SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ja, over hoe je de deegballetjes het beste kan frituren.quote:
Bestaat dat nog?!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar willen elke week naar Beverwijkse bazaar.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Lilliputter met de blokfluit10 halve punten
quote:
Ja erg druk elke zaterdag (ja ben er 1x geweest om te zien hoe t echt is haha ). Allemaal van die illegale iptv boxjes verkopen ze daar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?!En dat zijn vooral Turken toch? En tokkies
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Lilliputter met de blokfluit10 halve punten
Die hebben net wat meer klasse dan de Armenenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?!En dat zijn vooral Turken toch? En tokkies
Oh ik vergis me met Moldavië 2011. Nou ja er gaan er wel voor minder onder de tegelsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee niet wer Moldavië 2012Dat was echt een kutnummer.
Waar zit jijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu in een naaktslak gaan staan toen ik mijn scherm weer aandeed.
Moldavie 2012 was een prima nummer, beter dan deze.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee niet wer Moldavië 2012Dat was echt een kutnummer.
Voorbij Zweden en Finland. Nee joh.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik zie wat vorig jaar gewonnen heeft, kan dit ook winnen.
Je staat in de tuin?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu in een naaktslak gaan staan toen ik mijn scherm weer aandeed.
Ter voorbereiding op Israelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef 617-716 het volgende:
Iemand verzint dit: dames doe een hoorn op je kop...
Als je binnenkort tijd over hebt kan je eens dit filmpje kijkenquote:
Alsof Roel van Velzen zo goedkoop is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef Eightyone het volgende:
Amper budget, en toch een act. Elk jaar weer.
Zouden wij ook eens moeten proberen.
Omg iddquote:
MansMoequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je binnenkort tijd over hebt kan je eens dit filmpje kijken
Love, Love, Peace, Peace - Måns Zelmerlöw and Petra Mede create the perfect Eurovision Performance |
(bijna) alles wat daarin wordt genoemd en te zien is heeft ooit iemand geprobeerd op het podium. Russische schaatsers, brandende piano's. hamsterrad, alles
quote:
Ik vind dit niet slechter dan die twee landen hoor.quote:
Ja, wel met koptelefoon kijken zodat ik niet de hele buurt mee laat luisteren naar deze ellende, das minderquote:
Zingt ook over Corona?quote:
Je hebt gelijk, ik vergiste mequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moldavie 2012 was een prima nummer, beter dan deze.
Het was een hoed.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb wel een hoge pet op van België eigenlijk
@:capuchon_jongen
Die vond ik hilarisch.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vergiste meMoldavië 2011 was echt pure oogbalaids.
Zo.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:45 schreef TLC het volgende:
Hup Oekraine, en dat ze alle russen in Oekraine maar mogen afslachten
Beetje flauw dattie geen speech mocht geven... Had desnoods gevraagd of hij het wilde zingenquote:
Ja dat is één van de weinige enigszins positieve woorden die je er aan kon hangen idd. Maar okeequote:
Ja best knap dat hij nog leeftquote:
Ik zei niet dat ik het goed vond.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is één van de weinige enigszins positieve woorden die je er aan kon hangen idd. Maar okee
Heb de indruk dat het op de radio veel beter klinkt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb wel een hoge pet op van België eigenlijk
@:capuchon_jongen
Dit is net zo slecht dus het kan zomaarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze willen niet nog een keer winnen denk ik.
quote:
Duidelijk .quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hadden duidelijk wat anders aan hun hoofd afgelopen jaar...
Staan nog wel derde in de odes.quote:
Ze gaan niet winnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:46 schreef BB-King het volgende:
Ah de winnaar.
Bagger van de bovenste plank.
Er is zelfs nog een evaluatie geweest, want in de nationale voorronde hadden ze nog een gewei opquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef 617-716 het volgende:
Iemand verzint dit: dames doe een hoorn op je kop...
Ach, ze moeten prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Beetje Jeangu Macrooy vibes. Winnen en jaar later voor laatste plek gaan.
Finland ook gezien?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan alleen maar verkeerd aflopen hmm
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is zelfs nog een evaluatie geweest, want in de nationale voorronde hadden ze nog een gewei op
Op het slagveld mag ik hopen?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mss kunnen Mia en Dion volgend jaar wel meedoen voor Oekraïne.
Ik denk dat dit de bedoeling is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef Karina het volgende:
Special effects zijn wel cool maar mag wel wat minder.leidt best wel af.
Jeangu predikte in ieder geval nog om gezonder te eten. Broccoli was niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Beetje Jeangu Macrooy vibes. Winnen en jaar later voor laatste plek gaan.
Oekraine heeft al ellende genoeg, Mia en Dion kunnen ze er echt niet bij hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mss kunnen Mia en Dion volgend jaar wel meedoen voor Oekraïne.
Smashbrosquote:
Ik hoop het, want tis wel leuk!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
Zou ze nu beter gaan dan in de halve finale?
Ik ook.quote:
Lichtelijke Ruslana vibesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef Felagund het volgende:
Ik heb wel een zwak voor dit soort muziek.
voorlopig zitten ze nog rustig.quote:
Nee Fles is het toppunt van gedetailleerde nuance tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Fles rescensie: wat een bak grafherrie.
quote:
Hoi oudjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind ditveel te snel gaan met al die lulpraat er tussendoor. In veertien komma twee seconden moet je even de buitenechtelijke relaties van de kat van de schilleboer van een willekeurige boer uit Slowakije leren kennen en BOEM het nummer is al bezig man.
Jij nog wakker?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind ditveel te snel gaan met al die lulpraat er tussendoor. In veertien komma twee seconden moet je even de buitenechtelijke relaties van de kat van de schilleboer van een willekeurige boer uit Slowakije leren kennen en BOEM het nummer is al bezig man.
Inderdaad. PLAGIAAT!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef Injetta het volgende:
Oh dit vind ik wel leuk. Al lomt me dat refrein wel heel bekend voor. Niet orogineel
Ja nee, dat gaat niet bij ESF hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Fles is het toppunt van gedetailleerde nuance tegenwoordig.
Edoch goed dat NL er niet bij isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Best leuk liedje, minder vals als in de halve finale lijkt het.
Samequote:
zeker weten.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:52 schreef TLC het volgende:
Dit gaat een Scandinavisch onderonsje worden bovenaan de ranglijst
Tegenover wie? Bijna alles vanavond is zwak.quote:
een soort nou ja okee als je niks beters weet probeer maar wat Nightwish achtigsquote:
ja dat is wel lastigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:52 schreef TLC het volgende:
Dit gaat een Scandinavisch onderonsje worden bovenaan de ranglijst
tegenover bijna alles dus inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tegenover wie? Bijna alles vanavond is zwak.
Wanneer je Rammstein bij AliExpress bestelt.quote:
is die niet overleden?quote:
Zijn als de dood dat ze volgend jaar zelf moeten organiserenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stuurt Duitsland nou ieder jaar voor de grap een idiote act of is het nog steeds serieus bedoeld?
Volgens Graham staat hun album bovenaan de hitlijsten... tjaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stuurt Duitsland nou ieder jaar voor de grap een idiote act of is het nog steeds serieus bedoeld?
Animal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Hoe heet dat harige beest ook weer. Die zit op drums
Zeker! 'Vlinder', 'Butterfly', 'Pappilon', 'SCHMETTERLING!' Duits was de betere keuze geweestquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:54 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom ze dit in het Engels doen. Weten ze niet dat Duits veel meer metal is dan Engels??
Lars ulrichquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Hoe heet dat harige beest ook weer. Die zit op drums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |