Janet spoort niet..quote:
tv makenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze bij de Febo niet goedvinden en wat wil ze er mee?
Sas is aan het bedenken wie ze allemaal op de stipquote:Op maandag 15 mei 2023 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Erik over elimineren : als hij op de stip komt en wint dan gaat Ice
Sas wil weten wie Janet weg zou willen
Niet alleen de FEBO.. dat accepteren de rokers echt niet.. zij is echt gekquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze bij de Febo niet goedvinden en wat wil ze er mee?
Dit was het 1ste wat ik hoorde, dus geen eliminatie vandaag, is toch belachelijk dat alles via achter moet, overal hebben ze hulp bij nodig.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
SeikSas heeft nog wel een ander idee, ze wacht nog op een gesprek Achter... er je raad het al soundlock
Haar ware aard komt steeds vaker naar voren.. ik roep het al heel lang maar kreeg daar veel tegengas op (wat natuurlijk mag) maar het blijkt nu dat ze dus echt niet zo leuk en aardig is zoals ze zich voordeed.quote:
Idd en dan zijn ze zo weg want dan zitten ze in de rook en ze mogen niet praten..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het heet is , wil Janet met iedereen in de rokershoek gaan zitten, kijken wat de rokers doen, nou Janet, die gaan er lekker bij zitten
Ja vuurtje stoken of mensen opstoken. Maar begrijp dat ze mensen wil opstokenquote:
Bedoel je met dat negatieve groepje bewoners en Cossers?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik slinger de streams weer eens aan en het eerste wat ik zie is een negatief groepje over iedereen zeuren (Janet, Eik en JW)
Ja en dan een peuk opsteken dan zijn de nietrokers zo wegquote:Op maandag 15 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als het heet is , wil Janet met iedereen in de rokershoek gaan zitten, kijken wat de rokers doen, nou Janet, die gaan er lekker bij zitten
Mensen opstoken , net Erik meedelen dat ze daar een keer met 'hun' groep gaan zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vuurtje stoken of mensen opstoken. Maar begrijp dat ze mensen wil opstoken
Dacht dat de FEBO daar niet ok mee was
Toch al raar dat Erik en Sjanet aan Sas moeten vragen "Hoe het staat" met Eliminatie strategie.. alsof ze zelf mogen indienen hoe ze geëlimineerd willen wordenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was het 1ste wat ik hoorde, dus geen eliminatie vandaag, is toch belachelijk dat alles via achter moet, overal hebben ze hulp bij nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |