Yep! Eigenlijk altijd als ik inlog krijg ik de melding "1 vriend is online". Meer heb ik er ook niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wist ik al omdat wij Switch-vrienden zijn.
Dat ik altijd online ben op de Switch is zo mogelijk nog droeviger.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Eigenlijk altijd als ik inlog krijg ik de melding "1 vriend is online". Meer heb ik er ook niet.
Dit klinkt ongelofelijk droevig.
Eens. Gelukkig is het geen wedstrijdjequote:Op woensdag 31 mei 2023 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik altijd online ben op de Switch is zo mogelijk nog droeviger.
Ik moet dit soort oordelen altijd even laten bezinken, maar ik weet wel dat ik botw vervang voor totk in mijn top 10. Het is echt wel even geleden dat ik in zo'n korte tijd 80 uur heb gestopt in een game, ik schaam mij er gewoon een beetje voor (scheelt natuurlijk wel dat we veel feestdagen hebben gehad afgelopen weken, daarmee praat ik het voor mijzelf goed). In die tachtig uur heb ik mij geen één keer verveeld of het gevoel gehad iets repetitiefs te doen. Ik keek er overdag naar uit om 's avonds de game weer op te pakken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik neig er langzaam naar dat dit het beste spel is dat ik ooit heb gespeeld.
Voor mij in ieder geval beter dan Ocarina of Time, Breath of the Wild, Red Dead Redemption 2, Grand Theft Auto V, The Last of Us 2 en Monkey Island 2. Ik kan me niet heugen dat ik me er zo op verheugde om weer te gamen.
Wat vind je ervan dat wapens durability hebben?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alleen opgezocht waar je een bepaalde NPC kon vinden bij een bepaalde quest, ik was bang dat ze door een bug niet te vinden was ofzo.
Ze zou met de monorail gegaan zijn en daar stond ze niet direct voor en in het gebied na de monorail helemaal uitgekamd, niks te vinden.
Toen bleek ze er 5 meter voor te staan lol
Ik weet mezelf zo lekker te vermaken.
Belangrijker is de vraag of je de map verdeelt in vier fictieve zones?quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat wapens durability hebben?
Ocarinaquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik neig er langzaam naar dat dit het beste spel is dat ik ooit heb gespeeld.
Voor mij in ieder geval beter dan Ocarina of Time, Breath of the Wild, Red Dead Redemption 2, Grand Theft Auto V, The Last of Us 2 en Monkey Island 2. Ik kan me niet heugen dat ik me er zo op verheugde om weer te gamen.
Wat doe jij hier, jij hebt geen Switch!quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Belangrijker is de vraag of je de map verdeelt in vier fictieve zones?
Leuk, eigenlijk. Ik snap dat gezeur daarover ook niet zo goed. Bij BOTW had ik daar al geen last van en hier is het door het hechten nog beter gewordenquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat wapens durability hebben?
Wat vond je het leukste? Die schietmissie? Of die andere schietmissie? Of die schietmissie op een paard?quote:
Legendarische dieren jagen. (ook een schietmissie)quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je het leukste? Die schietmissie? Of die andere schietmissie? Of die schietmissie op een paard?
Misschien kan je maar beter je cheats activeren zoals bij haxball.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik werd altijd omgelegd door een beer.
De hele wereld, sfeer, muziek.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je het leukste? Die schietmissie? Of die andere schietmissie? Of die schietmissie op een paard?
Ik heb er nog maar 1 gedaan en dat was de Water Temple. Was wel leuk maar ook niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:25 schreef Kijkvooruit het volgende:
De Water Temple was wederom de beste dungeon in de game.
Net als bij Oot en TP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |