SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:22 schreef vencodark het volgende:
Dit had een veeeel betere staging moeten hebben.
Ik werk met Tsjechen en die zeggen zelf ook 'Czech Republic' maar volgens mij is het officieel Czechiaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:23 schreef Donna het volgende:
Ik loop vast achter, is het geen Czech Republic meer?
Bij de eerste deelname in 2015 mocht Australië als speciale gast direct deelnemen aan de finale. Sinds het jaar erna moeten de Australiërs zich net als andere landen eerst kwalificieren via de halve finale. En dat lukte de Australische zangeres Dami Im in 2016 direct. Het land werd toen zelfs tweede, net achter Oekraïne.quote:
Ja Peter van de Veire genot!quote:
Ja dat is een tijd terug veranderd door henzelf. Czechia is nu ook standaard.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik werk met Tsjechen en die zeggen zelf ook 'Czech Republic' maar volgens mij is het officiel Czechia
Ja, zeker!quote:
Ik heb ook chronische last van migraine tijdens het songfestivalquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Het bespreekbaar maken van chronische migraine
Prog metal band. Ik voel mij gelijk weer 18quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:25 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Eens. Zat na de semi meteen in m'n kop
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij de eerste deelname in 2015 mocht Australië als speciale gast direct deelnemen aan de finale. Sinds het jaar erna moeten de Australiërs zich net als andere landen eerst kwalificieren via de halve finale. En dat lukte de Australische zangeres Dami Im in 2016 direct. Het land werd toen zelfs tweede, net achter Oekraïne.
Wat gebeurt er als Australië het Songfestival wint?
Een tweede plaats is tot nu toe het beste resultaat voor het land, maar wat gebeurt er eigenlijk als Australië een keer het Songfestival wint? Normaal gesproken organiseert de winnaar de volgende editie, maar in dit geval gaat dat feest niet door. De organisatie van het Songfestival heeft al besloten dat mocht Australië ooit winnen, de volgende editie wel gewoon in Europa gehouden wordt. En dus niet in het Sydney Opera House.
Een ander land zal de organisatie dan op zich moeten nemen. Hetzelfde gebeurt dit jaar. In 2022 won Oekraïne het Songfestival, maar het land kan het evenement vanwege de oorlog niet organiseren. Daarom nam de Engelse stad Liverpool de organisatie voor haar rekening.
Wat vind je van deze?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook chronische last van migraine tijdens het songfestival
Tijd voor een paracetamolletje
En een biertje @:tong
Neequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Wordt het in Sydney gehouden als down under wint?
Vraag dat aan @Bluesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Neequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Texels Tripel, niks bijzondersquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook chronische last van migraine tijdens het songfestival
Tijd voor een paracetamolletje
En een biertje @:tong
Nee Engeland of Duitslandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
En dan te bedenken dat ie niet live mag spelen.quote:
Of Appelscha.quote:
Susan Dow (gitariste) is Schots, dus Glasgow?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
He daar woon ik. komt dichtbij zo.quote:
Raar. Lijkt veel op Chechnya. En daar wil je ook niet meer vergeleken worden...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:26 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Ja dat is een tijd terug veranderd door henzelf. Czechia is nu ook standaard.
Tripel.karmeliet in de aanslagquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:29 schreef Fleischmeister het volgende:
Belgische tripel in de aanslag hup lieve zuiderburen
Hobart op Tasmanië lijkt me veel geschikterquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
Fout is juist goed op het ESFquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
Oh man dit is fout op alle mogelijike manieren.
Maar hunnie staan wel in de FINALE!quote:
straffe bakquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
I’ve got friends in the music business
Toepasselijk wel
quote:
Echt kwaliteitsmuziek zit er ook niet bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef vencodark het volgende:
Serieus, ligt het aan mij dat ik nergens écht enthousiast van wordt?
Heb ik ook. Het is het allemaal net niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef vencodark het volgende:
Nee heb ik ook... zit voor mij niet een echte winnaar tussen, ook zweden of finland niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef vencodark het volgende:
In de basis heeft 'ie wel een fijne stem.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Hij fladdert wel erg vocaal
En dit is gewoon vals. Jammer.
In potentie wel een aardig nummer
Urbanusquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef BB-King het volgende:
Een kruising tussen Boy George en Eddy Wally.
Loic Nottet is mijn Belgische favoriet.quote:
Ik vind het ook matig dit jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef vencodark het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Graham heeft Kazaa en Napster nog niet ontdekt...
Je hebt Laura Pausini vorig jaar gemist?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef Symphonic het volgende:
De presentatie is echt heel slecht dit jaar
En Estland.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oostenrijk en Portugal waren ook erg leuk
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de basis heeft 'ie wel een fijne stem.
Tja als je de Nederlandse televisieproductie van 2021 gewend bent is alles opeens matigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef Symphonic het volgende:
De presentatie is echt heel slecht dit jaar
Welke je favoriet tot nu toe?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Graham heeft Kazaa en Napster nog niet ontdekt...
Nee, dat heb ik niet gemist, en ja dat was ook baggerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt Laura Pausini vorig jaar gemist?
Dat was vrij willekeurig wat ze aan het doen was.quote:
Die van donderdag in die gele jurk met dat zandloperfiguur.quote:
Danny’s kans om internationaal te gaan is verkeken. Behalve Thailand.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Reddit wordt gewoon gementioned, die zijn toch ook wel aardig mainstream gegaan tegenwoordig.
Eens, moet nodig op vakantie daar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Armeense vrouwen zijn echt heel knap
Oekraïne 2017 was ook slecht.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt Laura Pausini vorig jaar gemist?
Lol helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was vrij willekeurig wat ze aan het doen was.
Die vond ik ook wel leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik sta blind achter het moederland.
POLEN POLEN POLEN
Was er twee weken terugquote:
Het serverpark haalt opgelucht adem.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Danny’s kans om internationaal te gaan is verkeken. Behalve Thailand.
Wat kan die meid krijsenquote:
The Kardashians zijn armeensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was vrij willekeurig wat ze aan het doen was.
Moet ik er wel bij zeggen dat Jan er wel als een zoutzak bij stond toenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:35 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Tja als je de Nederlandse televisieproductie van 2021 gewend bent is alles opeens matig
Zo goed is mijn ESF-kennis niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor
[ afbeelding ]
Verwijzing naar Polen 2014
Niet alleen in Armeniëquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
als ik in armenie op vakantie ga rennen ze altijd weg
Maar willen elke week naar Beverwijkse bazaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |