Brrrr, denk dat ik m'n record streamwisselen zojuist gehaald hebquote:
Ik heb ze toch echt zien neuken onder dat dekentjequote:Op woensdag 17 mei 2023 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zijn tong in Eunie duwen was geen kunst
quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zijn tong in Eunie duwen was geen kunst
Zoww.. dan heeft ze die worst mooi niet hoeven slikkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ze toch echt zien neuken onder dat dekentje
Al 6 mensen hebben er van gegeten nu.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Voordat de boel verdeeld is , is alles al op
Zo ziekquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe zegt:; Isaac krijgt de hele wereld van mij. Ze gaat speciaal uitzoeken wat hij lekker vindt
Als ze die schaal daar boven bewaart zien we volgende week 2 bro's die 20 kilo zwaarder zijn geworden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Zoë moet verdelen maar zit al lekker te snoepenalhoewel lekker, ze vindt het niet lekker zo te zien
Achterbaks eng wijf die Janet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komen ze laat mee, degenen die er altijd agressief/ziek van werden zitten al een tijdje thuis. Janet haalde Wendy aan tijdens het songfestival, denk dat ze Babs bedoelde, die was veel verder heen
Jeff heeft de weg ook gevonden en proeft aardig meequote:
' eerlijk'quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Snoepvretend afwegen.. zo wordt het eerlijk verdeeld![]()
[ afbeelding ]
Laat het Mirthe maar niet zien want die begint gelijk te huilen dat het niet eerlijk is..quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Snoepvretend afwegen.. zo wordt het eerlijk verdeeld![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel de leuke oempa loempaquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
Had het gezicht van die oempa loempa trouwens wel eens willen zien bij Wendy na eerst die andere 5 gezien te hebben
Is het dan wel eerlijk?quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laat het Mirthe maar niet zien want die begint gelijk te huilen dat het niet eerlijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |