Volgend seizoen echt de top 3 aanvallen met Utrecht Paul?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:11 schreef Paul het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAMHELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAAM
Hou nou eens op met dat hele tijd zeggen, we gaan nooit de top 3 aanvallenquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Volgend seizoen echt de top 3 aanvallen met Utrecht Paul?
Als jij stopt met FOK!en doe ik het ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat hele tijd zeggen, we gaan nooit de top 3 aanvallen
Dit is wat we noemen een monsterverbond.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij stopt met FOK!en doe ik het ook.
Stel: je moet verplicht een nieuw account maken en je oude username mag er op geen enkele manier in verwerkt worden. Zou je daar moeite mee hebben?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij stopt met FOK!en doe ik het ook.
Geen enkel probleem. Een bescheiden genie als ik, moet op alle manieren briljant, tevens onbarmhartig schijnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stel: je moet verplicht een nieuw account maken en je oude username mag er op geen enkele manier in verwerkt worden. Zou je daar moeite mee hebben?
Ah oké. Ik twijfelde of je je faam en oude berichten achter je zou kunnen laten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Een bescheiden genie als ik, moet op alle manieren briljant, tevens onbarmhartig schijnen.
Precies, het maakt je ook helemaal niks uit als mensen je naam wat anders spellen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Een bescheiden genie als ik, moet op alle manieren briljant, tevens onbarmhartig schijnen.
Geen hond weet wat de betekenis is van Hemelvaartdag. Maar in de hond geloven we. Zolang ie geen Maurice heet. En we een vrije dag hebben. Tot morgen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik twijfelde of je je faam en oude berichten achter je zou kunnen laten.
uw naam.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, het maakt je ook helemaal niks uit als mensen je naam wat anders spellen.
Ciao.quote:
Dit hoor ik geregeld bij de Big Four.quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
mensen die 'Food for thought' zeggen mogen van mij een hele erge griep krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |