Die kreeg zonet een duivelsknuffel van Babsquote:Op maandag 15 mei 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Ook leuk van de regie dat ze af en toe even naar Mirthe schakelen
Camille cremequote:Op maandag 15 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou ruiken aan een tube weetikveel en kreeg een hele klats in haar gezicht
slim van janet. Ze weten nog steeds niet of er een challenge of opdracht vastzit aan de geleverde hoepels.quote:
Dat lijkt mij welquote:Op maandag 15 mei 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
slim van janet. Ze weten nog steeds niet of er een challenge of opdracht vastzit aan de geleverde hoepels.
Mag allemaalquote:Op maandag 15 mei 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
"Klote ding'n zijn 't" roept JW op de achtergrond over de hoepels
Als het met een eliminatie opdracht heeft te doen zou ik als Babs nog maar eens goed over nadenken met Mirthe te nomineren, want ze kan dat goed.quote:
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 mei 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het met een eliminatie opdracht heeft te doen zou ik als Babs nog maar eens goed over nadenken met Mirthe te nomineren, want ze kan dat goed.
Ja kan ook, maar we weten het nog niet, dus alle opties zijn er.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeld
Ik snap het ook niet maar Ice is daar al een tijdje mee bezigquote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Babette nu bij Mirthe in bed. ( zij en Jeffrey doen pogingen om Mirthe in hun kamp te krijgen. )
Ik vraag me af waarom. Ze staan toch zo sterk? Zijn de beste en gaan winnen alleen al om hun charisma en talenten?!
Welke het ook is , ik zou me gaan aankledenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar we weten het nog niet, dus alle opties zijn er.
Beetje plank ideequote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op een opdracht , verdien bijvoorbeeld
was een grapje omdat jeff tegen een esther bv u zeiquote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm dat , nee hoor gewoon cinsan is al genoeg
quote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW komt op kantoor
JW: "Hallo Zoe?"
Zoe: "Komt u gezellig in de salon?"
JW: "Zoe, ik moet eigenlijk wat nieuwe chloortabletten bestellen"
Hij had zijn stinkende best gedaan en zelfs JW had er naar gekeken.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Erik : Wendy het spijt me zeer
viel er net in
Ja aan zoiets denk ik ookquote:Op maandag 15 mei 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje plank idee
Ballen trekken en die moeten het doen
Op moment dat ze haar ogen opent begint ze alquote:
Slaat ook nergens op , maar ik wel liever naar Ice dan naar die zelfbenoemde goeroequote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Toch apart dat ze wat vinden van het sporten van ice
Maar eunice die constant met yoga bezig is hoor je niks over
maar eunice doet het volgens mij vooral in de ochtend als de helft nog in bed ligt te meurenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Toch apart dat ze wat vinden van het sporten van ice
Maar eunice die constant met yoga bezig is hoor je niks over
Je kan ook met één telefoon verslaafd zijn dus snap niet waarom drie? Ik denk eerder dat hij geheimen heeft en daarom meerdere nummersquote:Op maandag 15 mei 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
ice had een telefoonverslaving.. had er 3
Acroyoga en ballet deed ze ook overdagquote:Op maandag 15 mei 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar eunice doet het volgens mij vooral in de ochtend als de helft nog in bed ligt te meuren
ice doet het ook als er een 'groepsactiviteit ' is .. meer door de dag heen
Ja ik vond het ook raar.. 3 gsm's en hij zei zelfs lachend 4.. maar ik weet niet of dat een grapje was.. die 4de..quote:Op maandag 15 mei 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan ook met één telefoon verslaafd zijn dus snap niet waarom drie? Ik denk eerder dat hij geheimen heeft en daarom meerdere nummers
Maar niet van hemzelfquote:
Oww Mirthequote:Op maandag 15 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou ruiken aan een tube weetikveel en kreeg een hele klats in haar gezicht
Parfum waar Babette het over heeft betaal je voor 100ml een dikke 650 euro voor..quote:
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee
Die vlekken konden niet zijn van zijn eigen geknoei op de badkamer met chloor
quote:Op maandag 15 mei 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Parfum waar Babette het over heeft betaal je voor 100ml een dikke 650 euro voor..
Net als criminelen en vreemdgangersquote:Op maandag 15 mei 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raar.. 3 gsm's en hij zei zelfs lachend 4.. maar ik weet niet of dat een grapje was.. die 4de..
Goed er zijn mensen die 1 voor het werk en 1 prive hebben..
Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vandaag? Ik hoop toch wel op een zoemer..
Mwah aangezien ze tot 11 uur in bed mogen liggenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
Zou er nog iets gebeuren vandaag? Ik hoop toch wel op een zoemer..
Ahh dan hebben ze nog volop dus dan zal dat idd eerst op moeten.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah aangezien ze tot 11 uur in bed mogen liggen
Verwacht ik niet teveel
Er is nog tot woensdag ofzo eten
Eliminatie is ook prima toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh dan hebben ze nog volop dus dan zal dat idd eerst op moeten.
Dat ze daar nog geen mail over heeft gekregenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe is vooral druk met make up op kantoor
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echtquote:Op maandag 15 mei 2023 10:55 schreef Monique___ het volgende:
brabbel gaat krullen maken bij wendie
ze denkt nu in oplossingen
Dit is zoe dr 2 de week toch? Woensdag week 3quote:
En vooral onverschillig. Die gaat dan heel hard lachen en roepen...ooohhh sorrry hahahahahahaquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echt
Gewoon nu een eli en de dag nadat Zoe manager af is en meteen op de stipquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is zoe dr 2 de week toch? Woensdag week 3
Eigenlijk niet want het is al zo rustig en als er nu nog weggaan wordt het alleen maar saaier. Van mij mogen ze allemaal blijven en in de laatste week elke dag eliminatiesquote:
wendie is zelf kapster toch? mag hopen dat ze dan op tijd aanwijzingen geeftquote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat aan zou durven.. ik zie het nog gebeuren dat de plukken haar aan de tang blijven hangen.. Babette is veel maar handig niet echt
Onverschillig is iets wat zij totaal niet is.. dat vind ik dan maar daar is het vast niet iedereen mee eens.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vooral onverschillig. Die gaat dan heel hard lachen en roepen...ooohhh sorrry hahahahahaha
Janet mag ook wel wegquote:Op maandag 15 mei 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
Janet wil Ice of Jeff weg als ze zou winnen
Janet spoort niet..quote:
tv makenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze bij de Febo niet goedvinden en wat wil ze er mee?
Sas is aan het bedenken wie ze allemaal op de stipquote:Op maandag 15 mei 2023 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Erik over elimineren : als hij op de stip komt en wint dan gaat Ice
Sas wil weten wie Janet weg zou willen
Niet alleen de FEBO.. dat accepteren de rokers echt niet.. zij is echt gekquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze bij de Febo niet goedvinden en wat wil ze er mee?
Dit was het 1ste wat ik hoorde, dus geen eliminatie vandaag, is toch belachelijk dat alles via achter moet, overal hebben ze hulp bij nodig.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas heeft nog wel een ander idee, ze wacht nog op een gesprek Achter... er je raad het al soundlock
Haar ware aard komt steeds vaker naar voren.. ik roep het al heel lang maar kreeg daar veel tegengas op (wat natuurlijk mag) maar het blijkt nu dat ze dus echt niet zo leuk en aardig is zoals ze zich voordeed.quote:
Idd en dan zijn ze zo weg want dan zitten ze in de rook en ze mogen niet praten..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het heet is , wil Janet met iedereen in de rokershoek gaan zitten, kijken wat de rokers doen, nou Janet, die gaan er lekker bij zitten
Ja vuurtje stoken of mensen opstoken. Maar begrijp dat ze mensen wil opstokenquote:
Bedoel je met dat negatieve groepje bewoners en Cossers?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik slinger de streams weer eens aan en het eerste wat ik zie is een negatief groepje over iedereen zeuren (Janet, Eik en JW)
Ja en dan een peuk opsteken dan zijn de nietrokers zo wegquote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het heet is , wil Janet met iedereen in de rokershoek gaan zitten, kijken wat de rokers doen, nou Janet, die gaan er lekker bij zitten
Mensen opstoken , net Erik meedelen dat ze daar een keer met 'hun' groep gaan zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vuurtje stoken of mensen opstoken. Maar begrijp dat ze mensen wil opstoken
Dacht dat de FEBO daar niet ok mee was
Toch al raar dat Erik en Sjanet aan Sas moeten vragen "Hoe het staat" met Eliminatie strategie.. alsof ze zelf mogen indienen hoe ze geëlimineerd willen wordenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was het 1ste wat ik hoorde, dus geen eliminatie vandaag, is toch belachelijk dat alles via achter moet, overal hebben ze hulp bij nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |