quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
@:rambodirk veel woordle scores vandaag
Ha ha ha. The Shags zijn amateurs.quote:
Toch wel gedachtevoedsel dit voor @KingRolandquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit hoor ik geregeld bij de Big Four.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:59 schreef tong80 het volgende:
Rijstschotel met kip in stroganoffsaus en roerei.
FOK! leeft !
Mijn thuishaven.......Leeft ook niet meer.quote:
Was je bij dat optreden?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn thuishaven.......Leeft ook niet meer.
Zeker. Vond ze gruwelijk slecht. Ha ha ha. Later braken ze door. M'n slechte smaak is een mooie graatmeter Ha ha haquote:
Van een vis?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Vond ze gruwelijk slecht. Ha ha ha. Later braken ze door. M'n slechte smaak is een mooie graatmeter Ha ha ha
Het valt me op dat je de laatste dagen stront irritant bent. Ik begrijp wel dat je op mij reageert. Verder valt er niks op te reageren immers. Maar doe het dan origineel, ludiek of met een zak stront over je hoofd. Dat je hier niet overheen kunt begrijp ik. Nu weer lekker onlogisch euvel duiden maat, achterlijke lieve neef.quote:
Vicent Bijloquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We zagen het allemaal, wat jammer dat jij besloot een mislukt grapje te maken.
Morgen aanwezig bij Roda Boys/Bommelerwaardquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt me op dat je de laatste dagen stront irritant bent. Ik begrijp wel dat je op mij reageert. Verder valt er niks op te reageren immers. Maar doe het dan origineel, ludiek of met een zak stront over je hoofd. Dat je hier niet overheen kunt begrijp ik. Nu weer lekker onlogisch euvel duiden maat, achterlijke lieve neef.
Toen ik 30 doelpunten maakte per seizoen bij NIVO Sparta, ben ik gevraagd door de destijds hoofdklasser Roda Boys. Ik ben echter niet te koop. Ik sta boven dat soort clubs. Ik ben groter als tong80 zijnde. Verder is m'n bescheidenheid m'n grootstee deugt. Tot morgen, maat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen aanwezig bij Roda Boys/Bommelerwaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |