quote:Op maandag 15 mei 2023 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW komt op kantoor
JW: "Hallo Zoe?"
Zoe: "Komt u gezellig in de salon?"
JW: "Zoe, ik moet eigenlijk wat nieuwe chloortabletten bestellen"
Hij had zijn stinkende best gedaan en zelfs JW had er naar gekeken.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Erik : Wendy het spijt me zeer
viel er net in
Ja aan zoiets denk ik ookquote:Op maandag 15 mei 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje plank idee
Ballen trekken en die moeten het doen
Op moment dat ze haar ogen opent begint ze alquote:
Slaat ook nergens op , maar ik wel liever naar Ice dan naar die zelfbenoemde goeroequote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Toch apart dat ze wat vinden van het sporten van ice
Maar eunice die constant met yoga bezig is hoor je niks over
maar eunice doet het volgens mij vooral in de ochtend als de helft nog in bed ligt te meurenquote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
Toch apart dat ze wat vinden van het sporten van ice
Maar eunice die constant met yoga bezig is hoor je niks over
Je kan ook met één telefoon verslaafd zijn dus snap niet waarom drie? Ik denk eerder dat hij geheimen heeft en daarom meerdere nummersquote:Op maandag 15 mei 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
ice had een telefoonverslaving.. had er 3
Acroyoga en ballet deed ze ook overdagquote:Op maandag 15 mei 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar eunice doet het volgens mij vooral in de ochtend als de helft nog in bed ligt te meuren
ice doet het ook als er een 'groepsactiviteit ' is .. meer door de dag heen
Ja ik vond het ook raar.. 3 gsm's en hij zei zelfs lachend 4.. maar ik weet niet of dat een grapje was.. die 4de..quote:Op maandag 15 mei 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan ook met één telefoon verslaafd zijn dus snap niet waarom drie? Ik denk eerder dat hij geheimen heeft en daarom meerdere nummers
Maar niet van hemzelfquote:
Oww Mirthequote:Op maandag 15 mei 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou ruiken aan een tube weetikveel en kreeg een hele klats in haar gezicht
Parfum waar Babette het over heeft betaal je voor 100ml een dikke 650 euro voor..quote:
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee
Die vlekken konden niet zijn van zijn eigen geknoei op de badkamer met chloor
quote:Op maandag 15 mei 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Parfum waar Babette het over heeft betaal je voor 100ml een dikke 650 euro voor..
Net als criminelen en vreemdgangersquote:Op maandag 15 mei 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook raar.. 3 gsm's en hij zei zelfs lachend 4.. maar ik weet niet of dat een grapje was.. die 4de..
Goed er zijn mensen die 1 voor het werk en 1 prive hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |