Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vandaag? Ik hoop toch wel op een zoemer..
Mwah aangezien ze tot 11 uur in bed mogen liggenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vandaag? Ik hoop toch wel op een zoemer..
Ahh dan hebben ze nog volop dus dan zal dat idd eerst op moeten.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah aangezien ze tot 11 uur in bed mogen liggen
Verwacht ik niet teveel
Er is nog tot woensdag ofzo eten
Eliminatie is ook prima toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh dan hebben ze nog volop dus dan zal dat idd eerst op moeten.
Dat ze daar nog geen mail over heeft gekregenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe is vooral druk met make up op kantoor
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echtquote:Op maandag 15 mei 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
brabbel gaat krullen maken bij wendie
ze denkt nu in oplossingen
Dit is zoe dr 2 de week toch? Woensdag week 3quote:
En vooral onverschillig. Die gaat dan heel hard lachen en roepen...ooohhh sorrry hahahahahahaquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echt
Gewoon nu een eli en de dag nadat Zoe manager af is en meteen op de stipquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is zoe dr 2 de week toch? Woensdag week 3
Eigenlijk niet want het is al zo rustig en als er nu nog weggaan wordt het alleen maar saaier. Van mij mogen ze allemaal blijven en in de laatste week elke dag eliminatiesquote:
wendie is zelf kapster toch? mag hopen dat ze dan op tijd aanwijzingen geeftquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echt
Onverschillig is iets wat zij totaal niet is.. dat vind ik dan maar daar is het vast niet iedereen mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vooral onverschillig. Die gaat dan heel hard lachen en roepen...ooohhh sorrry hahahahahaha
Janet mag ook wel wegquote:Op maandag 15 mei 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Janet wil Ice of Jeff weg als ze zou winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |