Had nog leuker geweest, Erik doet de fohn aan en het licht in heel Flevoland gaat uitquote:Op maandag 15 mei 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
ah niet dus hoor ik Erik zeggen..niet gelukt?
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had nog leuker geweest, Erik doet de fohn aan en het licht in heel Flevoland gaat uit![]()
Goedemorgen Cos
zat er ook op te wachten maar helaas...quote:Op maandag 15 mei 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had nog leuker geweest, Erik doet de fohn aan en het licht in heel Flevoland gaat uit![]()
Goedemorgen Cos
Daar doet ze niet aan.. het is wel Janet hequote:Op maandag 15 mei 2023 09:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze wel haar handen gewassen?
Zoe ook, zag haar gister van de wc komen, doet de kraan aan en weer uit. En loopt zo de keuken weer inquote:Op maandag 15 mei 2023 09:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Daar doet ze niet aan.. het is wel Janet he![]()
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe ook, zag haar gister van de wc komen, doet de kraan aan en weer uit. En loopt zo de keuken weer in
Niet alleen die föhn denk ik... maar zijn eigenwijsheid en koppigheid kunnen hem wel eens de das omdoen.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
zou het falen van erik aanleiding zijn om hem op de stip te zetten ,door zijn koppigheid oa
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt nu dat het niet gelukt is om de tin over te brengen. Dat klopt toch niet?
Ook lekker makkelijk want Erik zou het wel doenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
Nou jw.. jij hebt aangegeven al heeel veeel gemaakt te hebben van apparaten laatst in een gesprek tegen erik..
laat jij dan zien hoe het moet
Erik geeft aan bij jw dat het hem niet lukt.. hij zegt erbij: jij mag het ook proberen
maar ik hoor geen antwoord?
Ja maar jw zei afgelopen week dat hij heel veeel apparaten heeft gemaakt..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk want Erik zou het wel doen
Hij heeft het verkeerde besteldquote:Op maandag 15 mei 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo bestel je niet gelijk tin.. moet er dan tin bijzitten als je een soldeerbout koopt.. als ik een tostiapparaat koop, zitten er toch ook geen tosti's bij...
Dat is een beetje dom van Erik dan..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het verkeerde besteld
Schijnt hij nogal regelmatig te doen
Magenta verf ipv rood
Een kinder cricket set ipv voor volwassenen
Etc
Of 'n goudweegschaaltje kopen en daar wordt 'n baar goud bij geleverdquote:Op maandag 15 mei 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo bestel je niet gelijk tin.. moet er dan tin bijzitten als je een soldeerbout koopt.. als ik een tostiapparaat koop, zitten er toch ook geen tosti's bij...
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het verkeerde besteld
Schijnt hij nogal regelmatig te doen
Magenta verf ipv rood
Een kinder cricket set ipv voor volwassenen
Etc
haha jaaaaquote:Op maandag 15 mei 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Ik zeg
Gooi er een stelling in voor een Dyson föhn
sinds gisteravond toen kwamen er allemaal postpakketjes binnenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
hij had soldeerdraad en vloeimiddel moeten kopen en sinds wanneer heeft hij die bout binnen dan
Het is gewoon gepruts en zoiets werkt best met een beetje laagspanningsprintje, maar dit is een 240 volt schakelaartje en ook nog met best wat vermogen. Als ze het gemaakt krijgen is het met een paar weken weer stuk.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]nee hij had tin overgebracht en het ook met het draadje verbonden.. maar het werkte niet
maaar heb hem ook horen zeggen eerder vandaag tegen jw dat het niet ideaal is om tin over te brengen , dat 'nieuwe' tin beter is? zoiets was het
Gisterenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
hij had soldeerdraad en vloeimiddel moeten kopen en sinds wanneer heeft hij die bout binnen dan
Ik denk eerder Erikquote:Op maandag 15 mei 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa ik hoorde hem ook
jw in beeld of hij het dan ook was
Het is ook gewoon rommel. goedkope lompe soldeerbout.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:28 schreef Monique___ het volgende:
jw: die bout wil niet warm worden, 3 keer niks, had al lang gloeiend heet (moeten geweest? ) zoiets
jw: heb jij die schroef erin gedraaid?
Jaaa wat een plan weer van Erik......................quote:Op maandag 15 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft er heel weinig ervaring mee
![]()
![]()
Waarom ga je dan zoiets doen
Het was al voorspeldquote:Op maandag 15 mei 2023 09:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon rommel. goedkope lompe soldeerbout.
Straks ligt er een kapotte fohn en een goedkope soldeerbout in de loods. EN een nieuwe fohn.
Alles voor het milieu
Erik : "ik heb er heeeel weinig ervaring mee"
Echt wat een sukkel met zijn grote mond
eigenwijze klojo is hetquote:Op maandag 15 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 15 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Erik is er al een tijdje mee bezig, had al wel warm moeten zijn nu dacht ikquote:Op maandag 15 mei 2023 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
JW ook een lompe boer, die doet het allemaal wel eb'n, met dat karton die kop 'schoonmaken' en dan steeds weer over die schroef.. Die is alleen om een andere 'pen' met anderen dikte te kunnen gebruiken, heeft niks met die warmte van doen.
Sommigen van die bouten duren lang, maar as ze eenmaal gaan, gaan ze... Wat een gedoe weer, arme Wendy
Als je geen Tin hebt zal er weinig vloeienquote:Op maandag 15 mei 2023 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
JW ook een lompe boer, die doet het allemaal wel eb'n, met dat karton die kop 'schoonmaken' en dan steeds weer over die schroef.. Die is alleen om een andere 'pen' met anderen dikte te kunnen gebruiken, heeft niks met die warmte van doen.
Sommigen van die bouten duren lang, maar as ze eenmaal gaan, gaan ze... Wat een gedoe weer, arme Wendy
goed zo erik stap dichterbij naar de eliminatiestipquote:Op maandag 15 mei 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
erik ; ik ruim de troep een beetje op en ik heb mijn best gedaan voorlopig![]()
![]()
dikke fail weer
Maar hij zou het wel even makenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb ook een soldeerstation.
Maar Erik heeft dus nooit eerder gesoldeerd begrijp ik
die was al pissigquote:Op maandag 15 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Nou is het wachten op Wendy die gaat not amused zijn.... dek je maar Erik.
Wendy moet niks zeggen gewoon die stelling per direct doen en niks 24 uurquote:Op maandag 15 mei 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
Nou is het wachten op Wendy die gaat not amused zijn.... dek je maar Erik.
Ik snap het echt niet : hoe kan je dan zeggen dat jij het wel ff gaat makenquote:
Erik kan allesquote:Op maandag 15 mei 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet : hoe kan je dan zeggen dat jij het wel ff gaat maken
iets met ' jezelf overschatten'quote:Op maandag 15 mei 2023 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet : hoe kan je dan zeggen dat jij het wel ff gaat maken
Snap ik helemaal vooral als je nu hoort dat hij er de ballen verstand van heeft, wat ben je dan voor eigenwijs stuk vreten.quote:
Dat is Erikquote:Op maandag 15 mei 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Snap ik helemaal vooral als je nu hoort dat hij er de ballen verstand van heeft, wat ben je dan voor eigenwijs stuk vreten.
Eens , maar dat is denk ik toch een beetje het ego( ik kan dat maken ,jullie willen alles nieuw)quote:Op maandag 15 mei 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
Hij had ook kunnen zeggen
Bestel een nieuwe
Dan probeer ik deze te maken
Dan zijn er 2
Top voor de dames
Maar nee
Op zich ook niets mis mee. JW zegt dat er een draadje los zit in de fohn met de juiste middelen hadden ze hem dus kunnen makenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar dat is denk ik toch een beetje het ego( ik kan dat maken ,jullie willen alles nieuw)
Persoonlijk zal ik nog steeds naar een repair cafe gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
wat hebben we geleerd van deze actie?
zijn we nu overtuigd allemaal dat we voortaan iets zelf moeten gaan maken of naar een repair cafe gaan?
Daar was het Erik om te doen... om de kijkers aan te zetten om niet zomaar wat weg te gooien
Met deze actie was hij overtuigd dat hij zeker 100 apparaten zou redden van de afvalberg dat het mensen zou aanzetten om niet zomaar wat weg te gooien.
Hiero geen overtuiging.
er mag niet meer teruggestuurd worden.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:43 schreef Frummelie het volgende:
Waarom stuur je dat ding niet terug als hij niet goed is... gaat nu in de gereedschapskist en komt er nooit meer uit..
Met dingen die dicht bij je gezicht komen ga ik sowieso niet lopen klooienquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
zijn we nu overtuigd allemaal dat we voortaan iets zelf moeten gaan maken of naar een repair cafe gaan?
Daar was het Erik om te doen... om de kijkers aan te zetten om niet zomaar wat weg te gooien
Met deze actie was hij overtuigd dat hij zeker 100 apparaten zou redden van de afvalberg dat het mensen zou aanzetten om niet zomaar wat weg te gooien.
Hiero geen overtuiging.
Repaircafe De Loodsquote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
Hiero geen overtuiging.
Niet wat betreft elektrische apparaten. Iig niet zelf doen als je er geen verstand van hebt.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
maar beste streamers..
Hiero geen overtuiging.
Dat had toch met kleding enzo te maken..quote:
Nee de oven mocht ook niet terugquote:Op maandag 15 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat had toch met kleding enzo te maken..
Als een apparaat ondeugdelijk is moet je het toch terug kunnen sturen, dat is toch van de zotte.
Ik bedoel die soldeerbout.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de oven mocht ook niet terug
Konden ze laten maken voor x bedrag
En die föhn wordt natuurlijk heel veel gebruikt
Meer dan normaal
Hij zal op zijn.
En het is ook een goedkoop ding
Ik denk dat de redactie dat niet wil doen, te veel gedoe met zoveel man bestellen en terug sturenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als een apparaat ondeugdelijk is moet je het toch terug kunnen sturen, dat is toch van de zotte.
nee ik zou die fohn ook niet meer gebruiken (als hij wel gemaakt had kunnen worden)quote:Op maandag 15 mei 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met dingen die dicht bij je gezicht komen ga ik sowieso niet lopen klooien
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Repaircafe De Loods![]()
• 2 kapotte koptelefoons
• kapotte oven
• kapotte schroeftol
• kapotte fohn
• soldeerbout uit China [ZGAN] met de hand aan te raken
Ow ik denk dat er niet veel mis mee isquote:
Volgens mij wel , en terecht ook maar Erik had tin erbij moeten kopenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat JW zei, dat hij niet warm genoeg werd, dus vandaar...quote:Op maandag 15 mei 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik denk dat er niet veel mis mee is
Gewoon een goedkoop ding
En als je geen tin hebt
Ah dus Eunie en JW stream?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
Na 8 maanden ziet JW hoe de hottub werkt
Jepquote:Op maandag 15 mei 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat JW zei, dat hij niet warm genoeg werd, dus vandaar...
Jappie was aan het schoonmakenquote:
Klopt, 35W geloof ik, ik gebruik ook zo'n dingetje af en toe voor de hobby.. je kan wel rustig koffie drinken, een tosti bakken én opeten voor dat 'ie bout is opgewarmd voor tin smeltenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik denk dat er niet veel mis mee is
Gewoon een goedkoop ding
En als je geen tin hebt
Oh dus zij zijn niet te zien?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie was aan het schoonmaken
Eunice zal wel eten aan het halen zijn
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom een hele dure?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:42 schreef cinsan het volgende:
wendy moet snel nieuwe bestellen en liefst dyson van 600 eurie flipt erik helemaal
Ik blijf wel op deze stream, ik probeer zo min mogelijk naar die twee kijkenquote:
Wat zei zoe nuquote:Op maandag 15 mei 2023 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik blijf wel op deze stream, ik probeer zo min mogelijk naar die twee kijken
Dat snap ik ook niet , voor 20 euro heb je ook een föhnquote:
Op stream 2quote:
Ik hou je wel op de hoogtequote:Op maandag 15 mei 2023 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik blijf wel op deze stream, ik probeer zo min mogelijk naar die twee kijken
Amandelen zekerquote:Op maandag 15 mei 2023 09:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte![]()
Eunice heeft zin in een handje nootjes
Alles wat je aandacht geeft groeitquote:Op maandag 15 mei 2023 09:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook totaal niet boeiend wat zij te melden hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles wat je aandacht geeft groeit![]()
Dus mijn aandacht is niet voor hun
Dat was al zoquote:Op maandag 15 mei 2023 10:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook totaal niet boeiend wat zij te melden hebben
Ik vind het zo goor en onfatsoenlijk. Überhaupt praten met tandpasta in je mond. Poets gewoon bij de kraan en hou je mond totdat je klaar bent.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap dat fenomeen nog steeds niet.. Het hele terrein aflopen, en overal ouwehoeren met een bek vol tandpasta en een borstel![]()
[ afbeelding ]
Zit nog wel 'n eikel naast haarquote:Op maandag 15 mei 2023 09:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 mei 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft een pallet brood ingeslagen en iedereen moet het horen (3x vaak)
"Hey Jeff kijk ik heb ff brood gekocht"
Maar als er dus straks geen geld is, eten ze droog brood, want beleg is er dan niet meer?
Zo vermoeiend hé..quote:Op maandag 15 mei 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft een pallet brood ingeslagen en iedereen moet het horen (3x vaak)
"Hey Jeff kijk ik heb ff brood gekocht"
Maar als er dus straks geen geld is, eten ze droog brood, want beleg is er dan niet meer?
Zo oud is mijn vaderquote:Op maandag 15 mei 2023 10:20 schreef Puzzie het volgende:
Pa Mirthie is vandaag 71 jaar geworden , dat is behoorlijk oud
ik ben 71 vind dat niet oudquote:Op maandag 15 mei 2023 10:20 schreef Puzzie het volgende:
Pa Mirthie is vandaag 71 jaar geworden , dat is behoorlijk oud
Ik heb geen idee hoe oud jij bentquote:
Iets ouder dan Babsquote:Op maandag 15 mei 2023 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij bentmaar Mirthe is nog 27
, dus pa en ma waren al vrij oud toen ze haar kregen , ze heeft ook nog twee oudere zussen lees ik nu
Mijn moeder was jong toen ze mij kreeg
waar hij niks van meentquote:Op maandag 15 mei 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Erik : Wendy het spijt me zeer
viel er net in
Klopt wel.quote:
Die kreeg zonet een duivelsknuffel van Babsquote:Op maandag 15 mei 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Ook leuk van de regie dat ze af en toe even naar Mirthe schakelen
Camille cremequote:Op maandag 15 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou ruiken aan een tube weetikveel en kreeg een hele klats in haar gezicht
slim van janet. Ze weten nog steeds niet of er een challenge of opdracht vastzit aan de geleverde hoepels.quote:
Dat lijkt mij welquote:Op maandag 15 mei 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
slim van janet. Ze weten nog steeds niet of er een challenge of opdracht vastzit aan de geleverde hoepels.
Mag allemaalquote:Op maandag 15 mei 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
"Klote ding'n zijn 't" roept JW op de achtergrond over de hoepels
Als het met een eliminatie opdracht heeft te doen zou ik als Babs nog maar eens goed over nadenken met Mirthe te nomineren, want ze kan dat goed.quote:
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 mei 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het met een eliminatie opdracht heeft te doen zou ik als Babs nog maar eens goed over nadenken met Mirthe te nomineren, want ze kan dat goed.
Ja kan ook, maar we weten het nog niet, dus alle opties zijn er.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeld
Ik snap het ook niet maar Ice is daar al een tijdje mee bezigquote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Babette nu bij Mirthe in bed. ( zij en Jeffrey doen pogingen om Mirthe in hun kamp te krijgen. )
Ik vraag me af waarom. Ze staan toch zo sterk? Zijn de beste en gaan winnen alleen al om hun charisma en talenten?!
Welke het ook is , ik zou me gaan aankledenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar we weten het nog niet, dus alle opties zijn er.
Beetje plank ideequote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeld
was een grapje omdat jeff tegen een esther bv u zeiquote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm dat , nee hoor gewoon cinsan is al genoeg
quote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW komt op kantoor
JW: "Hallo Zoe?"
Zoe: "Komt u gezellig in de salon?"
JW: "Zoe, ik moet eigenlijk wat nieuwe chloortabletten bestellen"
Hij had zijn stinkende best gedaan en zelfs JW had er naar gekeken.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Erik : Wendy het spijt me zeer
viel er net in
Ja aan zoiets denk ik ookquote:Op maandag 15 mei 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje plank idee
Ballen trekken en die moeten het doen
Op moment dat ze haar ogen opent begint ze alquote:
Slaat ook nergens op , maar ik wel liever naar Ice dan naar die zelfbenoemde goeroequote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Toch apart dat ze wat vinden van het sporten van ice
Maar eunice die constant met yoga bezig is hoor je niks over
maar eunice doet het volgens mij vooral in de ochtend als de helft nog in bed ligt te meurenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Toch apart dat ze wat vinden van het sporten van ice
Maar eunice die constant met yoga bezig is hoor je niks over
Je kan ook met één telefoon verslaafd zijn dus snap niet waarom drie? Ik denk eerder dat hij geheimen heeft en daarom meerdere nummersquote:Op maandag 15 mei 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
ice had een telefoonverslaving.. had er 3
Acroyoga en ballet deed ze ook overdagquote:Op maandag 15 mei 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar eunice doet het volgens mij vooral in de ochtend als de helft nog in bed ligt te meuren
ice doet het ook als er een 'groepsactiviteit ' is .. meer door de dag heen
Ja ik vond het ook raar.. 3 gsm's en hij zei zelfs lachend 4.. maar ik weet niet of dat een grapje was.. die 4de..quote:Op maandag 15 mei 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan ook met één telefoon verslaafd zijn dus snap niet waarom drie? Ik denk eerder dat hij geheimen heeft en daarom meerdere nummers
Oww Mirthequote:Op maandag 15 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou ruiken aan een tube weetikveel en kreeg een hele klats in haar gezicht
Parfum waar Babette het over heeft betaal je voor 100ml een dikke 650 euro voor..quote:
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee
Die vlekken konden niet zijn van zijn eigen geknoei op de badkamer met chloor
quote:Op maandag 15 mei 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Parfum waar Babette het over heeft betaal je voor 100ml een dikke 650 euro voor..
Net als criminelen en vreemdgangersquote:Op maandag 15 mei 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raar.. 3 gsm's en hij zei zelfs lachend 4.. maar ik weet niet of dat een grapje was.. die 4de..
Goed er zijn mensen die 1 voor het werk en 1 prive hebben..
Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vandaag? Ik hoop toch wel op een zoemer..
Mwah aangezien ze tot 11 uur in bed mogen liggenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vandaag? Ik hoop toch wel op een zoemer..
Ahh dan hebben ze nog volop dus dan zal dat idd eerst op moeten.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah aangezien ze tot 11 uur in bed mogen liggen
Verwacht ik niet teveel
Er is nog tot woensdag ofzo eten
Eliminatie is ook prima toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh dan hebben ze nog volop dus dan zal dat idd eerst op moeten.
Dat ze daar nog geen mail over heeft gekregenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe is vooral druk met make up op kantoor
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echtquote:Op maandag 15 mei 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
brabbel gaat krullen maken bij wendie
ze denkt nu in oplossingen
Dit is zoe dr 2 de week toch? Woensdag week 3quote:
En vooral onverschillig. Die gaat dan heel hard lachen en roepen...ooohhh sorrry hahahahahahaquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echt
Gewoon nu een eli en de dag nadat Zoe manager af is en meteen op de stipquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is zoe dr 2 de week toch? Woensdag week 3
Eigenlijk niet want het is al zo rustig en als er nu nog weggaan wordt het alleen maar saaier. Van mij mogen ze allemaal blijven en in de laatste week elke dag eliminatiesquote:
wendie is zelf kapster toch? mag hopen dat ze dan op tijd aanwijzingen geeftquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echt
Onverschillig is iets wat zij totaal niet is.. dat vind ik dan maar daar is het vast niet iedereen mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vooral onverschillig. Die gaat dan heel hard lachen en roepen...ooohhh sorrry hahahahahaha
Janet mag ook wel wegquote:Op maandag 15 mei 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Janet wil Ice of Jeff weg als ze zou winnen
Janet spoort niet..quote:
tv makenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze bij de Febo niet goedvinden en wat wil ze er mee?
Sas is aan het bedenken wie ze allemaal op de stipquote:Op maandag 15 mei 2023 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Erik over elimineren : als hij op de stip komt en wint dan gaat Ice
Sas wil weten wie Janet weg zou willen
Niet alleen de FEBO.. dat accepteren de rokers echt niet.. zij is echt gekquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze bij de Febo niet goedvinden en wat wil ze er mee?
Dit was het 1ste wat ik hoorde, dus geen eliminatie vandaag, is toch belachelijk dat alles via achter moet, overal hebben ze hulp bij nodig.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas heeft nog wel een ander idee, ze wacht nog op een gesprek Achter... er je raad het al soundlock
Haar ware aard komt steeds vaker naar voren.. ik roep het al heel lang maar kreeg daar veel tegengas op (wat natuurlijk mag) maar het blijkt nu dat ze dus echt niet zo leuk en aardig is zoals ze zich voordeed.quote:
Idd en dan zijn ze zo weg want dan zitten ze in de rook en ze mogen niet praten..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het heet is , wil Janet met iedereen in de rokershoek gaan zitten, kijken wat de rokers doen, nou Janet, die gaan er lekker bij zitten
Ja vuurtje stoken of mensen opstoken. Maar begrijp dat ze mensen wil opstokenquote:
Bedoel je met dat negatieve groepje bewoners en Cossers?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik slinger de streams weer eens aan en het eerste wat ik zie is een negatief groepje over iedereen zeuren (Janet, Eik en JW)
Ja en dan een peuk opsteken dan zijn de nietrokers zo wegquote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het heet is , wil Janet met iedereen in de rokershoek gaan zitten, kijken wat de rokers doen, nou Janet, die gaan er lekker bij zitten
Mensen opstoken , net Erik meedelen dat ze daar een keer met 'hun' groep gaan zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vuurtje stoken of mensen opstoken. Maar begrijp dat ze mensen wil opstoken
Dacht dat de FEBO daar niet ok mee was
Toch al raar dat Erik en Sjanet aan Sas moeten vragen "Hoe het staat" met Eliminatie strategie.. alsof ze zelf mogen indienen hoe ze geëlimineerd willen wordenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was het 1ste wat ik hoorde, dus geen eliminatie vandaag, is toch belachelijk dat alles via achter moet, overal hebben ze hulp bij nodig.
Idd waar maken ze zich druk om..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het slaat ook nergens op, het gezeur op rokers. Leven en laten leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |