Babs wil een plan hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
begint den hartog weer over eliminatie te lullen , die leeft alleen dan op
Hij speelt gewoon zijn eigen spel.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Jappie is niet te vertrouwen, wat een snitch is dat al sinds dat hij omging met Wanda.
Net als wij, wij kijken ook altijd uit naar eliminatiesquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
begint den hartog weer over eliminatie te lullen , die leeft alleen dan op
ja ok , maar jef leeft alleen op bij eliminatiequote:Op woensdag 17 mei 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als wij, wij kijken ook altijd uit naar eliminaties
Waarom?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan ga je nat als je dat blijft doen.
Is ze ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
och jee die denkt ook dat ze de qween of de loods is
Dat zie ik niet gebeuren. Het is gewoon een feit dat deelnemers die op eigen houtje gaan opereren er snel uit liggen als ze zich niet bij een bondje voegen, kijk maar naar Expeditie Robinson.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom?
Er is nog altijd een kans dat er op een andere manier een eliminatie komt, dan bestaat de kans dat de groep jeff ook weer uitgedund wordt en dan is de stand weer gelijk.
Dit is daar helemaal niet mee te vergelijken als het op eliminaties aankomtquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Het is gewoon een feit dat deelnemers die op eigen houtje gaan opereren er snel uit liggen als ze zich niet bij een bondje voegen, kijk maar naar Expeditie Robinson.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Punt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is daar helemaal niet mee te vergelijken als het op eliminaties aankomt
Dit is een heel nieuw concept, dus de tijd zal het leren. maar ik vind persoonlijk wel dat iedereen gewoon een eigen plan mag hebben om iemand eruit te krijgen, zonder gelijk een snitch te worden genoemd.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |