kan je van morrie ook zeggen met haar pruikenquote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopen![]()
zie ik haar ook nog doen
denk ergens dat hij niet voor niets nu al bezig is met dit geklooiquote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien krijgen we zo bewijs dat Erik wel degelijk emoties heeft en zien we de hele zooi door de loods vliegen.
Geen andere mensen in de buurt?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk ergens dat hij niet voor niets nu al bezig is met dit geklooi
Ja dat is ook een hele rare actie..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan je van morrie ook zeggen met haar pruiken
Hoezo van haar eigen geld... lekker uit de pot hatsjikidee..quote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopen![]()
zie ik haar ook nog doen
Ja dat is inderdaad raar.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hele rare actie..
sowieso zeggen dat ze een mooie pruik van 500 euro wil kopen en dan 2 pruts dingen van een paar tientjes bestellen.. rare actie
die 500 euro was om de stelling van tabak erdoor te krijgen , maar koop dan goede pruik ipv zulke flutdingesquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hele rare actie..
sowieso zeggen dat ze een mooie pruik van 500 euro wil kopen en dan 2 pruts dingen van een paar tientjes bestellen.. rare actie
Ik vraag mij af of ze aan het opruimen is of iets aan het zoeken isquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Op de andere stream is Janet bezig. Daar kan je ook zo lekker op mopperen..
Morrie wilde een pruik van 500 en daarbij werd gezegd; iedereen krijgt het dan.. kan ook tabak van worden gekocht.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
die 500 euro was om de stelling van tabak erdoor te krijgen , maar koop dan goede pruik ipv zulke flutdinges
Zou wel mooi zijn. Maar hij doet tenminste zijn best.quote:
het zou kunnen dat de schakelaar dan niet werkte of zoiets inderdaad hij had het er met jw overquote:Op maandag 15 mei 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Als Erik het kan repareren werkt de schakelaar niet meer of zoiets, hoorde ik van de week.. nou dan is het toch een halfbakken föhn.... weg ermee...
Yep zo ging het.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
Morrie wilde een pruik van 500 en daarbij werd gezegd; iedereen krijgt het dan.. kan ook tabak van worden gekocht.
haha jaaa zeker eigenbelang van brabbel die kan er lekker van paffen zonder gezeik nuquote:Op maandag 15 mei 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep zo ging het.
Babet had gezegd dat 500 voor de pruik er misschien niet doorheen kwam maar als er 500 voor iedereen aan vast zit dan wel. ( tuurlijk zei Babet dat uit eigenbelang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |