Dat kan , ik zie het andersquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.
Denk niet gezien zijn leeftijd. dat hij staat te wachten op een vrouw met nog relatief jonge kinderen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.
Als je gevoel hebt dan heb je gevoel en JW had wel degelijk een gevoel , wat dat gaan ze buiten uitzoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet gezien zijn leeftijd. dat hij staat te wachten op een vrouw met nog relatief jonge kinderen.
Het is een grapjennaar hem volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
Babs:"overmatig drankgebruik/drankmisbruik mag niet meer"
Jappie:"van wie niet?"
Babs :" staat in het regboek is nieuw maar mag niet over gepraat worden"
Jappie.....is niet blij
Nee is echt zoquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een grapjennaar hem volgens mij.
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie is geen kontenlikker ,want anders had ze allang weer achter Eunie aangegaan
Ze zegt net dat ze haar deze maand nog uit de weg gaat, tot haar gele kaart weg is. Ze wil de kat niet op het spek bindenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Valt me mee van Mirthe dat ze nog niet met Eunice in conclaaf is gegaan.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.
Nee is echtquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een grapjennaar hem volgens mij.
Ja,in haar eigen hoofd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie staat er om bekend dat ze haar eigen ding doet
Whuttt?
Is ook wel een beetje zo.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Whuttt?
In haar praatje wat ze allemaal in de loods moesten houden( weet ff niet meer hoe dat genoemd werd.) begon Mirthe met te zeggen waarom ze mee deed ....: om vrienden voor het leven te maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:58 schreef Puzzie het volgende:
Met Jerold ging het natuurlijk,. Met Kenzi ook bla bla
Bij Rupie en Imi lag ze in het begin ook vaak in bed
Iedereen kan tellen Mirthe.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh natuurlijk Mirthe, Jeff zou haar verraden hebben dat ze op Moraima is gegaan. Nog even en Jeff heeft voor haar gedrukt
Kwa stemmingen is dat ook zo, daarom zeggen ze ook altijd dat ze niet weten wat Mirthe gaat doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Whuttt?
Niet met stemmen maar dat is ze vast vergetenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet haar eigen ding, en dat zie je best vaak.
Juist wel met stemmen, daarom rekenen ze nooit op haar. Ze zeggen vaak ook dat de stem van Mirthe vaak een verloren stem isquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet met stemmen maar dat is ze vast vergeten
Was ook onverwacht.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet met stemmen maar dat is ze vast vergeten
Nee in het begin wel maar allang niet meerquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist wel met stemmen, daarom rekenen ze nooit op haar. Ze zeggen vaak ook dat de stem van Mirthe vaak een verloren stem is
Erik maakt zich meer zorgen over de kosten van drank.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Erik heeft gelezen dat je met overmatig alcoholgebruik uit het programma gezet kan worden. Dat moet dan maar snel een keer gebeuren zegt Janet
Komen ze laat mee, degenen die er altijd agressief/ziek van werden zitten al een tijdje thuis. Janet haalde Wendy aan tijdens het songfestival, denk dat ze Babs bedoelde, die was veel verder heenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Erik heeft gelezen dat je met overmatig alcoholgebruik uit het programma gezet kan worden. Dat moet dan maar snel een keer gebeuren zegt Janet
Nou mocht er een nieuw seizoen komen, hoeven we niet meer te kijken. Alles wat in de samenleving gebeurt, mag hier niet meer, geen muziek, niet dansen, niet schelden, geen overmatig drankgebruik. wat toch vaak voor leuke streams zorgt. Maak er een zorginstelling van of een bejaardenhuisquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik maakt zich meer zorgen over de kosten van drank.
Ja , Mory vindt dat ze dan ook niet mee moet lachen , en daar heeft ze gelijk inquote:
Iets dergelijks heeft er vanaf het begin al ingestaan, maar dan volgens mij met een gele kaart die dan uitgedeeld zou kunnen wordenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is een nieuw targetquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komen ze laat mee, degenen die er altijd agressief/ziek van werden zitten al een tijdje thuis. Janet haalde Wendy aan tijdens het songfestival, denk dat ze Babs bedoelde, die was veel verder heen
Ja over Wendy weer, hoe dan als je haar als je 'dochter ' ziet in de loods.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is juist een hele gezonde eigenschap maar het is natuurlijk 'onrein' dus ten stelligste ontkennen alsof je een dreumes bentquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:05 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe is ook nooit boos en scheldt ook nooit
Zou te maken kunnen hebben met dat Zoe aan Sas vertelde dat ze Erik erop wilde hebben, Sas zei dit weer tegen Erik en Erik nam vervolgens door het gedoe met de föhn aan dat Wendy de aanstichter daarvan was..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is een nieuw target
Ook voor janet
Raar zo plots
Dat ze boos is en scheldt vind ik vrij normaal, maar ga dat idd niet lopen ontkennenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is juist een hele gezonde eigenschap maar het is natuurlijk 'onrein' dus ten stelligste ontkennen alsof je een dreumes bent
liefst tot einde van het progammaquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Kan Babette geen spraakverbod van een paar dagen krijgen als opdracht
En daar heeft ze gelijk in, ik hoop dat Bep daar mee ophoudt want dat is heel erg storendquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
Nu Morri de waarheid tegen Bep dat ze niet altijd mort lachen ook als ze iets niet leuk vindt.
Een achterlijke regel zo na acht maanden terwijl Babs al begint te lallen zodra ze de geur van alcohol op het spoor isquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
Jappie.....is niet blij
Vraag me ook af hoe ze dat gaan meten, turven ze het aantal drankjes of wordt er gekeken naar gedragquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl bij de een werkt het als brandstof daar waar de ander het al moeilijk heeft na enkele drankjes
Babs en Marciano mogen er van mij wel uitquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom mensen niet zo negatief, iedereen heeft goede en slechte kanten. Ook Babs en Jeff
Ik hoop en denk dat ze voor Sas gaan de volgende keerquote:
Omdat Wendy recht in Janet gezicht zegt dat ze lomp is en apparaten molt. Crockpot zonder water, tosti ijzer schudden allu foli erin,schuursponsje in bakpan etceteraquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou te maken kunnen hebben met dat Zoe aan Sas vertelde dat ze Erik erop wilde hebben, Sas zei dit weer tegen Erik en Erik nam vervolgens door het gedoe met de föhn aan dat Wendy de aanstichter daarvan was..
Of dat de reden is voor Janet weet ik niet, maar vind het wel toevallig.
denk eerder bernquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat ze voor Sas gaan de volgende keer
Ik denk Sas.. Bern mag van mij trouwens nog wel blijvenquote:
Ben geen Bepfan, maar kan haar prima hebben. Vind haar samen met Wendy wel een vrolijke noot in de loods brengen. Ik hou van lol maken en zou me in de loods ook zeker bij die "groep" hebben aangesloten.quote:
Je hebt er totaal geen grip op want ze heeft niet eens grip op zichzelfquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwa stemmingen is dat ook zo, daarom zeggen ze ook altijd dat ze niet weten wat Mirthe gaat doen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt er totaal geen grip op want ze heeft niet eens grip op zichzelf
jef wil bern er per se uit al langer trouwensquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk Sas.. Bern mag van mij trouwens nog wel blijven
Ben sowieso van helemaal niemand 'fan' want dan ga je door een roze bril kijken waardoor je niet meer nuchter kunt oordelenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben geen Bepfan, maar kan haar prima hebben. Vind haar samen met Wendy wel een vrolijke noot in de loods brengen. Ik hou van lol maken en zou me in de loods ook zeker bij die "groep" hebben aangesloten.
Alles moet, niets mag is het credo tegenwoordig in de buitenwereld. Klein Korea.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou mocht er een nieuw seizoen komen, hoeven we niet meer te kijken. Alles wat in de samenleving gebeurt, mag hier niet meer, geen muziek, niet dansen, niet schelden, geen overmatig drankgebruik. wat toch vaak voor leuke streams zorgt. Maak er een zorginstelling van of een bejaardenhuis
Eens, ik zie in iedereen wel iets dat mij stoort of wat niet bij mijn karakter zou passen, maar ook wel van de meesten leuke dingen. ik bekijk het ook met het oog op leuke streams. Wie maken voor mij de streams leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben sowieso van helemaal niemand 'fan' want dan ga je door een roze bril kijken waardoor je niet meer nuchter kunt oordelen
Van sommigen gaan we de beste kant nog zien..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom mensen niet zo negatief, iedereen heeft goede en slechte kanten. Ook Babs en Jeff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Iemand als Babs of Jeff is goud materiaal voor een buitenstaander maar ben je deelnemer dan zijn het sleutelfiguren. Hoor je dus niet tot hun innercirle dan moet je als restgroep het verstand hebben om zulke invloedrijke pionnen zsm te verbannen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik zie in iedereen wel iets dat mij stoort of wat niet bij mijn karakter zou passen, maar ook wel van de meesten leuke dingen. ik bekijk het ook met het oog op leuke streams. Wie maken voor mij de streams leuk om naar te kijken.
Sasha haar daar trek in en Jasper en Janet gingen het daarom maken en hebben de boodschappen gedaan. Het bleek later dat ze veel te weinig aardappelen (6 kilo) hadden maar besloten toch alle 12 zakken rucola erbij te doenquote:
28 euro aan rucola hoorde ik Janet gisteren klagenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha haar daar trek in en Jasper en Janet gingen het daarom maken en hebben de boodschappen gedaan. Het bleek later dat ze veel te weinig aardappelen (6 kilo) hadden maar besloten toch alle 12 zakken rucola erbij te doen
Duidelijk dat er heel wat punten in het regelboek zijn toegevoegd en er zijn ook heel veel punten aangepast. Dat is ook heel duidelijk te merken aan de gesprekken die ze hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
Jappie.....is niet blij
Op 4 mei dodenherdenking ook.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komen ze laat mee, degenen die er altijd agressief/ziek van werden zitten al een tijdje thuis. Janet haalde Wendy aan tijdens het songfestival, denk dat ze Babs bedoelde, die was veel verder heen
JW gaf ook aan dat ze veel te hard ging en deed daarom een stapje terug.. beter voor de mensen thuis zei hij.. hij doelde daarmee op de kinderen van Eunice.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je gevoel hebt dan heb je gevoel en JW had wel degelijk een gevoel , wat dat gaan ze buiten uitzoeken.
Maar ik denk men hier verliefd zijn met gevoel hebben verward
Was heel goed van Moraima.. eindelijk iemand die haar even met de neus op de feiten drukt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.
Een type zoals Janet is simpele opvulling vanwege het verkoopverhaaltje omdat ze met een camper rondreist. Maar verder natuurlijk volkomen ongeschikt voor een spelshow met fysieke opdrachten. En dan heb je nog het tactische met bijhorende samenwerking waar zij niet eens toe in staat is vanwege van alles. Ze werd gedoogd maar wordt ook weer snel vergeten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is een nieuw target
Ook voor janet
Raar zo plots
Bij haar zit echt iets niet goed onder die dakpan van haarquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Whuttt?
Zo ziet ze er wel uit..quote:
Is nu allang weer koud, maakt het er niet lekkerder opquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Dat opwarmen was met dit tempo ook niet nodig
Je hebt natuurlijk ook met doelgroepen te maken en daardoor zaten er onnozele types zoals Janet en Mexx inquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Janet is een zuur oud vrouwtje terwijl het toen ze binnen kwam een energieke tante was. Zie haar nog zo zitten bij die talkshow vlak voor dat ze de loods in gingen. Leuk mens dacht ik....niets meer van over....
Eunie had het over trouwjurken ,trouwen etc ,... ik was weggerendquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW gaf ook aan dat ze veel te hard ging en deed daarom een stapje terug.. beter voor de mensen thuis zei hij.. hij doelde daarmee op de kinderen van Eunice.
Toen werd ze ff wakker geschud en zei ze er helemaal mee te stoppen en het verder buiten te bekijken maar dat heeft ze maar een halve dag volgehouden.
12 zakken bij 6 kilo aardappelen.. gek dat het bitter smaaktequote:Op woensdag 17 mei 2023 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
28 euro aan rucola hoorde ik Janet gisteren klagen
Ze zitten de hele dag op kantoor allerlei bestellingen door te drukken maar niemand die op het idee komt om eens een doos wegwerp handschoentjes te bestellen.. en dan voor Janet twee dozen graagquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp niet waarom iedereen altijd met de handen in en aan het eten zit
Die zijn erquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zitten de hele dag op kantoor allerlei bestellingen door te drukken maar niemand die op het idee komt om eens een doos wegwerp handschoentjes te bestellen.. en dan voor Janet twee dozen graag
Zij heeft zich echt de eerste vijf maanden zich heel anders voor gedaan als dat ze is.. dat wordt steeds duidelijker..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Janet is een zuur oud vrouwtje terwijl het toen ze binnen kwam een energieke tante was. Zie haar nog zo zitten bij die talkshow vlak voor dat ze de loods in gingen. Leuk mens dacht ik....niets meer van over....
En toch durven ze Mirthe geen duel te laten spelen en kozen ze voor JW/Esther terwijl je daar maar weinig mee bereiktquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij haar zit echt iets niet goed onder die dakpan van haar
Esther was eigenlijk de enige die als ze dan eens kookte die dingen aan trok.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn er
Boven bij de tattoo spullen
Ze heeft zich de eerste maanden verstopt achter anderenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij heeft zich echt de eerste vijf maanden zich heel anders voor gedaan als dat ze is.. dat wordt steeds duidelijker..
Is ook goed gedaan. Als iemand iets niet goed doet moet je het zeggen anders weet diegene niet wat hij/zij eventueel fout doet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was heel goed van Moraima.. eindelijk iemand die haar even met de neus op de feiten drukt.
Jeff had ze met die hamburger challenge aan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Esther was eigenlijk de enige die als ze dan eens kookte die dingen aan trok.
Oh ja!quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff had ze met die hamburger challenge aan?
Wil ze wel, maar omdat ze weet dat mensen haar dan ‘zwak en te lief’ zullen vinden, doet ze het niet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Valt me mee van Mirthe dat ze nog niet met Eunice in conclaaf is gegaan.
Sambal? Madam Jeanette.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
Nu al bespreken voor de volgende maand.
Ik zeg sambal eten.
Idd.. en dat heeft hij ook vaker tegen anderen gezegd.. hij heeft er met Babette ook over gesproken. Zij vroeg hem rechtstreeks of hij verliefd was en toen gaf hij aan dat hij haar wel heel erg leuk vindt en dat zou gaan ontdekken..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunie had het over trouwjurken ,trouwen etc ,... ik was weggerend
Maar ik denk dat mensen verliefd zijn en gevoel voor iemand hebben een beetje door elkaar halen
Want JW had wel degelijk een gevoel voor haar, maar of dat verliefdheid is wat anders , en daar was hij altijd duidelijk in.
En niemand daar die daar dan aan denkt..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn er
Boven bij de tattoo spullen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is ook goed gedaan. Als iemand iets niet goed doet moet je het zeggen anders weet diegene niet wat hij/zij eventueel fout doet.
Daar schort het in de loods veel aan, niemand die een ander durft aan te spreken op zijn/haar fouten. Wel roddelen achter de rug om daar zijn ze goed in.
Het zal me benieuwen hoe lang ze het volhoudt maar als je Eunice zo hoorde praten dan blijft ze er beter heel ver bij vandaanquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wil ze wel, maar omdat ze weet dat mensen haar dan ‘zwak en te lief’ zullen vinden, doet ze het niet.
Neequote:Op woensdag 17 mei 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Netjes, Zoë heeft de snoepgroep snoep gegeven
Daar zou ik die worst niet voor naar binnen werken, wat een k*t prijsquote:
Wat een waardeloze prijsquote:
Of drankquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar zou ik die worst niet voor naar binnen werken, wat een k*t prijs
Volgende keer tabak?
De eerste keer wonnen ze 1000 euroquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor die zogenaamde wereldrecord.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Bij een duel mag er niemand weggestuurd worden en 50/50 dat diegene vertrekt dus juist telkens een uitgelezen kans
Heb je al gezien wie de scheids isquote:
Terwijl de rokers steeds het geld en de prijs binnen harken..snappen niet dat er nu 150 euro in de pot blijft als ze het halen..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beginnen er nu al wat te zeuren dat het snoep niet voor de rokers is. Ik zou als roker dan zeggen, ik meld me af
Ze worden gewoon genaaid met hun eigen domheid dus beter mond dichthouden en op de blaren zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beginnen er nu al wat te zeuren dat het snoep niet voor de rokers is. Ik zou als roker dan zeggen, ik meld me af
Wendy en Rupi niet mee down, dat zou top zijn. Wendybdie als een malle die worstjes kan doen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eigenlijk vind ik een eet challenge ook heel erg foutquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:59 schreef Silves het volgende:
Ik kijk deze challenge dus echt niet..zit nu al te kokhalzen..
Wie denk je dat straks gelijk haar teut vult met al die snoep? Kettingrokertje Babs!quote:
Ja , maar dat is ook wel weer vermakelijkquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Lullige taak van de Oempa, iedereen in de bek kijken
Vies gewoonquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
Lullige taak van de Oempa, iedereen in de bek kijken
fout en walgelijk. Kijk ik ook niet en hoop dat ze moeten stoppen omdat er iemand bijna in stiktquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik een eet challenge ook heel erg fout
Erik heeft die zak snoep gezien en daarna wilde hij wel meedoenquote:
Voor geld doen mensen heel veelquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
fout en walgelijk. Kijk ik ook niet en hoop dat ze moeten stoppen omdat er iemand bijna in stikt
Je hebt iig je extra worsten gehad roept Wendy.. dat bedoelde ze volgens mij een beetje sarcastischquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:11 schreef spapaars het volgende:
Wat zullen ze straks veel snoepen bij de febo.
"Dat zei mijn vrouw vanacht ook"quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Let goed op dat alles weg is zegt scheids.. er zit nog wat op je lip![]()
Bep is klaar met ruilen voor drank komen problemen van.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:12 schreef Silves het volgende:
Jappie niet aan het onderhandelen? gister wilde hij een fles Vodka bij het hoepelen.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel tijd over ook nog! Goeie genade! Die verdient 5 dikke Duitsers !!
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel tijd over ook nog! Goeie genade! Die verdient 5 dikke Duitsers !!
Die had ze al verdiend en nu helemaal.. benieuwd of haar dat wordt gegund.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik hoef geen snoep ik wil een föhn'
Inderdaad! Draait ze d'r hand niet voor om!quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
Vergeet nooit meer de halve liter bier in een paar slokken..ook de tomatenpulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
oh hoop niet dat haar kinderen kijken en dat nu horenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Gluikpkutje Eunie.,. giebelen met Moira " Ze zal wel ervaring hebben met worstjes..."
Als moeder mag je geen plat grapje maken?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh hoop niet dat haar kinderen kijken en dat nu horen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:26 schreef Silves het volgende:
Krijgen we nu wekenlang, dat gesmak in die mic..
Lekker hypocriet lullen ,... met het worstje van JW had ze geen ook geen probleemquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Gluikpkutje Eunie.,. giebelen met Moira " Ze zal wel ervaring hebben met worstjes..."
[ afbeelding ]
Alleen Zoe? Rupert en Imi ook.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë staat in het kantoor al met haar waffel vol met snoep.
Rupert loopt ook al te kauwen..... al het snoep zit in pannen en gaan ze verdelen..... min wat Zoë natuurlijk al weggestouwd heeft
deze is leukquote:
Ik geloof nooit dat JW die lol heeft mogen genieten.. Eunie stikt nu al bijna een een ienieminie stukkie kipworstquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker hypocriet lullen ,... met het worstje van JW had ze geen ook geen probleem
Ik zag hem anders wel op Eunie bezigquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat JW die lol heeft mogen genieten.. Eunie stikt nu al bijna een een ienieminie stukkie kipworst
Dat is ze makkelijk om te maken, je zou ze ook open kunnnen snijden en vullenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy wilde zelf Bossche bollen maken, die lege snoepzakken kunnen ze mooi gebruiken om de room erin te spuiten
Hoop dat haar kinderen dit niet zienquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Alle snoep wordt verdeeld zegt Wendy, ik heb hiervoor geslikt..
Brrrr, denk dat ik m'n record streamwisselen zojuist gehaald hebquote:
Ik heb ze toch echt zien neuken onder dat dekentjequote:Op woensdag 17 mei 2023 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zijn tong in Eunie duwen was geen kunst
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zijn tong in Eunie duwen was geen kunst
Zoww.. dan heeft ze die worst mooi niet hoeven slikkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ze toch echt zien neuken onder dat dekentje
Al 6 mensen hebben er van gegeten nu.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Voordat de boel verdeeld is , is alles al op
Zo ziekquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe zegt:; Isaac krijgt de hele wereld van mij. Ze gaat speciaal uitzoeken wat hij lekker vindt
Als ze die schaal daar boven bewaart zien we volgende week 2 bro's die 20 kilo zwaarder zijn geworden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Zoë moet verdelen maar zit al lekker te snoepenalhoewel lekker, ze vindt het niet lekker zo te zien
Achterbaks eng wijf die Janet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff heeft de weg ook gevonden en proeft aardig meequote:
' eerlijk'quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Snoepvretend afwegen.. zo wordt het eerlijk verdeeld![]()
[ afbeelding ]
Laat het Mirthe maar niet zien want die begint gelijk te huilen dat het niet eerlijk is..quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Snoepvretend afwegen.. zo wordt het eerlijk verdeeld![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel de leuke oempa loempaquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
Had het gezicht van die oempa loempa trouwens wel eens willen zien bij Wendy na eerst die andere 5 gezien te hebben
Is het dan wel eerlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laat het Mirthe maar niet zien want die begint gelijk te huilen dat het niet eerlijk is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |