Dat kan , ik zie het andersquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.
Denk niet gezien zijn leeftijd. dat hij staat te wachten op een vrouw met nog relatief jonge kinderen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.
Als je gevoel hebt dan heb je gevoel en JW had wel degelijk een gevoel , wat dat gaan ze buiten uitzoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet gezien zijn leeftijd. dat hij staat te wachten op een vrouw met nog relatief jonge kinderen.
Het is een grapjennaar hem volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
Babs:"overmatig drankgebruik/drankmisbruik mag niet meer"
Jappie:"van wie niet?"
Babs :" staat in het regboek is nieuw maar mag niet over gepraat worden"
Jappie.....is niet blij
Nee is echt zoquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een grapjennaar hem volgens mij.
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie is geen kontenlikker ,want anders had ze allang weer achter Eunie aangegaan
Ze zegt net dat ze haar deze maand nog uit de weg gaat, tot haar gele kaart weg is. Ze wil de kat niet op het spek bindenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Valt me mee van Mirthe dat ze nog niet met Eunice in conclaaf is gegaan.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.
Nee is echtquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een grapjennaar hem volgens mij.
Ja,in haar eigen hoofd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie staat er om bekend dat ze haar eigen ding doet
Whuttt?
Is ook wel een beetje zo.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie staat er om bekend dat ze haar eigen ding doet
Whuttt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |