Doet Erik niet mee?quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Het moest trouwens Croquet zijn ipv Cricket...
En we hebben de worsten challenge vandaag....
Die gaat Wendy gewoon effe doen
Slaapmasker.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap echt niet hoe die luitjes kunnen slapen met dat licht... onderin het stapelbed wil nog wel maar daarboven..
Ik weet eigenijk helemaal niet wie er geoefend hebben, ik had gelezen dat Wendy het super had gedaan... Erik zou het ook goed kunnen, die duwt dat zo in z'n kanaaltje...quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet Erik niet mee?
Hij kan zich dan helemaal vol vreten.
Heel apart... dat gezicht ook.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit heeft dus echt niets met Yoga of meditatie te doen.....
[ afbeelding ]
Alles voor de show.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit heeft dus echt niets met Yoga of meditatie te doen.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt "geen gezicht" waarschijnlijk
Denk eerder dat ze in een kerker werkt als "leer"meesteresquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En ze noemt zichzelf yoga leermeester.
Erik zou te traag zijn, die likt na elke worstje zijn vingers schoon.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet eigenijk helemaal niet wie er geoefend hebben, ik had gelezen dat Wendy het super had gedaan... Erik zou het ook goed kunnen, die duwt dat zo in z'n kanaaltje...
Ik heb beeld nu,en dat is zeker niet prettig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze in een kerker werkt als "leer"meesteres
ja leermeester zelf benoemd door alles te lezen uit een buukquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
En ze noemt zichzelf yoga leermeester.
Is de Flitsie.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet niet hoe ze dat flikt die rode ogen
Piezo-ontsteking via afstandsbedieningquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet niet hoe ze dat flikt die rode ogen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik zou te traag zijn, die likt na elke worstje zijn vingers schoon.
Erik was tijdens het oefenen juist supertraag, zelfs zonder likkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet eigenijk helemaal niet wie er geoefend hebben, ik had gelezen dat Wendy het super had gedaan... Erik zou het ook goed kunnen, die duwt dat zo in z'n kanaaltje...
HF is wel leuk en lekker voor de deelnemers...quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:59 schreef chufi het volgende:
Weer een HelloF pakket te winnen of welke sponsor deal krijgen we nu?
dan gaat erik weer mekkeren dat hij geen restjes krijgtquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
HF is wel leuk en lekker voor de deelnemers...
Koud!quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Vanuit het zwembad in de hottub vanmorgen![]()
morrie wou het allen met HAAR vrienden doen , tja was er maar 1 bijquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud!
Blijkbaar vonden de vriendjes en vriendinnetjes dat ook of ze hadden er geen zin in.
Erik verbaast me gewoon..quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik was tijdens het oefenen juist supertraag, zelfs zonder likken
Er mocht zelfs niet hardop over gepraat worden, anders kwam iedereen dat zwembad in vanmorgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
morrie wou het allen met HAAR vrienden doen , tja was er maar 1 bij
heb ik niet gehoord , nou ze hadden alle aandacht weerquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er mocht zelfs niet hardop over gepraat worden, anders kwam iedereen dat zwembad in vanmorgen
Ik was er ook door verrast, dacht ook dat hij die worstjes in hoog tempo er één voor één in zou schuiven, maar hij kwam niet erg verquote:
Volgens mijn juist niet, want hier en daar sliepen de meesten nogquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb ik niet gehoord , nou ze hadden alle aandacht weer
Tsja, hij kan niet alles hebben, dan duikt hij maar in z'n kast...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan gaat erik weer mekkeren dat hij geen restjes krijgt
Die begint steeds meer overal te snaaienquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
Erik staat voor de derde keer in de keuken brood te beleggen.
ZOals men gisteren zei is die een week laterquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Het moest trouwens Croquet zijn ipv Cricket...
En we hebben de worsten challenge vandaag....
Die gaat Wendy gewoon effe doen
Die man heeft gewoon hongerquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die begint steeds meer overal te snaaien
Best belegde boterhammenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh dat getik weet, ik zit gelukkig in de slaapkamer...
Dat is fijn voor hemquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best belegde boterhammen
Hij heeft zijn Snickers al weer binnen
( hagelslag en pindakaas )
Misschien mogen ze wel 3 boterhammen...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die begint steeds meer overal te snaaien
Omdat zijn voorraadje begint te slinken.quote:
Ow ik dacht gisterenochtend te horen dat de WC vandaag was... maar dan is het weer veranderd...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals men gisteren zei is die een week later
EN is de crocket of ciricked vandaag, ze waren gisteren behoorlijk aan het schuiven
@:KinKiJan en ik konden het niet meer goed volgen wat nu naar welke dag verschoven werd
In Nederland hebben we trekquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat zijn voorraadje begint te slinken.
In Nederland hebben we geen honger.
Hij komt niks tekort.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland hebben we trek![]()
Nou ja het gros van NL
quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat zijn voorraadje begint te slinken.
In Nederland hebben we geen honger.
Erik hoort niksquote:
Ow ik dacht gisterenochtend te horen dat de WC vandaag was... maar dan is het weer veranderd...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN is de crocket of ciricked vandaag, ze waren gisteren behoorlijk aan het schuiven
@:KinKiJan en ik konden het niet meer goed volgen wat nu naar welke dag verschoven werd
Ze moet weer iets te slopen hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Janet wil naar boven om keuken spul aan te schaffen
Maar wel veel geluid als ze de kamer moeten wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik hoort niks
Dus is er niks
Geen stalenbuizen etc
quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ow ik dacht gisterenochtend te horen dat de WC vandaag was... maar dan is het weer veranderd...
[..]
Ze moet weer iets te slopen hebben natuurlijk.
Dat komt door met haar evenement verschuiven.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij hoort het nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:31 schreef humpty het volgende:
Herrie op de kamer als ze moeten wachten voor een opdracht
Eric vind dit maar niks ..je moet rusten voor een opdracht
Gister best gescoord toch?quote:
Eerst zegt ie ze zijn allemaal gek geworden want ze horen dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij hoort het niet
Dus is het er niet
En ze maken veel te veel kabaal
Hij ligt naast die luchtventilator die zoemtquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst zegt ie ze zijn allemaal gek geworden want ze horen dingen die er niet zijn.
Dan zegt ie ik hoor niets want ik lig naast "die zoemer" ( ??)
Worstjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor toch net zeggen dat er een challenge is om 12.00 uur...
Volgens mij is dat ook niet te verplaatsenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Knettergek😉🙃quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ligt naast die luchtventilator die zoemt
Maar dat anderen wat horen is onmogelijk
Ja klopt dat is waar daar hebben zij niks over te zeggen..quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet te verplaatsen
Die datum wordt vast gezet door de FEBO
Dat komt een beetje omdat Mirthe ligt te kutten met haar evenementquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat is waar daar hebben zij niks over te zeggen..
Vraag aan de FEBO extra lampjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat komt een beetje omdat Mirthe ligt te kutten met haar evenement
Ja dwarrel is het ook hoor...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat komt een beetje omdat Mirthe ligt te kutten met haar evenement
Ja nice, ik stem voor...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag aan de FEBO extra lampjes
Dan doe je night cricket
De FEBO is ook lichtelijk autistisch met dat soort dingenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:42 schreef pingu66 het volgende:
Het is wel de 3e woensdag van de maand challenge dag.
Eigen initiatief, worstjes etenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe weer over het bier
Er komen 8 kratten binnen ??
Ze had het over 5 voor danquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]..8 wow... heeft Jeff dat samen met Babette geregeld ofzo..
Vast voor het volgende eli plan van Sasquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
Zit Erik de regelementen weer door te nemen
Wel toch... nou snap ik het niet meer...alle challenge's gaan toch vanuit de FEBO?quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is het ook, maar niet vanuit de febo.
Ja het is gbr challengequote:Op woensdag 17 mei 2023 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel toch... nou snap ik het niet meer...alle challenge's gaan toch vanuit de FEBO?
En nou moeten die lui allemaal kappen met zeiken over Babette d'r centjes..de grootste zeikerd is weg trouwens..quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had het over 5 voor dan
2 voor vrimibo
En Jeff 1 bij zijn eten
Gewoon van het huishoudgeldquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En nou moeten die lui allemaal kappen met zeiken over Babette d'r centjes..de grootste zeikerd is weg trouwens..
Kooitje met rondom lappen, meer is het nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
Hoe gaat hij een cabana maken van alleen maar 4 x4 tjes
Heeft ze zelf bedachtquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt... zo dat Zoe daar in meeging dan...
Beetje wat Bern al vanaf het begin doetquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:54 schreef spapaars het volgende:
Bern wil niet opvallen, zodat ze vergeten of geen reden hebben hem te nomineren, iets van een struisvogel die z'n kop in het zand steekt
Ze mogen echt wel meer dan 1 boterham.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:51 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij mogen ze allemaal maar één broodje of beschuit nemen als ontbijt.. nou dan snap ik waarom Erik zo sneaky elke keer maar één boterham op zijn bord had. Hij heeft dat ze vier keer gedaan
Bij mij zit ze te praten met Wendy.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Zoe star weer als een viswijf te schreeuwen
Boven op kantoor met Sashaquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mij zit ze te praten met Wendy.
Oh, het is Sas.
wat moet je doen dan???? sokken en onderbroeken dan??quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Lekker fris die vies meurende theedoeken en handdoeken bij de was gooien...
Staat Janet later weer te mopperen: wat een onzin... lekker bij jou was doen Janet.
Ik zou de handdoeken en theedoeken op 60 graden wassenquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat moet je doen dan???? sokken en onderbroeken dan??
Zij moeten een programma maken (tv), Dus get is handig als ze weten waneer wat gebeurd en niet Mirthe alles ko.t verstoren met haar ik kan er niets aan doen ADD "smoes"quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO is ook lichtelijk autistisch met dat soort dingen
Ze knippen en plakken beelden aan elkaar die ze 24/7 opnemen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zij moeten een programma maken (tv), Dus get is handig als ze weten waneer wat gebeurd en niet Mirthe alles ko.t verstoren met haar ik kan er niets aan doen ADD "smoes"
Regelementen doornemenquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:16 schreef schizolientje het volgende:
is Erik poortwachter of zit hij in de wachtkamer
Die keukendoeken moeten gewoon heet gewassen worden voor de bacteriën ... daar wil je je sokken of stringetjes niet bij hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat moet je doen dan???? sokken en onderbroeken dan??
Ja dan is het toch wel handig dat een challenge niet ineens een week later is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze knippen en plakken beelden aan elkaar die ze 24/7 opnemen.
En dat er verhaallijnen worden geplakt waarin ex-bewoners zich niet herkennen is ook bekend met de commentaren van diezelfde ex-bewoners.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze knippen en plakken beelden aan elkaar die ze 24/7 opnemen.
al zouden er al bacteriën in zitten gaan die sowieso dood als alles goed gedroogd wordtquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die keukendoeken moeten gewoon heet gewassen worden voor de bacteriën ... daar wil je je sokken of stringetjes niet bij hebben.
Gaat JW zeker zeggen dat hij altijd heel veel deed in de loods.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat er verhaallijnen worden geplakt waarin ex-bewoners zich niet herkennen is ook bekend met de commentaren van diezelfde ex-bewoners.
Hoi hoi hoi, balletjes door een poortje slaan, kan bijna niet wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
12 uur challenge
Daarna croquet
En vanavond boksen
Tis mirthe’s evenementquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi, balletjes door een poortje slaan, kan bijna niet wachten.
Als handdoeken meuren komt dat door bacteriën... wel eens aan een vaatdoekje geroken wat even ligt, dat zijn bacteriën... je wil daar je andere was niet bij hebben, puur omdat het heet gewassen moet worden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al zouden er al bacteriën in zitten gaan die sowieso dood als alles goed gedroogd wordt
En zolang mensen daar naar blijven kijken, krijgen we die beelden te zienquote:
Thuis zit ze op balletles ( voor ouderen) nu zegt ze weer ik ga nu alleen maar dingen doen waar ik ook buiten mee bezig ben. Dus geen boxen meer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
FH Eunice weer aan het balletten.
Al weet ze niet of ze op stream is of dat het wordt uitgezonden ze doet dit toch voor die camera's.
Je kan mij niet wijs maken dat ze dit ook thuis doet.
Op de andere stream is sporten met ice en Jappiequote:Op woensdag 17 mei 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En zolang mensen daar naar blijven kijken, krijgen we die beelden te zien
Ik pas...quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En zolang mensen daar naar blijven kijken, krijgen we die beelden te zien
COME ONN COME ONNNNNquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Ice zou prima als personal trainer aan de slag kunnen
moet ze niet gewoon bestellen voor haar kookdag?quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:40 schreef lojanda het volgende:
Janet op de pc bezig met boodschappen regelen? Dat kan niet goed gaan..
Klopt idd en dat hebben we gisteren wel gezien met de rucola.. ze hadden meer rucola als aardappelen. Het was zo lekker dat Erik geen tweede portie bliefdequote:Op woensdag 17 mei 2023 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
moet ze niet gewoon bestellen voor haar kookdag?
Dat heeft ze dan toch al vaker gedaan.
Dat is niet waar, was gisteren duidelijk tehoren toen ZOe een mailtje kreegquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet te verplaatsen
Die datum wordt vast gezet door de FEBO
Dan is het weer terug verplaatst. Zoals ik al zei waren ze gisteren behoorlijk bezig, ze kregen van achter een mail dat ze het niet leuk vonden als er een evenement door een bewoner gepland stond het niet gebeurde.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Yes I know skeetje hi maar Dot zei dat het verplaatst was...
Dat is niet helemaal waar, gisteren was achter behoorlijk pissing dat ze overal aan meewerkte maar als ze(debewoners) dan zelf iets op de agenda zetten en het niet deden ze niet blij warenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat is waar daar hebben zij niks over te zeggen..
Ging dat niet over het cricket? Mirthe wilde dat verplaatsen want de zon scheen nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het weer terug verplaatst. Zoals ik al zei waren ze gisteren behoorlijk bezig, ze kregen van achter een mail dat ze het niet leuk vonden als er een evenement door een bewoner gepland stond het niet gebeurde.
Ja ik begrijp dat het allemaal een beetje rommelig is gegaan..quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het weer terug verplaatst. Zoals ik al zei waren ze gisteren behoorlijk bezig, ze kregen van achter een mail dat ze het niet leuk vonden als er een evenement door een bewoner gepland stond het niet gebeurde.
Kloptquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, gisteren was achter behoorlijk pissing dat ze overal aan meewerkte maar als ze(debewoners) dan zelf iets op de agenda zetten en het niet deden ze niet blij waren
@:KinKiJan heeft dit ook allemaal meegekregen het was op een gegeven moment een warboel
Ja klopt Mirthe had het al 2 keer niet door laten gaan..quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, gisteren was achter behoorlijk pissing dat ze overal aan meewerkte maar als ze(debewoners) dan zelf iets op de agenda zetten en het niet deden ze niet blij waren
@:KinKiJan heeft dit ook allemaal meegekregen het was op een gegeven moment een warboel
Ik doe mijn handdoeken en theedoeken altijd op 95 wassen ivm bacteriën idd maar daar kun je sokken en ondergoed niet bij doen want daar kan de elasticiteit van het ondergoed en sokken niet tegen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die keukendoeken moeten gewoon heet gewassen worden voor de bacteriën ... daar wil je je sokken of stringetjes niet bij hebben.
Precies dat...je verpest je andere was...quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik doe mijn handdoeken en theedoeken altijd op 95 wassen ivm bacteriën idd maar daar kun je sokken en ondergoed niet bij doen want daar kan de elasticiteit van het ondergoed en sokken niet tegen.
Hebben jullie het nu over de worsten challenge of het cricket?quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt Mirthe had het al 2 keer niet door laten gaan..
Ik dacht ook dat de FEBO 's wil wet was.
Dat is ook echt weer zo’n stelling geweest wat nergens op sloeg.. wordt echt bijna niet gebruikt en als het dan wordt gebruikt is het niet waar het voor bedoeld is. Laatst hadden ze er wat was aan gehangen.. duur droogrekquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het klimmenrek wordt gebruikt, ze hebben er de boksbal aan opgehangen
Over beide haha het was een beetje een rommeltje gisteren de FEBO had iets verzet en Mirthe liep te klooien met haar evenement... dus we waren de weg kwijt...quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over de worsten challenge of het cricket?
Oké nu snap ik hetquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Over beide haha het was een beetje een rommeltje gisteren de FEBO had iets verzet en Mirthe liep te klooien met haar evenement... dus we waren de weg kwijt...![]()
Om 12.00 challenge
En om 15.00 Croquet... als ik het goed heb
Idd weirdquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Nog nooit heb ik 1 bewoner die naar huis ging gemist.
JW mis ik eigenlijk wel.![]()
Weird
Ja het is een beetje dubbel. JW had ik er nog wel bij willen hebben voor als ze met een kleiner groepje zijn en de rest van de oudere deelnemers al weg zijn. Maar als Moraima weg had gemoeten dan had je Jeff er ook mee gehad want die had dan een activiteit minder gehad, het wandelen met Moraima wat hij doet. Al heb ik dat de laatste tijd ook niet meer gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Weird
Die snap ik echt nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Weird
Neeeeequote:Op woensdag 17 mei 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd weird![]()
Maar wat mis je dan eigenlijk.. zijn gezeur of betweterigheid of misschien het geplak met Eunice?
Beter kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het is een beetje dubbel. JW had ik er nog wel bij willen hebben voor als ze met een kleiner groepje zijn en de rest van de oudere deelnemers al weg zijn. Maar als Moraima weg had gemoeten dan had je Jeff er ook mee gehad want die had dan een activiteit minder gehad, het wandelen met Moraima wat hij doet. Al heb ik dat de laatste tijd ook niet meer gezien.
Ook niet echt, behalve haar uitbundige lach HAHAHAquote:
Dat was Jappies bestelling.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en dat hebben we gisteren wel gezien met de rucola.. ze hadden meer rucola als aardappelen. Het was zo lekker dat Erik geen tweede portie bliefde
quote:
Ja wat was dat, hoorde ik ook?quote:
Babette tegen Jeffrey geen idee waar over ging, was gelukkig maar kort te horenquote:
Klopt ook hoor hij doet het ook een stuk minder ,toevallig gisteren weer een keertjequote:
Bap er weer bij om Jeffie te sussen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:12 schreef mootie het volgende:
Jeff en Bep weer aan het wauwelen over anderen.
Nee het grote regelboek is weer aangepastquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Ging over drankmisbruik, hebben ze blijkbaar ook een mailtje over gehad.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ging dat niet over het cricket? Mirthe wilde dat verplaatsen want de zon scheen niet
De niet zon had 2 keer het evenement verpest..quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké nu snap ik het![]()
Ik hoorde gisteren Zoë zeggen van de e-mail die ze had gehad ivm het weer verplaatsen van het cricket “toernooi”. Mirthe had als antwoord dat de zon niet scheen en dat het dan niet leuk zou zijn..
Vond de gesprekken van JW niet echt vervelend, die hij met eunice had wel maar dat kwam door haar.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vond het gezeur van JW, die eindeloze riedeltjes en dat gedoe met Eunice vervelend worden.
Maar met K1 leek hij meestal wel lol te hebben, met die piramide-opdracht, tijdens het wachten in de kamer na de zoemer. Hij deed meestel gezellig mee. Dacht dat ie laatst stikte van het lachen toen dat 'kom we gaan naakt terug de zaal in'-plan geopperd werd in K1.
Had echt wel z'n leuke momenten, maar missen? Nope!
Verplaatst omdat de zon niet schijntquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké nu snap ik het![]()
Ik hoorde gisteren Zoë zeggen van de e-mail die ze had gehad ivm het weer verplaatsen van het cricket “toernooi”. Mirthe had als antwoord dat de zon niet scheen en dat het dan niet leuk zou zijn..
Maar het wordt wel steeds minder en korter.quote:
Ze hebben een paar dagen niks gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het wordt wel steeds minder en korter.
Moraima is liever lui dan moe.
Klopt ook, is niet meer iedere dag.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het wordt wel steeds minder en korter.
Moraima is liever lui dan moe.
Moraima had last van haar schouder en Jeff last van zijn lies, dus hebben ze ff rust genomenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben een paar dagen niks gedaan
Maar sinds zondag weer bezig
Het is al een paar weken een stuk minder, denk ook dat Jeff geen zin meer had om aan een dik dood paard te trekken en dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook, is niet meer iedere dag.
Dacht eerst dat Jeff er geen zin meer in had omdat ik wel Eunice een keer met Moraima zag wandelen
Snap dat ook wel altijd dat gemopper.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al een paar weken een stuk minder, denk ook dat Jeff geen zin meer had om aan een dik dood paard te trekken en dat kan ik me ook wel voorstellen.
Babs wil een plan hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
begint den hartog weer over eliminatie te lullen , die leeft alleen dan op
Hij speelt gewoon zijn eigen spel.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Jappie is niet te vertrouwen, wat een snitch is dat al sinds dat hij omging met Wanda.
Net als wij, wij kijken ook altijd uit naar eliminatiesquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
begint den hartog weer over eliminatie te lullen , die leeft alleen dan op
ja ok , maar jef leeft alleen op bij eliminatiequote:Op woensdag 17 mei 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als wij, wij kijken ook altijd uit naar eliminaties
Waarom?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan ga je nat als je dat blijft doen.
Is ze ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
och jee die denkt ook dat ze de qween of de loods is
Dat zie ik niet gebeuren. Het is gewoon een feit dat deelnemers die op eigen houtje gaan opereren er snel uit liggen als ze zich niet bij een bondje voegen, kijk maar naar Expeditie Robinson.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom?
Er is nog altijd een kans dat er op een andere manier een eliminatie komt, dan bestaat de kans dat de groep jeff ook weer uitgedund wordt en dan is de stand weer gelijk.
Dit is daar helemaal niet mee te vergelijken als het op eliminaties aankomtquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Het is gewoon een feit dat deelnemers die op eigen houtje gaan opereren er snel uit liggen als ze zich niet bij een bondje voegen, kijk maar naar Expeditie Robinson.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Punt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is daar helemaal niet mee te vergelijken als het op eliminaties aankomt
Dit is een heel nieuw concept, dus de tijd zal het leren. maar ik vind persoonlijk wel dat iedereen gewoon een eigen plan mag hebben om iemand eruit te krijgen, zonder gelijk een snitch te worden genoemd.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Punt.
Jappie vergeet toch de stress denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
Jappie
Ze hebben onder het niveau gepresteerd
Ik snap niet dat Jappie denkt dat hij het beter had gekundquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie vergeet toch de stress denk ik
Kan ook zo maar zijn dat er nog een komt deze maand. Ze zitten nog met veel en nog maar 2,5 maand te gaan. Trouwens weet niet of het begin of eind aug stoptquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:25 schreef Deisyy het volgende:
2 streams met gametalk, maar de volgende eliminatie zal nog wel even op zich laten wachten, er kan nog veel gebeuren in korte tijd.
jef wil er zoveel naar huis hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice zegt dat ze een fotografisch geheugen heeft, maar Jeff zegt dat ze er niet goed in is om dingen te onthouden. Jeff wil Eunice naar huis hebben
Eigenlijk niet zo meer, het is al duidelijk welke groep het sterkste is en overblijftquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als wij, wij kijken ook altijd uit naar eliminaties
Mssn was hij het gekir van Eunice ook zatquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
Jappie en Jeff
Vonden JW erg nonchalant
Beetje of hij naar huis wilde
Dat is ze verre van, die denkt dat ze mag blijven omdat ze veel praatquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
och jee die denkt ook dat ze de qween of de loods is
wendy laate zich te veel meeslepen door bep en coquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo meer, het is al duidelijk welke groep het sterkste is en overblijft
Laat dat nu net de groep zijn die ik niet leuk vind. Op Wendy na, die vind ik nog wel te doen.
Dat was hij ook wel ,maar hij had wel een voorkeur voor aandachtorgelsquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Babs Jeff en Jappie vonden JW een leuke vent
Dat is ook het spel, iedereen speelt het daar op zijn manierquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is daar helemaal niet mee te vergelijken als het op eliminaties aankomt
Dit is een heel nieuw concept, dus de tijd zal het leren. maar ik vind persoonlijk wel dat iedereen gewoon een eigen plan mag hebben om iemand eruit te krijgen, zonder gelijk een snitch te worden genoemd.
Of zij voor hem en daar heeft hij gretig gebruik van gemaakt, maar heeft hem ook de kop gekostquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was hij ook wel ,maar hij had wel een voorkeur voor aandachtorgels
Ja, dat is wel jammer, wil haar zo graag een zien zonder Babette er b ijquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy laate zich te veel meeslepen door bep en co
Iedere naam valt wel een keer.quote:
ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, wil haar zo graag een zien zonder Babette er b ij
Hij vond Eunie echt wel meer dan leukquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of zij voor hem en daar heeft hij gretig gebruik van gemaakt, maar heeft hem ook de kop gekost
JW betrappen met Ladyboys?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
Babs wil naar Thailand
Als ze er uit gaat
Ziet ze JW ook weer terug.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
Babs wil naar Thailand
Als ze er uit gaat
Ik denk dat hij het "jagen" en flirten leuk vond, maar toen het eenmaal een voldongen feit was, was de lol er wel een beetje af volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |