wat moet je doen dan???? sokken en onderbroeken dan??quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Lekker fris die vies meurende theedoeken en handdoeken bij de was gooien...
Staat Janet later weer te mopperen: wat een onzin... lekker bij jou was doen Janet.
Ik zou de handdoeken en theedoeken op 60 graden wassenquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat moet je doen dan???? sokken en onderbroeken dan??
Zij moeten een programma maken (tv), Dus get is handig als ze weten waneer wat gebeurd en niet Mirthe alles ko.t verstoren met haar ik kan er niets aan doen ADD "smoes"quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO is ook lichtelijk autistisch met dat soort dingen
Ze knippen en plakken beelden aan elkaar die ze 24/7 opnemen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zij moeten een programma maken (tv), Dus get is handig als ze weten waneer wat gebeurd en niet Mirthe alles ko.t verstoren met haar ik kan er niets aan doen ADD "smoes"
Regelementen doornemenquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:16 schreef schizolientje het volgende:
is Erik poortwachter of zit hij in de wachtkamer
Die keukendoeken moeten gewoon heet gewassen worden voor de bacteriën ... daar wil je je sokken of stringetjes niet bij hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat moet je doen dan???? sokken en onderbroeken dan??
Ja dan is het toch wel handig dat een challenge niet ineens een week later is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze knippen en plakken beelden aan elkaar die ze 24/7 opnemen.
En dat er verhaallijnen worden geplakt waarin ex-bewoners zich niet herkennen is ook bekend met de commentaren van diezelfde ex-bewoners.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze knippen en plakken beelden aan elkaar die ze 24/7 opnemen.
al zouden er al bacteriën in zitten gaan die sowieso dood als alles goed gedroogd wordtquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die keukendoeken moeten gewoon heet gewassen worden voor de bacteriën ... daar wil je je sokken of stringetjes niet bij hebben.
Gaat JW zeker zeggen dat hij altijd heel veel deed in de loods.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat er verhaallijnen worden geplakt waarin ex-bewoners zich niet herkennen is ook bekend met de commentaren van diezelfde ex-bewoners.
Hoi hoi hoi, balletjes door een poortje slaan, kan bijna niet wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
12 uur challenge
Daarna croquet
En vanavond boksen
Tis mirthe’s evenementquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi, balletjes door een poortje slaan, kan bijna niet wachten.
Als handdoeken meuren komt dat door bacteriën... wel eens aan een vaatdoekje geroken wat even ligt, dat zijn bacteriën... je wil daar je andere was niet bij hebben, puur omdat het heet gewassen moet worden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al zouden er al bacteriën in zitten gaan die sowieso dood als alles goed gedroogd wordt
En zolang mensen daar naar blijven kijken, krijgen we die beelden te zienquote:
Thuis zit ze op balletles ( voor ouderen) nu zegt ze weer ik ga nu alleen maar dingen doen waar ik ook buiten mee bezig ben. Dus geen boxen meer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
FH Eunice weer aan het balletten.
Al weet ze niet of ze op stream is of dat het wordt uitgezonden ze doet dit toch voor die camera's.
Je kan mij niet wijs maken dat ze dit ook thuis doet.
Op de andere stream is sporten met ice en Jappiequote:Op woensdag 17 mei 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En zolang mensen daar naar blijven kijken, krijgen we die beelden te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |