SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ja, over hoe je de deegballetjes het beste kan frituren.quote:
Bestaat dat nog?!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar willen elke week naar Beverwijkse bazaar.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Lilliputter met de blokfluit10 halve punten
quote:
Ja erg druk elke zaterdag (ja ben er 1x geweest om te zien hoe t echt is haha ). Allemaal van die illegale iptv boxjes verkopen ze daar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?!En dat zijn vooral Turken toch? En tokkies
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Lilliputter met de blokfluit10 halve punten
Die hebben net wat meer klasse dan de Armenenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?!En dat zijn vooral Turken toch? En tokkies
Oh ik vergis me met Moldavië 2011. Nou ja er gaan er wel voor minder onder de tegelsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee niet wer Moldavië 2012Dat was echt een kutnummer.
Waar zit jijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu in een naaktslak gaan staan toen ik mijn scherm weer aandeed.
Moldavie 2012 was een prima nummer, beter dan deze.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee niet wer Moldavië 2012Dat was echt een kutnummer.
Voorbij Zweden en Finland. Nee joh.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik zie wat vorig jaar gewonnen heeft, kan dit ook winnen.
Je staat in de tuin?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu in een naaktslak gaan staan toen ik mijn scherm weer aandeed.
Ter voorbereiding op Israelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef 617-716 het volgende:
Iemand verzint dit: dames doe een hoorn op je kop...
Als je binnenkort tijd over hebt kan je eens dit filmpje kijkenquote:
Alsof Roel van Velzen zo goedkoop is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef Eightyone het volgende:
Amper budget, en toch een act. Elk jaar weer.
Zouden wij ook eens moeten proberen.
Omg iddquote:
MansMoequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je binnenkort tijd over hebt kan je eens dit filmpje kijken
Love, Love, Peace, Peace - Måns Zelmerlöw and Petra Mede create the perfect Eurovision Performance |
(bijna) alles wat daarin wordt genoemd en te zien is heeft ooit iemand geprobeerd op het podium. Russische schaatsers, brandende piano's. hamsterrad, alles
quote:
Ik vind dit niet slechter dan die twee landen hoor.quote:
Ja, wel met koptelefoon kijken zodat ik niet de hele buurt mee laat luisteren naar deze ellende, das minderquote:
Zingt ook over Corona?quote:
Je hebt gelijk, ik vergiste mequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moldavie 2012 was een prima nummer, beter dan deze.
Het was een hoed.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb wel een hoge pet op van België eigenlijk
@:capuchon_jongen
Die vond ik hilarisch.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vergiste meMoldavië 2011 was echt pure oogbalaids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |