Dat is ook echt weer zo’n stelling geweest wat nergens op sloeg.. wordt echt bijna niet gebruikt en als het dan wordt gebruikt is het niet waar het voor bedoeld is. Laatst hadden ze er wat was aan gehangen.. duur droogrekquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het klimmenrek wordt gebruikt, ze hebben er de boksbal aan opgehangen
Over beide haha het was een beetje een rommeltje gisteren de FEBO had iets verzet en Mirthe liep te klooien met haar evenement... dus we waren de weg kwijt...quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over de worsten challenge of het cricket?
Oké nu snap ik hetquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Over beide haha het was een beetje een rommeltje gisteren de FEBO had iets verzet en Mirthe liep te klooien met haar evenement... dus we waren de weg kwijt...![]()
Om 12.00 challenge
En om 15.00 Croquet... als ik het goed heb
Idd weirdquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Nog nooit heb ik 1 bewoner die naar huis ging gemist.
JW mis ik eigenlijk wel.![]()
Weird
Ja het is een beetje dubbel. JW had ik er nog wel bij willen hebben voor als ze met een kleiner groepje zijn en de rest van de oudere deelnemers al weg zijn. Maar als Moraima weg had gemoeten dan had je Jeff er ook mee gehad want die had dan een activiteit minder gehad, het wandelen met Moraima wat hij doet. Al heb ik dat de laatste tijd ook niet meer gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Weird
Die snap ik echt nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Weird
Neeeeequote:Op woensdag 17 mei 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd weird![]()
Maar wat mis je dan eigenlijk.. zijn gezeur of betweterigheid of misschien het geplak met Eunice?
Beter kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het is een beetje dubbel. JW had ik er nog wel bij willen hebben voor als ze met een kleiner groepje zijn en de rest van de oudere deelnemers al weg zijn. Maar als Moraima weg had gemoeten dan had je Jeff er ook mee gehad want die had dan een activiteit minder gehad, het wandelen met Moraima wat hij doet. Al heb ik dat de laatste tijd ook niet meer gezien.
Dat was Jappies bestelling.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd en dat hebben we gisteren wel gezien met de rucola.. ze hadden meer rucola als aardappelen. Het was zo lekker dat Erik geen tweede portie bliefde
quote:
Ja wat was dat, hoorde ik ook?quote:
Babette tegen Jeffrey geen idee waar over ging, was gelukkig maar kort te horenquote:
Klopt ook hoor hij doet het ook een stuk minder ,toevallig gisteren weer een keertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |