpje wat ik heb gezien zag het eruit zoals de tales of serie eruit had moeten zien als ze de stijgende lijn na Symphonia door hadden gezet naar het heden. Qua combat en qua soms wat grimmig verhaal. Maar ik heb er eigenlijk maar heel weinig over gehoord en me er niet in verdiept.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na TotK en FFXVI mijn volgende game.
Ik twijfel nog behoorlijk. De FFVII remake vond ik al minder vanwege de realtime combat. Ik heb liever iets als FFX bijvoorbeeld, FFXVI lijkt helemaal richting Devil May Cry te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Offtopic dan maar even, wordt FFVI wat? Oppervlakkig van het ene filmpje wat ik heb gezien zag het eruit zoals de tales of serie eruit had moeten zien als ze de stijgende lijn na Symphonia door hadden gezet naar het heden. Qua combat en qua soms wat grimmig verhaal. Maar ik heb er eigenlijk maar heel weinig over gehoord en me er niet in verdiept.
Ik laat me graag voorlichten door de expert
De laatsten vind ik inderdaad ook bagger. Laat me aub weten wat je ervan vindt. Ik dacht dat ik hier wellicht een PS5 voor aan moest gaan schaffen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog behoorlijk. De FFVII remake vond ik al minder vanwege de realtime combat. Ik heb liever iets als FFX bijvoorbeeld, FFXVI lijkt helemaal richting Devil May Cry te gaan.
De productiewaarde en het team gun ik echter wel een kans. Maar na XIII en XV is dit wel de laatste kans voor wat mij betreft.
Will do.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De laatsten vind ik inderdaad ook bagger. Laat me aub weten wat je ervan vindt. Ik dacht dat ik hier wellicht een PS5 voor aan moest gaan schaffen.
Dank je man. Vandaag goeie sessie gehad want ik heb ook de laatste wijze gered.quote:
Bedoel je de robot?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je man. Vandaag goeie sessie gehad want ik heb ook de laatste wijze gered.
Ja ik gooi in elk gevecht wel die Gordon ergens heen zonder dat ik dat wil. Tijdens combat is eigenlijk alleen de Gerudo fijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je de robot?
Ik ga daar minimaal 1 keer per gevecht per ongeluk opzitten.
Ik mis nummer 4 nog ofzo terwijl ik ze wel allemaal gevonden heb.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle herinneringen gehaald vandaag. Emotioneel moment.
Per ongeluk uitspelen kan niet. Mijn volgende missie is gezien de naam de laatste en vrij duidelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis nummer 4 nog ofzo terwijl ik ze wel allemaal gevonden heb.
Die zal wel in het verhaal zelf zitten, maar daar wil ik niet mee verder omdat ik bang ben dat ik de game per ongeluk uitspeel en dan verlies ik m'n motivatie om paddestoelen te verzamelen en shit
Ohquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Per ongeluk uitspelen kan niet. Mijn volgende missie is gezien de naam de laatste en vrij duidelijk.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan ga ik maar eens verder.
Ik ben blijven steken direct na de 4 dungeons. Dat iedereen naar de lucht keekDie mofo's waren nog best lastig toen ik daar voor het eerst kwam. Maar later kreeg ik wat meer Miasma bescherming. Dat helpt reuze daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er komt echt nog genoeg na die gebeurtenis, al heb jij tegen die tijd ook wel e.e.a. al gedaan.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ja, dan zal die 'zoek de robot'-missie ook daar wel komen, die kon ik ook al niet vinden (de missie, de robot zelf had ik al gevonden lol)quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die mofo's waren nog best lastig toen ik daar voor het eerst kwam. Maar later kreeg ik wat meer Miasma bescherming. Dat helpt reuze daar.
En er komt echt nog genoeg na die gebeurtenis, al heb jij tegen die tijd ook wel e.e.a. al gedaan.
Rumour: Universal Closing "Big Deal" With Nintendo For Zelda Illumination Moviequote:Op zondag 28 mei 2023 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opzeker. Wordt wel een 16+ film vanwege de grimmige sfeer.
Lekker Old Skool. Doet me denken aan TMNT II en III op mn NES.quote:
Persona 3 lijkt de Persona 5 engine te gebruiken. Volgens mij verkocht P5 wel goed op de Switch, dus hopelijk hoeven we niet jaren te wachten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef Pheno het volgende:
De videos zeggen alleen xbox en pc. Maar goed, zal wel duidelijk worden na de xbox showcase, daar zijn ze natuurlijk voor gemaakt
Ja of je trekt een gerudo pakske aan, dat verkoelt ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:22 schreef Qunix het volgende:
Voor deze warme dagen (gemiddeld 30) adviseer ik je om naar het westen te gaan. Er schijnt iets aan de hand te zijn bij Rito Village met veel sneeuw. Wie weet zorgt het voor een beetje koeling.
Of je kan ook een ijsje eten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef Pheno het volgende:
De videos zeggen alleen xbox en pc. Maar goed, zal wel duidelijk worden na de xbox showcase, daar zijn ze natuurlijk voor gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hoezo vanzelfsprekend?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:53 schreef GGMM het volgende:
WT je hebt de vierde sage al? En je hebt het Meesterzwaard ook al?
Vanzelfsprekend.
Dat was echt gewoon een kwestie van er naartoe vliegenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Hoezo vanzelfsprekend?
Ik kom niet bovenop die draak voor het meesterzwaard.
Er zit een toren in de buurt en je hebt een gps signaal. Het lukte mij zelfs in n keer...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Hoezo vanzelfsprekend?
Ik kom niet bovenop die draak voor het meesterzwaard.
Een keer geprobeerd en toen ik hem bijna kon aanraken brak mijn wing.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was echt gewoon een kwestie van er naartoe vliegen
Oh ja dat was een leukequote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:09 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd en toen ik hem bijna kon aanraken brak mijn wing.
Daarna niet meer geprobeerd.
Veel te veel afleiding.
Zit nu in de onderwereld in het floating colliseum.
Heb al 2 Lynels verslagen daar.
Ik heb de hele Fierce Diety set en een wapen met 120 attack.quote:
120 attackquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:30 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik heb de hele Fierce Diety set en een wapen met 120 attack.
Als je op hun rug klimt breekt je wapen niet.
Royal claimore 32 attack.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of nou. Laat maar. Ik ben wel klaar met de game. All in all mag dit nog niet in de schaduw staan van BotW. Heb uiteindelijk meer dan 70 uur op de klok staan maar ik vind het gewoon niet leuk genoeg.
Waarschijnlijk nog steeds de schuld van Elden Ring.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste missie is niet leukDeze probeer ik te vermijden, maar ik moet wel voor RobbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stel het nog ff uit.
Ik heb er een beetje een haat/liefde verhouding mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of nou. Laat maar. Ik ben wel klaar met de game. All in all mag dit nog niet in de schaduw staan van BotW. Heb uiteindelijk meer dan 70 uur op de klok staan maar ik vind het gewoon niet leuk genoeg.
Alle 5 verslagen en Majora's Mask gekregen.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die helpt tegen mIasma toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:00 schreef thedeedster het volgende:
Midna’s helm gevonden. Leuk al die verwijzingen. Heb toch nog steeds een zwak voor Twilight Princess.
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die helpt tegen mIasma toch?
@:notorious_roy goed zoeken!
Heb ikquote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die helpt tegen mIasma toch?
@:notorious_roy goed zoeken!
Ik vermaak me prima maar ik vind/vond BOTW beter, dus je bent niet alleenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem aan dat je gloom hands bedoelt. Dazzle fruit schijnt te helpen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef Drass het volgende:
Iemand een idee hoe je dat 5 handige lava monster naar zijn kloten schiet?
Heel vaak bomb arrows gebruiken doe ik altijdquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef Drass het volgende:
Iemand een idee hoe je dat 5 handige lava monster naar zijn kloten schiet?
Bij je profielquote:Op maandag 12 juni 2023 11:01 schreef Nielsch het volgende:
Waar kun je zien hoe lang je een game hebt gespeeld?
Bruh watquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Nu met de laatste reguliere tempel bezig (vuur). Eindelijk een Wijze met een kracht waar je iets aan hebt.
Je hebt ook die superzaden. Gewoon met een pijl afschieten en je bent al een heel eind.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat Nederrijk maar niks. De hele tijd die kutplantjes gooien voor licht.
Nu met de laatste reguliere tempel bezig (vuur). Eindelijk een Wijze met een kracht waar je iets aan hebt.
Dat is dan altijd nog 7 punten meer dan The Wind Waker.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tears of the Kingdom ✅
7/10
Epic ending
Geinige puzzels in de shrines
Stomme onderwereld
Stomme tempels
Dit is echt middenmoot Zelda.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tears of the Kingdom ✅
7/10
Epic ending
Stomme onderwereld
Stomme tempels
Ik ben ook nog even doorgegaan. Ik ben nog niet klaar maar inmiddels toe aan tempel 4 van 4.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tears of the Kingdom ✅
7/10
Epic ending
Stomme onderwereld
Stomme tempels
Je punt is dus eigenlijk vooral dat het te lang duurde voordat je snapte dat een ballon gebruiken makkelijker was?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even doorgegaan. Ik ben nog niet klaar maar inmiddels toe aan tempel 4 van 4.
Vind de series leuk, het verhaal leuk, de onderwereld leuk, de breekbare wapens nog even kut als in BOTW, naar de veelzijdigheid met al het koppelen aan wapens en pijlen top.
Eigenlijk is het enige reusachtige minpunt nog altijd het bouwen. Ik krijg nog altijd vrijwel elke speelsessie minstens een woede-aanval omdat ik iets moet bouwen en die controls gewoon zo kut zijn voor me dat je na minuten doorhebt hoe je een puzzel op moet lossen met bouwen en je er vervolgens zo debiel lang mee bezig bent om het zo te doen.
Dat maakt wel dat elke keer als ik er net lekker in zit ik er meteen helemaal klaar mee ben. In die vuurtempel ben ik denk ik wel een half uur bezig geweest omdat je zo'n mokerlange brug moet maken. Dan zou ik em het liefst uit het raam donderen. Ik heb uiteindelijk maar gewoon een zonai ballonneke de lucht in gelaten om erheen te gliden. Ik snap best dat ze die controls zeer precies willen hebben om grootse creaties mogelijk te maken, maar de casual speler wil ook gewoon een beetje makkelijk kunnen bouwen.
Omdat verder alles echt leuk is, kom ik toch op een hogere 7,5.
Nee, maar ik wil het wel voor je samenvatten als het je te hoog gegrepen is met meer woorden. Het punt is dat ik de controls van de ultrahand kut vindquote:Op zondag 18 juni 2023 19:10 schreef Viezig het volgende:
[..]
Je punt is dus eigenlijk vooral dat het te lang duurde voordat je snapte dat een ballon gebruiken makkelijker was?
Exact, maar maak het dan wat gebruiksvriendelijker dat ook simpele zielen zonder duimen de basisdingen gewoon kunnen zonder woedeaanvallenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
Als je er niks van kan is het niet leuk inderdaad.
Is het doel van een spel niet een beetje dat het niet heel makkelijk is?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Exact, maar maak het dan wat gebruiksvriendelijker dat ook simpele zielen zonder duimen de basisdingen gewoon kunnen zonder woedeaanvallen
Zelfs als ik het uitleg, gaat het punt helemaal langs je heen, wat zonde. Ik zou nog een keer van het begin de post doornemen, in de hoop dat er wat begint te dagenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Viezig het volgende:
[..]
Is het doel van een spel niet een beetje dat het niet heel makkelijk is?
Maar er zijn ook genoeg van die anime verhaaltjes waar je alleen maar x of y hoeft te kiezen, misschien vind je dat leuker.
Of Xenobladequote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Viezig het volgende:
[..]
Is het doel van een spel niet een beetje dat het niet heel makkelijk is?
Maar er zijn ook genoeg van die anime verhaaltjes waar je alleen maar x of y hoeft te kiezen, misschien vind je dat leuker.
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
Uitgespeeld.
Beste Zelda-game ooit.
Het blijft altijd een beetje frustrerend, maar ik vond eigenlijk 99% echt leuk.
220 uur.
9,5/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben echt een krachtigere Switch nodig.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik merk die framedrops blijkbaar niet, helemaal geen last van gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben echt een krachtigere Switch nodig.
Ik vond het een tof gevecht
Kun je mooi hieraan beginnen nuquote:Op zondag 18 juni 2023 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk die framedrops blijkbaar niet, helemaal geen last van gehad
Ik vond het een tof gevecht
Dus 1% niet leuk vinden is gelijk een halve punt van het eindcijfer?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
Uitgespeeld.
Beste Zelda-game ooit.
Het blijft altijd een beetje frustrerend, maar ik vond eigenlijk 99% echt leuk.
220 uur.
9,5/10.
Ook dingen die ik leuk vind kunnen verbeterd worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dus 1% niet leuk vinden is gelijk een halve punt van het eindcijfer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |