Die kreeg zonet een duivelsknuffel van Babsquote:Op maandag 15 mei 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Ook leuk van de regie dat ze af en toe even naar Mirthe schakelen
Camille cremequote:Op maandag 15 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou ruiken aan een tube weetikveel en kreeg een hele klats in haar gezicht
slim van janet. Ze weten nog steeds niet of er een challenge of opdracht vastzit aan de geleverde hoepels.quote:
Dat lijkt mij welquote:Op maandag 15 mei 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
slim van janet. Ze weten nog steeds niet of er een challenge of opdracht vastzit aan de geleverde hoepels.
Mag allemaalquote:Op maandag 15 mei 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
"Klote ding'n zijn 't" roept JW op de achtergrond over de hoepels
Als het met een eliminatie opdracht heeft te doen zou ik als Babs nog maar eens goed over nadenken met Mirthe te nomineren, want ze kan dat goed.quote:
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 mei 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het met een eliminatie opdracht heeft te doen zou ik als Babs nog maar eens goed over nadenken met Mirthe te nomineren, want ze kan dat goed.
Ja kan ook, maar we weten het nog niet, dus alle opties zijn er.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeld
Ik snap het ook niet maar Ice is daar al een tijdje mee bezigquote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Babette nu bij Mirthe in bed. ( zij en Jeffrey doen pogingen om Mirthe in hun kamp te krijgen. )
Ik vraag me af waarom. Ze staan toch zo sterk? Zijn de beste en gaan winnen alleen al om hun charisma en talenten?!
Welke het ook is , ik zou me gaan aankledenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar we weten het nog niet, dus alle opties zijn er.
Beetje plank ideequote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeld
was een grapje omdat jeff tegen een esther bv u zeiquote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm dat , nee hoor gewoon cinsan is al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |