Ik pas...quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En zolang mensen daar naar blijven kijken, krijgen we die beelden te zien
COME ONN COME ONNNNNquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Ice zou prima als personal trainer aan de slag kunnen
moet ze niet gewoon bestellen voor haar kookdag?quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:40 schreef lojanda het volgende:
Janet op de pc bezig met boodschappen regelen? Dat kan niet goed gaan..
Klopt idd en dat hebben we gisteren wel gezien met de rucola.. ze hadden meer rucola als aardappelen. Het was zo lekker dat Erik geen tweede portie bliefdequote:Op woensdag 17 mei 2023 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
moet ze niet gewoon bestellen voor haar kookdag?
Dat heeft ze dan toch al vaker gedaan.
Dat is niet waar, was gisteren duidelijk tehoren toen ZOe een mailtje kreegquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet te verplaatsen
Die datum wordt vast gezet door de FEBO
Dan is het weer terug verplaatst. Zoals ik al zei waren ze gisteren behoorlijk bezig, ze kregen van achter een mail dat ze het niet leuk vonden als er een evenement door een bewoner gepland stond het niet gebeurde.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Yes I know skeetje hi maar Dot zei dat het verplaatst was...
Dat is niet helemaal waar, gisteren was achter behoorlijk pissing dat ze overal aan meewerkte maar als ze(debewoners) dan zelf iets op de agenda zetten en het niet deden ze niet blij warenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat is waar daar hebben zij niks over te zeggen..
Ging dat niet over het cricket? Mirthe wilde dat verplaatsen want de zon scheen nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het weer terug verplaatst. Zoals ik al zei waren ze gisteren behoorlijk bezig, ze kregen van achter een mail dat ze het niet leuk vonden als er een evenement door een bewoner gepland stond het niet gebeurde.
Ja ik begrijp dat het allemaal een beetje rommelig is gegaan..quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het weer terug verplaatst. Zoals ik al zei waren ze gisteren behoorlijk bezig, ze kregen van achter een mail dat ze het niet leuk vonden als er een evenement door een bewoner gepland stond het niet gebeurde.
Kloptquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, gisteren was achter behoorlijk pissing dat ze overal aan meewerkte maar als ze(debewoners) dan zelf iets op de agenda zetten en het niet deden ze niet blij waren
@:KinKiJan heeft dit ook allemaal meegekregen het was op een gegeven moment een warboel
Ja klopt Mirthe had het al 2 keer niet door laten gaan..quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, gisteren was achter behoorlijk pissing dat ze overal aan meewerkte maar als ze(debewoners) dan zelf iets op de agenda zetten en het niet deden ze niet blij waren
@:KinKiJan heeft dit ook allemaal meegekregen het was op een gegeven moment een warboel
Ik doe mijn handdoeken en theedoeken altijd op 95 wassen ivm bacteriën idd maar daar kun je sokken en ondergoed niet bij doen want daar kan de elasticiteit van het ondergoed en sokken niet tegen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die keukendoeken moeten gewoon heet gewassen worden voor de bacteriën ... daar wil je je sokken of stringetjes niet bij hebben.
Precies dat...je verpest je andere was...quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik doe mijn handdoeken en theedoeken altijd op 95 wassen ivm bacteriën idd maar daar kun je sokken en ondergoed niet bij doen want daar kan de elasticiteit van het ondergoed en sokken niet tegen.
Hebben jullie het nu over de worsten challenge of het cricket?quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt Mirthe had het al 2 keer niet door laten gaan..
Ik dacht ook dat de FEBO 's wil wet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |