quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kom je aan Utrecht dan kom je aan mij ja, blijf uit mijn buurt!!!
Ik vind jou maar een eng mannetjequote:Op woensdag 17 mei 2023 14:57 schreef Tjacka het volgende:
het zijn de homo's ja echt, het zijn de homo's ja echt, het zijn de homo's ja echt
de homo's uit utrecht
@:paul @:zoekeenleven
Met welk cijfer ben je tevreden?quote:
Jouw probleemquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een eng mannetje
Niet op reageren, hij is een beetje zuur omdat zijn cluppie weer geen kwartfinale gehaald heeft.quote:
Spaghetti (zonder plakje kaas)quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Jammer dat je een oudgediende held als @Tjacka probeert te demoniseren. @Tjacka > @vrijgevochtenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Speltip 1
Als Paul/Tjacka je een mention stuurt reageer niet
En nu opdonderen
Het staat je vrij om je eigen helden te kiezenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je een oudgediende held als @:Tjacka probeert te demoniseren. @:Tjacka > @:Vrijgevochten
Waar komt deze clown nou weer vandaan johquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Speltip 1
En nu opdonderen
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar komt deze clown nou weer vandaan joh
Flikker op culturele barbaar tevens kuthoer.quote:
Dit is ook de alcohol die spreektquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op culturele barbaar tevens kuthoer.
Ik heb ook liever dat @onlogisch even waarschuwt als hij aan de knoppen gaat zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch slaat meteen toe en modereert een post van mij weg.
Ik ben nu van slag.
Je mag er wel iets strakker bovenop zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat @:onlogisch even waarschuwt als hij aan de knoppen gaat zitten
quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mag er wel iets strakker bovenop zitten
Ik moest net al DTS repareren omdat een bepaalde mod leuk dacht te zijnquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mag er wel iets strakker bovenop zitten
@Nattekatquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moest net al DTS repareren omdat een bepaalde mod leuk dacht te zijn
Het was een wetenschappelijk experiment waar iets mis gingquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Mss tijd om een stevig signaal af te geven!quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil @GGMM niet van zijn studie en sport afhouden, dat is al zwaar genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mss tijd om een stevig signaal af te geven!
@:GGMM wil je hier vast bij helpen
Je bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil @:GGMM niet van zijn studie en sport afhouden, dat is al zwaar genoeg.
Tja, je had kunnen weten dat je in het geval van @onlogisch , met het forumbeest te doen hebt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch slaat meteen toe en modereert een post van mij weg.
Ik ben nu van slag.
Zijn probleemquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Speltip 1
En nu opdonderen
Is FOK! dood ?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:09 schreef Bezsen het volgende:
Goedemorgen oudgedienden @:tong80 en @:tarado
Het trieste feit dat dit soort amoebes levensvatbaar zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:11 schreef Paul het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAMHELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |