quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:26 schreef Silves het volgende:
Krijgen we nu wekenlang, dat gesmak in die mic..
Lekker hypocriet lullen ,... met het worstje van JW had ze geen ook geen probleemquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Gluikpkutje Eunie.,. giebelen met Moira " Ze zal wel ervaring hebben met worstjes..."
[ afbeelding ]
Alleen Zoe? Rupert en Imi ook.quote:Op woensdag 17 mei 2023 13:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë staat in het kantoor al met haar waffel vol met snoep.
Rupert loopt ook al te kauwen..... al het snoep zit in pannen en gaan ze verdelen..... min wat Zoë natuurlijk al weggestouwd heeft
deze is leukquote:
Ik geloof nooit dat JW die lol heeft mogen genieten.. Eunie stikt nu al bijna een een ienieminie stukkie kipworstquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker hypocriet lullen ,... met het worstje van JW had ze geen ook geen probleem
Ik zag hem anders wel op Eunie bezigquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat JW die lol heeft mogen genieten.. Eunie stikt nu al bijna een een ienieminie stukkie kipworst
Dat is ze makkelijk om te maken, je zou ze ook open kunnnen snijden en vullenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy wilde zelf Bossche bollen maken, die lege snoepzakken kunnen ze mooi gebruiken om de room erin te spuiten
Hoop dat haar kinderen dit niet zienquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Alle snoep wordt verdeeld zegt Wendy, ik heb hiervoor geslikt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |