Dat kan , ik zie het andersquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.
Denk niet gezien zijn leeftijd. dat hij staat te wachten op een vrouw met nog relatief jonge kinderen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.
Als je gevoel hebt dan heb je gevoel en JW had wel degelijk een gevoel , wat dat gaan ze buiten uitzoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet gezien zijn leeftijd. dat hij staat te wachten op een vrouw met nog relatief jonge kinderen.
Het is een grapjennaar hem volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
Babs:"overmatig drankgebruik/drankmisbruik mag niet meer"
Jappie:"van wie niet?"
Babs :" staat in het regboek is nieuw maar mag niet over gepraat worden"
Jappie.....is niet blij
Nee is echt zoquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een grapjennaar hem volgens mij.
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie is geen kontenlikker ,want anders had ze allang weer achter Eunie aangegaan
Ze zegt net dat ze haar deze maand nog uit de weg gaat, tot haar gele kaart weg is. Ze wil de kat niet op het spek bindenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Valt me mee van Mirthe dat ze nog niet met Eunice in conclaaf is gegaan.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha morrie verteld haar ff de waarheid.
Nee is echtquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is een grapjennaar hem volgens mij.
Ja,in haar eigen hoofd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie staat er om bekend dat ze haar eigen ding doet
Whuttt?
Is ook wel een beetje zo.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Whuttt?
In haar praatje wat ze allemaal in de loods moesten houden( weet ff niet meer hoe dat genoemd werd.) begon Mirthe met te zeggen waarom ze mee deed ....: om vrienden voor het leven te maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:58 schreef Puzzie het volgende:
Met Jerold ging het natuurlijk,. Met Kenzi ook bla bla
Bij Rupie en Imi lag ze in het begin ook vaak in bed
Iedereen kan tellen Mirthe.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh natuurlijk Mirthe, Jeff zou haar verraden hebben dat ze op Moraima is gegaan. Nog even en Jeff heeft voor haar gedrukt
Kwa stemmingen is dat ook zo, daarom zeggen ze ook altijd dat ze niet weten wat Mirthe gaat doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Whuttt?
Niet met stemmen maar dat is ze vast vergetenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doet haar eigen ding, en dat zie je best vaak.
Juist wel met stemmen, daarom rekenen ze nooit op haar. Ze zeggen vaak ook dat de stem van Mirthe vaak een verloren stem isquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet met stemmen maar dat is ze vast vergeten
Was ook onverwacht.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet met stemmen maar dat is ze vast vergeten
Nee in het begin wel maar allang niet meerquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist wel met stemmen, daarom rekenen ze nooit op haar. Ze zeggen vaak ook dat de stem van Mirthe vaak een verloren stem is
Erik maakt zich meer zorgen over de kosten van drank.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Erik heeft gelezen dat je met overmatig alcoholgebruik uit het programma gezet kan worden. Dat moet dan maar snel een keer gebeuren zegt Janet
Komen ze laat mee, degenen die er altijd agressief/ziek van werden zitten al een tijdje thuis. Janet haalde Wendy aan tijdens het songfestival, denk dat ze Babs bedoelde, die was veel verder heenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Erik heeft gelezen dat je met overmatig alcoholgebruik uit het programma gezet kan worden. Dat moet dan maar snel een keer gebeuren zegt Janet
Nou mocht er een nieuw seizoen komen, hoeven we niet meer te kijken. Alles wat in de samenleving gebeurt, mag hier niet meer, geen muziek, niet dansen, niet schelden, geen overmatig drankgebruik. wat toch vaak voor leuke streams zorgt. Maak er een zorginstelling van of een bejaardenhuisquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik maakt zich meer zorgen over de kosten van drank.
Ja , Mory vindt dat ze dan ook niet mee moet lachen , en daar heeft ze gelijk inquote:
Iets dergelijks heeft er vanaf het begin al ingestaan, maar dan volgens mij met een gele kaart die dan uitgedeeld zou kunnen wordenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy is een nieuw targetquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komen ze laat mee, degenen die er altijd agressief/ziek van werden zitten al een tijdje thuis. Janet haalde Wendy aan tijdens het songfestival, denk dat ze Babs bedoelde, die was veel verder heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |