Zelfde stijl ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt op de linker Animal Crossing Joy-Con?
[ afbeelding ]
Klopt, alleen wel weer twee kleuren. Ik zou die gele heel tof vinden als het zowel L als R was...quote:
3D is het probleem niet. Windwaker is mijn favoriete Zelda-game ooit en ook OoT vond ik erg leuk. Het is meer dat BotW totaal niet als een Zelda-game voelde maar als een grote wereld waar ze gewoon willekeurig wat zooi en monsters in gegooid hadden zonder duidelijke richting en met vooral heel veel afleidende randzaken. Prima game maar niet iets dat voor mij aanvoelde als een Zelda-game en niet mijn soort spel. Links Awakening heb ik al gespeeld idd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Voor jou zijn die 2D games veel leuker. Neem aan dat je de remake van Links Awakening al gespeeld hebt?
Nee, ik denk niet dat TOTK jouw ding is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
met vooral heel veel afleidende randzaken
Ik vind BOTW en TOTK geweldig. Daarvoor nooit echt Zelda gespeeld, zie mijzelf dan ook niet als een typische Zelda fan (ook niets tegen de franchise). Ik speel beide games omdat het heel erg dicht bij een speelbare Studio Ghibli wereld komt. Animatiestijl, muziek, setting, verhaallijnen, vrijheid van vliegen, karakters: voor mij zijn beide games het dichtste hoe ik bij een speelbare Studio Ghibli-wereld kan komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
3D is het probleem niet. Windwaker is mijn favoriete Zelda-game ooit en ook OoT vond ik erg leuk. Het is meer dat BotW totaal niet als een Zelda-game voelde maar als een grote wereld waar ze gewoon willekeurig wat zooi en monsters in gegooid hadden zonder duidelijke richting en met vooral heel veel afleidende randzaken. Prima game maar niet iets dat voor mij aanvoelde als een Zelda-game en niet mijn soort spel. Links Awakening heb ik al gespeeld idd.
Coördinaten of friend code?quote:
Misschien een donkere Frox?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag Koning Gleeok verslagen.
Super makkelijk, maar ik had ook een x5 boogSowieso zijn die bogen die meerdere pijlen schieten wel OP. Zeker omdat het maar één pijl kost en volgens mij ook maar één ding dat je eraan hecht. Dat maakt navigeren in het nederrijk ook wat makkelijker.
Daarna 20 bollen ingeruild voor 5 levens.
Verder het wolkenrijk of hoe heet die zooi wat verkend. Daar heb ik nog wat bollen gevonden om de band tussen mij en m'n 3 geesten (en 1 robot) te versterken.
En op Hyrule castle geweest, maar volgens mij is dat endgame dus dat slaan we nog maar even over. (Wel m'n kleding even opgehaald uiteraard)
En daarna kwam ik een rode Lynel tegen, die zijn wat minder sterk dan de witteHij raakte me één hartje.
Wat een LOSER
Ik kwam er vandaag ook pas achter (120 uur inmiddels..) dat het nederrijk en de 'echte' wereld sterk op elkaar lijken. Al het water in de echte wereld zijn bergen in het nederrijk waar je niet overheen kan.
Dus nu zet ik m'n radar op het gewone rijk als ik in het nederrijk ben, dat maakt navigeren iets makkelijker.
En ik heb zo'n 2uur met een speer lopen gooien totdat het kwartje viel.
En ik heb een uur naar een schat toegewerkt in het Nederrijk en toen bleek er een kutboemrang in te zitten. Woest ben ik nog steeds.
Wel 5 wortels opgelicht dus het was nog ergens goed voorOok omdat ik zo nog 2 tempel-locaties heb gevonden.
En ik kwam nog een nieuw beest tegen daar een soort grijze draak. Wat een goorlap. (uiteraard ben ik snel weggerend)
Nee, het vloogquote:
Die zijn wel te doen op zich.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het vloog
Die Frox ben ik al een paar keer tegengekomen, ook daar ren ik nog hard voor weg.
Nee. Ik kon er het geduld niet meer voor opbrengen. Ik heb het spel intussen ook verkocht zelfs. In de zomer vind ik het fijn om s' avonds met de Switch buiten te gamen. Ik dacht dat dat deze zomer Zelda zou worden. Ik ben nog aan het kijken wat ik nu aanschaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zijn wel te doen op zich.![]()
Vraag me af of @:Morri2 al eens van het beginners eiland is afgeraakt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee. Ik kon er het geduld niet meer voor opbrengen. Ik heb het spel intussen ook verkocht zelfs. In de zomer vind ik het fijn om s' avonds met de Switch buiten te gamen. Ik dacht dat dat deze zomer Zelda zou worden. Ik ben nog aan het kijken wat ik nu aanschaf.
Ik heb net de demo gedownload. Ik wist niet eens dat een demo was. Die ga ik eerst eens proberen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
Koop Octopath 2, daar krijg je geen spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |