Ik was er ook door verrast, dacht ook dat hij die worstjes in hoog tempo er één voor één in zou schuiven, maar hij kwam niet erg verquote:
Volgens mijn juist niet, want hier en daar sliepen de meesten nogquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb ik niet gehoord , nou ze hadden alle aandacht weer
Tsja, hij kan niet alles hebben, dan duikt hij maar in z'n kast...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan gaat erik weer mekkeren dat hij geen restjes krijgt
Die begint steeds meer overal te snaaienquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
Erik staat voor de derde keer in de keuken brood te beleggen.
ZOals men gisteren zei is die een week laterquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Het moest trouwens Croquet zijn ipv Cricket...
En we hebben de worsten challenge vandaag....
Die gaat Wendy gewoon effe doen
Die man heeft gewoon hongerquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die begint steeds meer overal te snaaien
Best belegde boterhammenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh dat getik weet, ik zit gelukkig in de slaapkamer...
Dat is fijn voor hemquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best belegde boterhammen
Hij heeft zijn Snickers al weer binnen
( hagelslag en pindakaas )
Misschien mogen ze wel 3 boterhammen...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die begint steeds meer overal te snaaien
Omdat zijn voorraadje begint te slinken.quote:
Ow ik dacht gisterenochtend te horen dat de WC vandaag was... maar dan is het weer veranderd...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals men gisteren zei is die een week later
EN is de crocket of ciricked vandaag, ze waren gisteren behoorlijk aan het schuiven
@:KinKiJan en ik konden het niet meer goed volgen wat nu naar welke dag verschoven werd
In Nederland hebben we trekquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat zijn voorraadje begint te slinken.
In Nederland hebben we geen honger.
Hij komt niks tekort.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland hebben we trek![]()
Nou ja het gros van NL
quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat zijn voorraadje begint te slinken.
In Nederland hebben we geen honger.
Erik hoort niksquote:
Ow ik dacht gisterenochtend te horen dat de WC vandaag was... maar dan is het weer veranderd...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN is de crocket of ciricked vandaag, ze waren gisteren behoorlijk aan het schuiven
@:KinKiJan en ik konden het niet meer goed volgen wat nu naar welke dag verschoven werd
Ze moet weer iets te slopen hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Janet wil naar boven om keuken spul aan te schaffen
Maar wel veel geluid als ze de kamer moeten wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik hoort niks
Dus is er niks
Geen stalenbuizen etc
quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ow ik dacht gisterenochtend te horen dat de WC vandaag was... maar dan is het weer veranderd...
[..]
Ze moet weer iets te slopen hebben natuurlijk.
Dat komt door met haar evenement verschuiven.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij hoort het nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:31 schreef humpty het volgende:
Herrie op de kamer als ze moeten wachten voor een opdracht
Eric vind dit maar niks ..je moet rusten voor een opdracht
Gister best gescoord toch?quote:
Eerst zegt ie ze zijn allemaal gek geworden want ze horen dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij hoort het niet
Dus is het er niet
En ze maken veel te veel kabaal
Hij ligt naast die luchtventilator die zoemtquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst zegt ie ze zijn allemaal gek geworden want ze horen dingen die er niet zijn.
Dan zegt ie ik hoor niets want ik lig naast "die zoemer" ( ??)
Worstjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor toch net zeggen dat er een challenge is om 12.00 uur...
Volgens mij is dat ook niet te verplaatsenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor toch net zeggen dat er een challenge is om 12.00 uur...
Knettergek😉🙃quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ligt naast die luchtventilator die zoemt
Maar dat anderen wat horen is onmogelijk
Ja klopt dat is waar daar hebben zij niks over te zeggen..quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet te verplaatsen
Die datum wordt vast gezet door de FEBO
Dat komt een beetje omdat Mirthe ligt te kutten met haar evenementquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt dat is waar daar hebben zij niks over te zeggen..
Vraag aan de FEBO extra lampjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat komt een beetje omdat Mirthe ligt te kutten met haar evenement
Ja dwarrel is het ook hoor...quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat komt een beetje omdat Mirthe ligt te kutten met haar evenement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |