ik heb dit seizoen boetius nog zien schitteren daarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij als een normaal mens gewoon voor Hertha.
Wat vind je van de nieuwe luchthaven?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik trek het bruinhemd aan en support BFC dynamo
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:56 schreef tong80 het volgende:
Ligt het aan mij ? Of gaat het nergens meer over hier.
Trusten. Tot morgen. Succes met de 5 posts tot morgenochtend.quote:
Jij ook welterusten Tong! Morgen weer een dag!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten. Tot morgen. Succes met de 5 posts tot morgenochtend.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:56 schreef tong80 het volgende:
Ligt het aan mij ? Of gaat het nergens meer over hier.
Aanwezig bij Roda Boys nu. Ze missen hier een goede spits. Zoals Nivo Sparta vroeger van Tongerloo had, werd zojuist gezegd...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten. Tot morgen. Succes met de 5 posts tot morgenochtend.
Lekker Bible Belt-voetbal.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanwezig bij Roda Boys nu. Ze missen hier een goede spits. Zoals Nivo Sparta vroeger van Tongerloo had, werd zojuist gezegd...
Heeft je team vandaag gewonnen, of ben je nu officieel de Sjonnie Heitinga onder de amateurtrainers?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aanwezig bij Roda Boys nu. Ze missen hier een goede spits. Zoals Nivo Sparta vroeger van Tongerloo had, werd zojuist gezegd...
quote:Bij een ongeluk met de versierde kampioenswagen van de voetbalvereniging Yerseke is vanmiddag een meisje van een jaar of acht om het leven gekomen.
Het ongeluk gebeurde rond 14.45 uur, meldt Omroep Zeeland.
Volgens voorzitter David Bakker was de wagen, een opengewerkte vrachtauto, onderweg naar het voetbalveld waar het meidenteam onder de 15 gehuldigd zou worden voor het behaalde kampioenschap.
"Op de wagen stond de begeleider van het meisjesteam. De man die de wagen reed had zijn twee dochtertjes meegenomen, omdat ze dat leuk vonden. Maar onderweg door het dorp naar de vereniging, moest de bestuurder plotseling hard remmen voor een rotonde", aldus Bakker. "Daarbij viel een van zijn dochters op straat. Ze was op slag dood."
graag deze reviewenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Anna Nicole Smith: you dont know me.
9.2/10
Getalenteerde dame.
1-5 gewonnen. Een ontketende Onlo jr. met een assist en 2 goals (beide met links)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft je team vandaag gewonnen, of ben je nu officieel de Sjonnie Heitinga onder de amateurtrainers?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-5 gewonnen. Een ontketende Onlo jr. met een assist en 2 goals (beide met links)(En onze verdediging stond als een huis, want eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de uitslag wat geflatteerd is) Ongelooflijk trots op mijn jongens + dame. Lijfsbehoud (en daarmee het de baan van deze trainer) is een feit
@:lange_lans
@:maxi-mus
@:Caland
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-5 gewonnen. Een ontketende Onlo jr. met een assist en 2 goals (beide met links)(En onze verdediging stond als een huis, want eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de uitslag wat geflatteerd is) Ongelooflijk trots op mijn jongens + dame. Lijfsbehoud (en daarmee het de baan van deze trainer) is een feit
@:lange_lans
@:maxi-mus
@:Caland
Het meisje lozen en een serieus team opbouwen lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is de doelstelling voor volgend seizoen?
Dat is mijn nichtje. Die gaat als één van de eerste op het wedstrijdformulier.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het meisje lozen en een serieus team opbouwen lijkt mij.
#seksisme
Nog meer familie binnen de selectie?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is mijn nichtje. Die gaat als één van de eerste op het wedstrijdformulier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |