Ja over Wendy weer, hoe dan als je haar als je 'dochter ' ziet in de loods.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Erik heeft gelezen dat je met overmatig alcoholgebruik uit het programma gezet kan worden. Dat moet dan maar snel een keer gebeuren zegt Janet
Is juist een hele gezonde eigenschap maar het is natuurlijk 'onrein' dus ten stelligste ontkennen alsof je een dreumes bentquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:05 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe is ook nooit boos en scheldt ook nooit
Zou te maken kunnen hebben met dat Zoe aan Sas vertelde dat ze Erik erop wilde hebben, Sas zei dit weer tegen Erik en Erik nam vervolgens door het gedoe met de föhn aan dat Wendy de aanstichter daarvan was..quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is een nieuw target
Ook voor janet
Raar zo plots
Dat ze boos is en scheldt vind ik vrij normaal, maar ga dat idd niet lopen ontkennenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is juist een hele gezonde eigenschap maar het is natuurlijk 'onrein' dus ten stelligste ontkennen alsof je een dreumes bent
liefst tot einde van het progammaquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Kan Babette geen spraakverbod van een paar dagen krijgen als opdracht
En daar heeft ze gelijk in, ik hoop dat Bep daar mee ophoudt want dat is heel erg storendquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:17 schreef pingu66 het volgende:
Nu Morri de waarheid tegen Bep dat ze niet altijd mort lachen ook als ze iets niet leuk vindt.
Een achterlijke regel zo na acht maanden terwijl Babs al begint te lallen zodra ze de geur van alcohol op het spoor isquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
Babs:"overmatig drankgebruik/drankmisbruik mag niet meer"
Jappie:"van wie niet?"
Babs :" staat in het regboek is nieuw maar mag niet over gepraat worden"
Jappie.....is niet blij
Vraag me ook af hoe ze dat gaan meten, turven ze het aantal drankjes of wordt er gekeken naar gedragquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl bij de een werkt het als brandstof daar waar de ander het al moeilijk heeft na enkele drankjes
Babs en Marciano mogen er van mij wel uitquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom mensen niet zo negatief, iedereen heeft goede en slechte kanten. Ook Babs en Jeff
Ik hoop en denk dat ze voor Sas gaan de volgende keerquote:
Omdat Wendy recht in Janet gezicht zegt dat ze lomp is en apparaten molt. Crockpot zonder water, tosti ijzer schudden allu foli erin,schuursponsje in bakpan etceteraquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou te maken kunnen hebben met dat Zoe aan Sas vertelde dat ze Erik erop wilde hebben, Sas zei dit weer tegen Erik en Erik nam vervolgens door het gedoe met de föhn aan dat Wendy de aanstichter daarvan was..
Of dat de reden is voor Janet weet ik niet, maar vind het wel toevallig.
denk eerder bernquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop en denk dat ze voor Sas gaan de volgende keer
Ik denk Sas.. Bern mag van mij trouwens nog wel blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |