quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kom je aan Utrecht dan kom je aan mij ja, blijf uit mijn buurt!!!
Ik vind jou maar een eng mannetjequote:Op woensdag 17 mei 2023 14:57 schreef Tjacka het volgende:
het zijn de homo's ja echt, het zijn de homo's ja echt, het zijn de homo's ja echt
de homo's uit utrecht
@:paul @:zoekeenleven
Met welk cijfer ben je tevreden?quote:
Jouw probleemquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een eng mannetje
Niet op reageren, hij is een beetje zuur omdat zijn cluppie weer geen kwartfinale gehaald heeft.quote:
Spaghetti (zonder plakje kaas)quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jammer dat je een oudgediende held als @Tjacka probeert te demoniseren. @Tjacka > @vrijgevochtenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Speltip 1
Als Paul/Tjacka je een mention stuurt reageer niet
En nu opdonderen
Het staat je vrij om je eigen helden te kiezenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je een oudgediende held als @:Tjacka probeert te demoniseren. @:Tjacka > @:Vrijgevochten
Waar komt deze clown nou weer vandaan johquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Speltip 1
En nu opdonderen
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar komt deze clown nou weer vandaan joh
Flikker op culturele barbaar tevens kuthoer.quote:
Dit is ook de alcohol die spreektquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op culturele barbaar tevens kuthoer.
Ik heb ook liever dat @onlogisch even waarschuwt als hij aan de knoppen gaat zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch slaat meteen toe en modereert een post van mij weg.
Ik ben nu van slag.
Je mag er wel iets strakker bovenop zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat @:onlogisch even waarschuwt als hij aan de knoppen gaat zitten
quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mag er wel iets strakker bovenop zitten
Ik moest net al DTS repareren omdat een bepaalde mod leuk dacht te zijnquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mag er wel iets strakker bovenop zitten
@Nattekatquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moest net al DTS repareren omdat een bepaalde mod leuk dacht te zijn
Het was een wetenschappelijk experiment waar iets mis gingquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Mss tijd om een stevig signaal af te geven!quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil @GGMM niet van zijn studie en sport afhouden, dat is al zwaar genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mss tijd om een stevig signaal af te geven!
@:GGMM wil je hier vast bij helpen
Je bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil @:GGMM niet van zijn studie en sport afhouden, dat is al zwaar genoeg.
Tja, je had kunnen weten dat je in het geval van @onlogisch , met het forumbeest te doen hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch slaat meteen toe en modereert een post van mij weg.
Ik ben nu van slag.
Zijn probleemquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Speltip 1
En nu opdonderen
Is FOK! dood ?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Bezsen het volgende:
Goedemorgen oudgedienden @:tong80 en @:tarado
Het trieste feit dat dit soort amoebes levensvatbaar zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:11 schreef Paul het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAMHELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
Volgend seizoen echt de top 3 aanvallen met Utrecht Paul?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:11 schreef Paul het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAMHELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
Hou nou eens op met dat hele tijd zeggen, we gaan nooit de top 3 aanvallenquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgend seizoen echt de top 3 aanvallen met Utrecht Paul?
Als jij stopt met FOK!en doe ik het ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat hele tijd zeggen, we gaan nooit de top 3 aanvallen
Dit is wat we noemen een monsterverbond.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij stopt met FOK!en doe ik het ook.
Stel: je moet verplicht een nieuw account maken en je oude username mag er op geen enkele manier in verwerkt worden. Zou je daar moeite mee hebben?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij stopt met FOK!en doe ik het ook.
Geen enkel probleem. Een bescheiden genie als ik, moet op alle manieren briljant, tevens onbarmhartig schijnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stel: je moet verplicht een nieuw account maken en je oude username mag er op geen enkele manier in verwerkt worden. Zou je daar moeite mee hebben?
Ah oké. Ik twijfelde of je je faam en oude berichten achter je zou kunnen laten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Een bescheiden genie als ik, moet op alle manieren briljant, tevens onbarmhartig schijnen.
Precies, het maakt je ook helemaal niks uit als mensen je naam wat anders spellen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Een bescheiden genie als ik, moet op alle manieren briljant, tevens onbarmhartig schijnen.
Geen hond weet wat de betekenis is van Hemelvaartdag. Maar in de hond geloven we. Zolang ie geen Maurice heet. En we een vrije dag hebben. Tot morgen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik twijfelde of je je faam en oude berichten achter je zou kunnen laten.
uw naam.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het maakt je ook helemaal niks uit als mensen je naam wat anders spellen.
Ciao.quote:
Dit hoor ik geregeld bij de Big Four.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
mensen die 'Food for thought' zeggen mogen van mij een hele erge griep krijgen
quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
@:rambodirk veel woordle scores vandaag
Ha ha ha. The Shags zijn amateurs.quote:
Toch wel gedachtevoedsel dit voor @KingRolandquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit hoor ik geregeld bij de Big Four.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:59 schreef tong80 het volgende:
Rijstschotel met kip in stroganoffsaus en roerei.
FOK! leeft !
Mijn thuishaven.......Leeft ook niet meer.quote:
Was je bij dat optreden?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn thuishaven.......Leeft ook niet meer.
Zeker. Vond ze gruwelijk slecht. Ha ha ha. Later braken ze door. M'n slechte smaak is een mooie graatmeter Ha ha haquote:
Van een vis?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Vond ze gruwelijk slecht. Ha ha ha. Later braken ze door. M'n slechte smaak is een mooie graatmeter Ha ha ha
Het valt me op dat je de laatste dagen stront irritant bent. Ik begrijp wel dat je op mij reageert. Verder valt er niks op te reageren immers. Maar doe het dan origineel, ludiek of met een zak stront over je hoofd. Dat je hier niet overheen kunt begrijp ik. Nu weer lekker onlogisch euvel duiden maat, achterlijke lieve neef.quote:
Vicent Bijloquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We zagen het allemaal, wat jammer dat jij besloot een mislukt grapje te maken.
Morgen aanwezig bij Roda Boys/Bommelerwaardquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt me op dat je de laatste dagen stront irritant bent. Ik begrijp wel dat je op mij reageert. Verder valt er niks op te reageren immers. Maar doe het dan origineel, ludiek of met een zak stront over je hoofd. Dat je hier niet overheen kunt begrijp ik. Nu weer lekker onlogisch euvel duiden maat, achterlijke lieve neef.
Toen ik 30 doelpunten maakte per seizoen bij NIVO Sparta, ben ik gevraagd door de destijds hoofdklasser Roda Boys. Ik ben echter niet te koop. Ik sta boven dat soort clubs. Ik ben groter als tong80 zijnde. Verder is m'n bescheidenheid m'n grootstee deugt. Tot morgen, maat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen aanwezig bij Roda Boys/Bommelerwaard
Latersquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vicent Bijlo
Tot morgen.
Straks even neuken.
Welke shell deal?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Even wat mensen op Twitter moeten blokken omtrent de shell deal wie zit er nou op Twitter voor politiek gejank?
@:kingroland
Bijzonder, het zou me niks verbazen als de reptilians hier achterzitten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik zie er ook niks meer van terug.
Ik kon er ook niet om lachen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind 'em leuk.
(Niet @:GGMM natuurlijk).
Wie?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:30 schreef Sked het volgende:
Is dit nou al de tweede dag op rij dat Drizzt ons vergeet?
Ik denk dat je die familiefoto's het beste voor KLB/ONZ kunt bewaren.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:48 schreef vrijgevochten het volgende:
Hierbij presenteer ik u Random Pics van de Dag #827
[ afbeelding ]
@:lange_lans
Eensquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Even wat mensen op Twitter moeten blokken omtrent de shell deal wie zit er nou op Twitter voor politiek gejank?
@:kingroland
Misschien moet je dat lans even zeggenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je die familiefoto's het beste voor KLB/ONZ kunt bewaren.
Heracles of PEC?quote:
Disney abonnee @Pisces29quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:05 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY+
Welcome to Wrexham. Seizoen 1.
7.5/10
guitig
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Een man van 37 uit Eindhoven is overleden nadat hij zwaargewond was geraakt door een ontplofte petanquebal.
Eindhovened. @:zipportal
quote:De mannen zaten bij een vuurkorf, waarin of waaronder petanqueballen lagen. Een van de ballen zou zo heet zijn geworden dat die ontplofte.
Het geheugenspelquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:05 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY+
Welcome to Wrexham. Seizoen 1.
7.5/10
guitig
Anna DrijverGodinquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het geheugenspel
Stukje Anna Drijver. Prima verhaallijn, uitwerking kon beter 6.5/10
Klinkt niet erg enthousiast, daar zou ik een moord voor doen.quote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klinkt niet erg enthousiast, daar zou ik een moord voor doen.
quote:
@Haags kijk dit danquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Ik vraag me meer af waarom je daar niet blij van zou worden?
Imca Marina.quote:
Succesquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:16 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen. De messen worden geslepen.
Kelderkraker op het programma. Lijfsbehoud in de 2e klasse staat op het spel.
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Caland
Succes. Zelf opeisen als je erin blijft he.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:16 schreef onlogisch het volgende:
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
Ik zit in de auto weer terug naar Duitsland.
Hoffenheim here we come!
U.N.V.E.U.
Successupporter.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:07 schreef Mickytjuh het volgende:
We will!
.ik ben wel kneitertje zenuwachtig.
Ik ben al 15 jaar supporter en ga al 15 jaar naar wedstrijden uit en thuis.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar supporter en ga al 15 jaar naar wedstrijden uit en thuis.
Als je mij dan successupporter noemt dan zal ik dat wel zijn.
Hopelijk ben jij als een normaal mens gewoon voor Hertha.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:11 schreef Bezsen het volgende:
Nu in Berlijn
Kom vechten @:kukelecucktsju10
Ik trek het bruinhemd aan en support BFC dynamoquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij als een normaal mens gewoon voor Hertha.
Ik ben nu al fan van je humorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik trek het bruinhemd aan en support BFC dynamo
Succes maat. Graag UITGEBREID verslag straks.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:16 schreef onlogisch het volgende:
ik heb dit seizoen boetius nog zien schitteren daarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij als een normaal mens gewoon voor Hertha.
Wat vind je van de nieuwe luchthaven?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik trek het bruinhemd aan en support BFC dynamo
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:56 schreef tong80 het volgende:
Ligt het aan mij ? Of gaat het nergens meer over hier.
Trusten. Tot morgen. Succes met de 5 posts tot morgenochtend.quote:
Jij ook welterusten Tong! Morgen weer een dag!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten. Tot morgen. Succes met de 5 posts tot morgenochtend.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:56 schreef tong80 het volgende:
Ligt het aan mij ? Of gaat het nergens meer over hier.
Aanwezig bij Roda Boys nu. Ze missen hier een goede spits. Zoals Nivo Sparta vroeger van Tongerloo had, werd zojuist gezegd...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten. Tot morgen. Succes met de 5 posts tot morgenochtend.
Lekker Bible Belt-voetbal.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanwezig bij Roda Boys nu. Ze missen hier een goede spits. Zoals Nivo Sparta vroeger van Tongerloo had, werd zojuist gezegd...
Heeft je team vandaag gewonnen, of ben je nu officieel de Sjonnie Heitinga onder de amateurtrainers?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanwezig bij Roda Boys nu. Ze missen hier een goede spits. Zoals Nivo Sparta vroeger van Tongerloo had, werd zojuist gezegd...
quote:Bij een ongeluk met de versierde kampioenswagen van de voetbalvereniging Yerseke is vanmiddag een meisje van een jaar of acht om het leven gekomen.
Het ongeluk gebeurde rond 14.45 uur, meldt Omroep Zeeland.
Volgens voorzitter David Bakker was de wagen, een opengewerkte vrachtauto, onderweg naar het voetbalveld waar het meidenteam onder de 15 gehuldigd zou worden voor het behaalde kampioenschap.
"Op de wagen stond de begeleider van het meisjesteam. De man die de wagen reed had zijn twee dochtertjes meegenomen, omdat ze dat leuk vonden. Maar onderweg door het dorp naar de vereniging, moest de bestuurder plotseling hard remmen voor een rotonde", aldus Bakker. "Daarbij viel een van zijn dochters op straat. Ze was op slag dood."
graag deze reviewenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Anna Nicole Smith: you dont know me.
9.2/10
Getalenteerde dame.
1-5 gewonnen. Een ontketende Onlo jr. met een assist en 2 goals (beide met links)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft je team vandaag gewonnen, of ben je nu officieel de Sjonnie Heitinga onder de amateurtrainers?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-5 gewonnen. Een ontketende Onlo jr. met een assist en 2 goals (beide met links)(En onze verdediging stond als een huis, want eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de uitslag wat geflatteerd is) Ongelooflijk trots op mijn jongens + dame. Lijfsbehoud (en daarmee het de baan van deze trainer) is een feit
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-5 gewonnen. Een ontketende Onlo jr. met een assist en 2 goals (beide met links)(En onze verdediging stond als een huis, want eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de uitslag wat geflatteerd is) Ongelooflijk trots op mijn jongens + dame. Lijfsbehoud (en daarmee het de baan van deze trainer) is een feit
Het meisje lozen en een serieus team opbouwen lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen?
Dat is mijn nichtje. Die gaat als één van de eerste op het wedstrijdformulier.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het meisje lozen en een serieus team opbouwen lijkt mij.
#seksisme
Nog meer familie binnen de selectie?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is mijn nichtje. Die gaat als één van de eerste op het wedstrijdformulier.
Handhaving in de huidige klasse en wat stabieler presteren. We hebben 3 keer echt waardeloos verloren. 2 keer was het volkomen terecht. Die lui waren gewoonweg beter. Maar 3 wedstrijden hadden we echt niet hoeven te verliezen. We gaan zien wat volgend seizoen brengtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen?
Het lijkt gvd Volendam wel hier.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog meer familie binnen de selectie?
Gefeliciteerd! Vaak zie je dat "zonen van" mindere versies zijn, gelukkig is dit bij jou niet zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Volendam kom je met die instelling nooit aan de vrouw.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon van je nichtje af.
Dat kan ook onmogelijk als je onlogisch hebt zien voetballen op de groene haasquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vaak zie je dat "zonen van" mindere versies zijn, gelukkig is dit bij jou niet zo.
waar moet je 'voeding' anders mee verdunnen?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Harvard goden
@:atypisch @:klaasweetalles
quote:
Gewonnen hoop ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei m’n smaak.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, trok ik niet. Wel gebeld met Hein.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
@:tong80 nog naar de uitvaart geweest van de week?
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, trok ik niet. Wel gebeld met Hein.
Niks mis met 80. Mijn doelpunten gemiddelde over twee seizoenen in de jeugd. En verder een niet te onderschatten briljant getal, na een geniale tong.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bloedeloze 0-0
Daar heb ik 80 km voor gereden. Gvd.
Och wij hebben naarstig verloren en daar heb ik een paar honderd kilometer voor gereden. 500 en een beetje.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bloedeloze 0-0
Daar heb ik 80 km voor gereden. Gvd.
Volgens Fok-it (Fuck jim)mag ik dit soort dingen niet te veel op mezelf betrekken. Maar drie vrienden het afgelopen jaar verloren. Iets te veel van het slechte.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen.
Nou, dan sterkte nog en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |