Jappie vergeet toch de stress denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
Jappie
Ze hebben onder het niveau gepresteerd
Ik snap niet dat Jappie denkt dat hij het beter had gekundquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie vergeet toch de stress denk ik
Kan ook zo maar zijn dat er nog een komt deze maand. Ze zitten nog met veel en nog maar 2,5 maand te gaan. Trouwens weet niet of het begin of eind aug stoptquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:25 schreef Deisyy het volgende:
2 streams met gametalk, maar de volgende eliminatie zal nog wel even op zich laten wachten, er kan nog veel gebeuren in korte tijd.
jef wil er zoveel naar huis hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice zegt dat ze een fotografisch geheugen heeft, maar Jeff zegt dat ze er niet goed in is om dingen te onthouden. Jeff wil Eunice naar huis hebben
Eigenlijk niet zo meer, het is al duidelijk welke groep het sterkste is en overblijftquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als wij, wij kijken ook altijd uit naar eliminaties
Dat is ook het doel van dit spelquote:
Mssn was hij het gekir van Eunice ook zatquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Jeff
Vonden JW erg nonchalant
Beetje of hij naar huis wilde
Dat is ze verre van, die denkt dat ze mag blijven omdat ze veel praatquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
och jee die denkt ook dat ze de qween of de loods is
wendy laate zich te veel meeslepen door bep en coquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo meer, het is al duidelijk welke groep het sterkste is en overblijft
Laat dat nu net de groep zijn die ik niet leuk vind. Op Wendy na, die vind ik nog wel te doen.
Dat was hij ook wel ,maar hij had wel een voorkeur voor aandachtorgelsquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Babs Jeff en Jappie vonden JW een leuke vent
Dat is ook het spel, iedereen speelt het daar op zijn manierquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is daar helemaal niet mee te vergelijken als het op eliminaties aankomt
Dit is een heel nieuw concept, dus de tijd zal het leren. maar ik vind persoonlijk wel dat iedereen gewoon een eigen plan mag hebben om iemand eruit te krijgen, zonder gelijk een snitch te worden genoemd.
Of zij voor hem en daar heeft hij gretig gebruik van gemaakt, maar heeft hem ook de kop gekostquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was hij ook wel ,maar hij had wel een voorkeur voor aandachtorgels
Ja, dat is wel jammer, wil haar zo graag een zien zonder Babette er b ijquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy laate zich te veel meeslepen door bep en co
Iedere naam valt wel een keer.quote:
ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, wil haar zo graag een zien zonder Babette er b ij
Hij vond Eunie echt wel meer dan leukquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of zij voor hem en daar heeft hij gretig gebruik van gemaakt, maar heeft hem ook de kop gekost
JW betrappen met Ladyboys?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
Babs wil naar Thailand
Als ze er uit gaat
Ziet ze JW ook weer terug.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
Babs wil naar Thailand
Als ze er uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |