Bap er weer bij om Jeffie te sussen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:12 schreef mootie het volgende:
Jeff en Bep weer aan het wauwelen over anderen.
Nee het grote regelboek is weer aangepastquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Ging over drankmisbruik, hebben ze blijkbaar ook een mailtje over gehad.
Neequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ging dat niet over het cricket? Mirthe wilde dat verplaatsen want de zon scheen niet
De niet zon had 2 keer het evenement verpest..quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké nu snap ik het![]()
Ik hoorde gisteren Zoë zeggen van de e-mail die ze had gehad ivm het weer verplaatsen van het cricket “toernooi”. Mirthe had als antwoord dat de zon niet scheen en dat het dan niet leuk zou zijn..
Vond de gesprekken van JW niet echt vervelend, die hij met eunice had wel maar dat kwam door haar.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vond het gezeur van JW, die eindeloze riedeltjes en dat gedoe met Eunice vervelend worden.
Maar met K1 leek hij meestal wel lol te hebben, met die piramide-opdracht, tijdens het wachten in de kamer na de zoemer. Hij deed meestel gezellig mee. Dacht dat ie laatst stikte van het lachen toen dat 'kom we gaan naakt terug de zaal in'-plan geopperd werd in K1.
Had echt wel z'n leuke momenten, maar missen? Nope!
Verplaatst omdat de zon niet schijntquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké nu snap ik het![]()
Ik hoorde gisteren Zoë zeggen van de e-mail die ze had gehad ivm het weer verplaatsen van het cricket “toernooi”. Mirthe had als antwoord dat de zon niet scheen en dat het dan niet leuk zou zijn..
Maar het wordt wel steeds minder en korter.quote:
Ze hebben een paar dagen niks gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het wordt wel steeds minder en korter.
Moraima is liever lui dan moe.
Klopt ook, is niet meer iedere dag.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het wordt wel steeds minder en korter.
Moraima is liever lui dan moe.
Moraima had last van haar schouder en Jeff last van zijn lies, dus hebben ze ff rust genomenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben een paar dagen niks gedaan
Maar sinds zondag weer bezig
Het is al een paar weken een stuk minder, denk ook dat Jeff geen zin meer had om aan een dik dood paard te trekken en dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook, is niet meer iedere dag.
Dacht eerst dat Jeff er geen zin meer in had omdat ik wel Eunice een keer met Moraima zag wandelen
Snap dat ook wel altijd dat gemopper.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al een paar weken een stuk minder, denk ook dat Jeff geen zin meer had om aan een dik dood paard te trekken en dat kan ik me ook wel voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |