Ik ben gewoon om gelopen de hele wereld. Minuut of 20 maar ik was er :pquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Bomen genoeg, maar er lag daar op dat moment nog maar 1 blazer. En ja, ik heb de blazer pas aangezet toen ik op het vlot stond. Ik voer naar de overkant, het vlot botst tegen de kant en ik flikker er af. En toen zat ik klem in een hoek, tussen het vlot, een houten hek en de waterkant. Intussen heb ik een paar blazers in mijn rugzak. Maar van dit soort dingen word ik niet gelukkig.
Zitten er dan meer van dit soort bugs in? Ik denk sowieso niet dat ik er mee verder ga. Ik vind het spel op momenten saai, en op andere momenten frustrerend. Hopelijk krijg ik het spel nog verpatst.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Man man jij krijgt t nog echt lastig met dit spel...
Haha, ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:27 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik ben gewoon om gelopen de hele wereld. Minuut of 20 maar ik was er :p
Het is geen bug. Er zijn 1001 manieren om op je bestemming te komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:31 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Zitten er dan meer van dit soort bugs in? Ik denk sowieso niet dat ik er mee verder ga. Ik vind het spel op momenten saai, en op andere momenten frustrerend. Hopelijk krijg ik het spel nog verpatst.
Dat je klem komt te zitten is een feature? Maar goed, ik hou er over op. Het is duidelijk mijn spel niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:34 schreef Viezig het volgende:
[..]
Het is geen bug. Er zijn 1001 manieren om op je bestemming te komen.
Verder hoef je nooit een nieuw spel te beginnen, je kan gewoon een vorige save kiezen.
Nee, dat is onkunde.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:36 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dat je klem komt te zitten is een feature?
Glimbloemen kun je ook gooien zonder pijlen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn radar heeft die opties allemaal nog niet omdat Robbie blijft hangen in het startdorp. Ik wil 'm petsen verkopen maar dat kan niet in de game.
Heb wel na 60u eindelijk de laatste power gekregen, die is wel handig. Maar ik ben toen blijven hangen in de onderwereld in achtervolging van iemand. En dan moet je overal heen, dat heeft me al tientallen pijlen met glimbloemen gekost.
...................................................................................quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:47 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Glimbloemen kun je ook gooien zonder pijlen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...................................................................................
[..]
...................................................................................
[..]
Er worden ook automatisch saves opgeslagen die je kunt inladen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef Morri2 het volgende:
Gisteren nog een keer geprobeerd. Ik zit nog steeds op dat tutorial eiland. Ik moest weer een vlot bouwen met een ventilator erop om de overkant te bereiken. Ik bouw het vlot, steek over, en ik val tussen het vlot en de kant, en zit vast. Ik kon niet meer wegkomen en ben verzopen. Dood. Ik spawn op de kant van waar ik kwam, en mijn vlot ligt aan de overkant.
Er is nog net genoeg materiaal om een tweede te bouwen. Ik heb echt peentjes gezweet toen ik overstak. Als dat weer was gebeurd, dan had ik helemaal opnieuw moeten beginnen. Nieuw spel moeten starten. Ik ga maar even voor me houden wat ik daar van vind
Mep met een zwaard werkt ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Misschien kan Robbie gewoon nog niet naar het instituut. Niet iedereen kan zoveel rennen en klimmen als wij natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn radar heeft die opties allemaal nog niet omdat Robbie blijft hangen in het startdorp. Ik wil 'm petsen verkopen maar dat kan niet in de game.
Heb wel na 60u eindelijk de laatste power gekregen, die is wel handig. Maar ik ben toen blijven hangen in de onderwereld in achtervolging van iemand. En dan moet je overal heen, dat heeft me al tientallen pijlen met glimbloemen gekost.
Ja hij is er nu. Direct bijna alles unlocked omdat ik al zo ver wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kan Robbie gewoon nog niet naar het instituut. Niet iedereen kan zoveel rennen en klimmen als wij natuurlijk.
Dat had ik toen ook. Of naja ik moet nu eerst nog foto's maken van monsters.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hij is er nu. Direct bijna alles unlocked omdat ik al zo ver was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |