quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan ga ik maar eens verder.
Ik ben blijven steken direct na de 4 dungeons. Dat iedereen naar de lucht keekDie mofo's waren nog best lastig toen ik daar voor het eerst kwam. Maar later kreeg ik wat meer Miasma bescherming. Dat helpt reuze daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er komt echt nog genoeg na die gebeurtenis, al heb jij tegen die tijd ook wel e.e.a. al gedaan.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja, dan zal die 'zoek de robot'-missie ook daar wel komen, die kon ik ook al niet vinden (de missie, de robot zelf had ik al gevonden lol)quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die mofo's waren nog best lastig toen ik daar voor het eerst kwam. Maar later kreeg ik wat meer Miasma bescherming. Dat helpt reuze daar.
En er komt echt nog genoeg na die gebeurtenis, al heb jij tegen die tijd ook wel e.e.a. al gedaan.
Rumour: Universal Closing "Big Deal" With Nintendo For Zelda Illumination Moviequote:Op zondag 28 mei 2023 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opzeker. Wordt wel een 16+ film vanwege de grimmige sfeer.
Lekker Old Skool. Doet me denken aan TMNT II en III op mn NES.quote:
Persona 3 lijkt de Persona 5 engine te gebruiken. Volgens mij verkocht P5 wel goed op de Switch, dus hopelijk hoeven we niet jaren te wachten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef Pheno het volgende:
De videos zeggen alleen xbox en pc. Maar goed, zal wel duidelijk worden na de xbox showcase, daar zijn ze natuurlijk voor gemaakt
Ja of je trekt een gerudo pakske aan, dat verkoelt ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:22 schreef Qunix het volgende:
Voor deze warme dagen (gemiddeld 30°) adviseer ik je om naar het westen te gaan. Er schijnt iets aan de hand te zijn bij Rito Village met veel sneeuw. Wie weet zorgt het voor een beetje koeling.
Of je kan ook een ijsje eten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef Pheno het volgende:
De videos zeggen alleen xbox en pc. Maar goed, zal wel duidelijk worden na de xbox showcase, daar zijn ze natuurlijk voor gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hoezo vanzelfsprekend?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:53 schreef GGMM het volgende:
WÁT je hebt de vierde sage al? En je hebt het Meesterzwaard ook al?
Vanzelfsprekend.
Dat was echt gewoon een kwestie van er naartoe vliegenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Hoezo vanzelfsprekend?
Ik kom niet bovenop die draak voor het meesterzwaard.
Er zit een toren in de buurt en je hebt een gps signaal. Het lukte mij zelfs in één keer...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:58 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Hoezo vanzelfsprekend?
Ik kom niet bovenop die draak voor het meesterzwaard.
Een keer geprobeerd en toen ik hem bijna kon aanraken brak mijn wing.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was echt gewoon een kwestie van er naartoe vliegen
Oh ja dat was een leukequote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:09 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd en toen ik hem bijna kon aanraken brak mijn wing.
Daarna niet meer geprobeerd.
Veel te veel afleiding.
Zit nu in de onderwereld in het floating colliseum.
Heb al 2 Lynels verslagen daar.
Ik heb de hele Fierce Diety set en een wapen met 120 attack.quote:
120 attackquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:30 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik heb de hele Fierce Diety set en een wapen met 120 attack.
Als je op hun rug klimt breekt je wapen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |