abonnement Unibet Coolblue
pi_209147516
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:15 schreef Arcee het volgende:
Saaie editie al met al. Gedoodverfde winnaar Zweden wint met een matige uitvoering de niet spannende finale met een slap aftreksel van monsterhit Euphoria.

Ik had dan liever Finland gezien. Dat was veel origineler.
Ik vond het Finse nummer veel te agressief.

Mijn favorieten waren Noorwegen, Moldavië en Albanië.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_209147545
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 10:55 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ik vond het Finse nummer veel te agressief.

Mijn favorieten waren Noorwegen, Moldavië en Albanië.
Mwah, ik vond het agressieve mooi afgewisseld met het wat rustigere stuk. Het einde vind fantastisch.

Albanië vind ik ook mooi ja :Y
  zondag 14 mei 2023 @ 11:07:02 #228
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209147627
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 10:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Het was dan ook alleen maar de baard die er met de winst vandoor ging.
Zo werkt dat. Was niet alleen de act, was ook een dijk van een nummer, James Bond Shirley Bassey achtig
pi_209147744
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:15 schreef Arcee het volgende:
Saaie editie al met al. Gedoodverfde winnaar Zweden wint met een matige uitvoering de niet spannende finale met een slap aftreksel van monsterhit Euphoria.

Ik had dan liever Finland gezien. Dat was veel origineler.
Dit! Ik heb het eerder gezegd, maar het heeft het seizoen dit jaar voor mij écht verpest. Ik kan Euphoria niet meer aanhoren, en dan komt ze met een vergelijkbaar act wat nog wint ook. Normaal kijk ik vaak wel, maar nu boeide het mij allemaal niet zo.
  zondag 14 mei 2023 @ 11:24:52 #230
263417 Keyos
Like a Boss
pi_209147769
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:20 schreef Jauke het volgende:

[..]
Dit! Ik heb het eerder gezegd, maar het heeft het seizoen dit jaar voor mij écht verpest. Ik kan Euphoria niet meer aanhoren, en dan komt ze met een vergelijkbaar act wat nog wint ook. Normaal kijk ik vaak wel, maar nu boeide het mij allemaal niet zo.
Ik en mijn vriendin hebben een beetje hetzelfde. Vorige jaren blij als Loreen op een party kwam om Euphoria te doen en dan nu zo’n gevoel hebben van “blijf maar weg”.

Maakt mij echt niets uit dat iemand twee keer wint. Maar dan moet je wél met het beste nummer en act komen (en het op die manier verdienen). Voorkeuren zijn persoonlijk, maar we kunnen het er allemaal wel over eens zijn dat Loreen zoveel punten bij de jury pakt enkel om het feit dat het Loreen is. Niet enkel voor de kwaliteit van de act. En daar zit wel iets dat het niet iets moeilijker is om te kunnen berusten in de uitslag. En echt likeable is ze nou ook niet geweest.

Denk dat het publiek in Liverpool genoeg zegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Keyos op 14-05-2023 11:41:34 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_209147803
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
Het was geen beste editie met een gedoodverfde winnaar die een kopie maakt van haar vorige songfestival hit en onsympathiek overkomt, ik had ook liever Finland zien winnen, het aanwezige publiek ook dat regelmatig Cha Cha Cha scandeerde tijdens de puntentelling
Prima samenvatting. Ik was niet perse voor Finland op zichzelf maar tegenover Loreen had ik die winst wel leuker gevonden.
Origineel en een veeeel sympathiekere kandidaat. :Y
pi_209147943
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Prima samenvatting. Ik was niet perse voor Finland op zichzelf maar tegenover Loreen had ik die winst wel leuker gevonden.
Origineel en een veeeel sympathiekere kandidaat. :Y
Wat is er onsympathiek aan Loreen?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209147994
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat is er onsympathiek aan Loreen?
Niet gekeken? Denk dat ze weinig extra fans heeft gekregen met haar rare nep behaviour. Of ze is gewoon zo natuurlijk maar niet echt meest aantrekkelijke persoonlijkheid op eerste gezicht.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 14 mei 2023 @ 11:56:38 #234
382129 crew  Donna
pi_209148006
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:55 schreef RipCity het volgende:

[..]
Niet gekeken? Denk dat ze weinig extra fans heeft gekregen met haar rare nep behaviour. Of ze is gewoon zo natuurlijk maar niet echt meest aantrekkelijke persoonlijkheid op eerste gezicht.
Bij Beau een paar weken geleden zong ze hartstikke goed, maar zulk vreemd gedrag. Echt cringe de hele tijd. :X
pi_209148007
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:55 schreef RipCity het volgende:

[..]
Niet gekeken? Denk dat ze weinig extra fans heeft gekregen met haar rare nep behaviour. Of ze is gewoon zo natuurlijk maar niet echt meest aantrekkelijke persoonlijkheid op eerste gezicht.
Het is veel overacting en heel nep ja, maar dat is 95 procent van de deelnemers toch? Dacht dat er op een specifiek interview of uitspraak werd gedoeld ofzo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')