Neequote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of nou. Laat maar. Ik ben wel klaar met de game. All in all mag dit nog niet in de schaduw staan van BotW. Heb uiteindelijk meer dan 70 uur op de klok staan maar ik vind het gewoon niet leuk genoeg.
Waarschijnlijk nog steeds de schuld van Elden Ring.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste missie is niet leukDeze probeer ik te vermijden, maar ik moet wel voor RobbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stel het nog ff uit.
Ik heb er een beetje een haat/liefde verhouding mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of nou. Laat maar. Ik ben wel klaar met de game. All in all mag dit nog niet in de schaduw staan van BotW. Heb uiteindelijk meer dan 70 uur op de klok staan maar ik vind het gewoon niet leuk genoeg.
Alle 5 verslagen en Majora's Mask gekregen.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die helpt tegen mIasma toch?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:00 schreef thedeedster het volgende:
Midna’s helm gevonden. Leuk al die verwijzingen. Heb toch nog steeds een zwak voor Twilight Princess.
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die helpt tegen mIasma toch?
@:notorious_roy goed zoeken!
Heb ikquote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die helpt tegen mIasma toch?
@:notorious_roy goed zoeken!
Ik vermaak me prima maar ik vind/vond BOTW beter, dus je bent niet alleenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem aan dat je gloom hands bedoelt. Dazzle fruit schijnt te helpen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef Drass het volgende:
Iemand een idee hoe je dat 5 handige lava monster naar zijn kloten schiet?
Heel vaak bomb arrows gebruiken doe ik altijdquote:Op zondag 11 juni 2023 21:21 schreef Drass het volgende:
Iemand een idee hoe je dat 5 handige lava monster naar zijn kloten schiet?
Bij je profielquote:Op maandag 12 juni 2023 11:01 schreef Nielsch het volgende:
Waar kun je zien hoe lang je een game hebt gespeeld?
Bruh watquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Nu met de laatste reguliere tempel bezig (vuur). Eindelijk een Wijze met een kracht waar je iets aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |