De Iphone 1 is beter dan de Iphone 13, want die was toen nieuw.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond BotW wel beter, dat was nieuw. Dit is BotW2 met Lego/Construx/Lijm.
Mooie dooddoener. Maar ik doe nu veel hetzelfde. Sure, meer oplossingen,maar BotW was verfrissend. Dit is een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
De Iphone 1 is beter dan de Iphone 13, want die was toen nieuw.
Super Mario Bros. is beter dan Mario Sunshine.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Maar ik doe nu veel hetzelfde. Sure, meer oplossingen,maar BotW was verfrissend. Dit is een herhaling van zetten.
100%.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Super Mario Bros. is beter dan Mario Sunshine.
Link loopt er erger bij in sommige tempels.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren overigens de broek van Tingle gevonden.
Die gast loopt nu dus ergens rond in zijn onderbroek.
Haha, ik snap je wel, het is minder revolutionair dan botw. Maar met dat argument is elk eerste deel altijd de beste. Ik heb trouwens nooit het gevoel gehad dezelfde game als botw te spelen, maar die game heb ik nadat ik 'm volledig had uitgespeeld nooit meer aangeraakt. Dus voor mij voelde de game heel erg als terugkomen op een vakantieplek waar je vage herinneringen aan had. Ik ben het niet met je eens dat je hetzelfde doet als in botw.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie dooddoener. Maar ik doe nu veel hetzelfde. Sure, meer oplossingen,maar BotW was verfrissend. Dit is een herhaling van zetten.
Het gekke is dat ik Galaxy 2 dus wel beduidend een stap voorwaarts vind. Misschien komt het gewoon omdat ik weinig met bouwen heb. Lego vind ik tof, maar ik ben blij met de laatste kracht van Link.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Haha, ik snap je wel, het is minder revolutionair dan botw. Maar met dat argument is elk eerste deel altijd de beste. Ik heb trouwens nooit het gevoel gehad dezelfde game als botw te spelen, maar die game heb ik nadat ik 'm volledig had uitgespeeld nooit meer aangeraakt. Dus voor mij voelde de game heel erg als terugkomen op een vakantieplek waar je vage herinneringen aan had. Ik ben het niet met je eens dat je hetzelfde doet als in botw.
Het is zoals ik had verwacht een beetje hetzelfde als Mario Galaxy 2. Ze hebben de bestaande formule geoptimaliseerd.
Dat bouwen is toch helemaal niet zo'n prominent onderdeel als je daar geen zin in hebt? Ik zwem en zweef ook veel liever dan dat ik helemaal zo'n vliegtuig of boot in elkaar ga zetten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik Galaxy 2 dus wel beduidend een stap voorwaarts vind. Misschien komt het gewoon omdat ik weinig met bouwen heb. Lego vind ik tof, maar ik ben blij met de laatste kracht van Link.
Ja, ik vind het extreem cool wat sommige mensen bedenken en bouwen. Dat zeker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik vind TOKT tov van BOTW wel vergelijkbaar met Galaxy 2 tov Galaxy ja.
Echt alles is beter.
Maar ik vind dat bouwen dan wel echt heel tof, je krijgt nog jarenlang de meest vreemde creaties te zien. Echt waanzinnig creatief .
Ik vond BOTW aardig (7/10) en deze veel beter (9/10)quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:43 schreef FlyingFish het volgende:
Is er al iemand die BotW niks vond en TotK heeft gespeeld? Ik twijfel. Ik vond deel 1 echt de slechtste Zelda-game ooit en heb hem na het begindeel nooit verder gespeeld omdat het me nooit heeft kunnen boeien. We hebben nu TotK en het ziet er weer hetzelfde uit waardoor ik eigenlijk geen zin heb om er überhaupt aan te beginnen. Ben benieuwd of iemand anders die deel 1 stom vond deze game wel al een echte kans heeft gegeven en wat het oordeel over deze game is.
Ik hoop vooral dat ze, nu deze game eindelijk uit is, druk aan het werk zijn aan een nieuwe 2D Zelda a la Link between Worlds.
Niet aan beginnen. Voor jou zijn die 2D games veel leuker. Neem aan dat je de remake van Links Awakening al gespeeld hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:43 schreef FlyingFish het volgende:
Is er al iemand die BotW niks vond en TotK heeft gespeeld? Ik twijfel. Ik vond deel 1 echt de slechtste Zelda-game ooit en heb hem na het begindeel nooit verder gespeeld omdat het me nooit heeft kunnen boeien. We hebben nu TotK en het ziet er weer hetzelfde uit waardoor ik eigenlijk geen zin heb om er überhaupt aan te beginnen. Ben benieuwd of iemand anders die deel 1 stom vond deze game wel al een echte kans heeft gegeven en wat het oordeel over deze game is.
Ik hoop vooral dat ze, nu deze game eindelijk uit is, druk aan het werk zijn aan een nieuwe 2D Zelda a la Link between Worlds.
Wat een zelfbeheersing.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb hem al sinds de release binnen maar vandaag eindelijk tijd om te spelen. Ik ben niet bepaald een doorgewinterde hamer maar vond botw echt fantastisch. Bij deze loop ik uiteraard al meteen vast zodra ik de kou in moet
Gelachenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef GGMM het volgende:
M'n eerste Lynel verslagen![]()
Een witte, meer een zeebra dan een paard
Z'n vuurballen waren zo slecht gericht dat ik hem Lynel Richie noem@:kingroland check deze grap
Ik kwam gister mn eerste Lynel tegen, in de onderwereld. Ben direct ergens heen geteleport.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef GGMM het volgende:
M'n eerste Lynel verslagen![]()
Een witte, meer een zeebra dan een paard
Z'n vuurballen waren zo slecht gericht dat ik hem Lynel Richie noem@:kingroland check deze grap
Lijkt op de linker Animal Crossing Joy-Con?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |