abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:16:02 #1
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209089727
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:16:30 #2
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209089737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar dat is toch echt super irritant als je iets online wilt bestellen :? In een winkel kan je het nog passen en een beetje op het oog kijken of je er in gaat passen, online moet je op de maten afgaan.

Hier zou de EU zich over moeten buigen :7 Uniforme maten in de hele EU.
Jep, daarom ben ik ook altijd blij als webshops de moeite nemen om goede maattabellen op de site te zetten. Al went het ook wel, soort van. Zuid-Europese merken is altijd een (of twee) maten groter bestellen, Duits is m'n maat zoals ik gewend ben, Aziatisch begin ik niet aan (want dan moet ik XXXXXL hebben ofzo). :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_209089788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:

Jep, daarom ben ik ook altijd blij als webshops de moeite nemen om goede maattabellen op de site te zetten. Al went het ook wel, soort van. Zuid-Europese merken is altijd een (of twee) maten groter bestellen, Duits is m'n maat zoals ik gewend ben, Aziatisch begin ik niet aan (want dan moet ik XXXXXL hebben ofzo). :+
Haha, ja, Italiaanse kleding is direct in een super grote maat voor mij. En ik herinner me nog een verhaal van járen geleden uit de Dieetclub van iemand die in China was aangekomen zonder koffer. De koffer zou een paar dagen duren, dus er moest geshopt worden voor kleding. Je voelt je dan als Europeaan met overgewicht direct mega dik, want alles is xxxs en alle Grote Maten pas je nog steeds niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:27:50 #4
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209089869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Haha, ja, Italiaanse kleding is direct in een super grote maat voor mij. En ik herinner me nog een verhaal van járen geleden uit de Dieetclub van iemand die in China was aangekomen zonder koffer. De koffer zou een paar dagen duren, dus er moest geshopt worden voor kleding. Je voelt je dan als Europeaan met overgewicht direct mega dik, want alles is xxxs en alle Grote Maten pas je nog steeds niet.
:D

En als het hierbij bleef, soit. Maar die merken die zelf niet maatvast zijn... :') Pak je per ongeluk een korte maat en een normale maat, zit ook meteen de taille compleet anders terwijl 'ie hetzelfde nummer heeft. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_209090000
Hoi een vraagje zijn krentenbollen gezond of dikmakers?
blablablabla
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:43:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209090024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:39 schreef Elan het volgende:
Hoi een vraagje zijn krentenbollen gezond of dikmakers?
Dikmakers!
Er is zelfs ooit een heuse rel over ontstaan in OUD, want suikers en dus uit den boze om aan je kind te voeren! :+
pi_209090133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:43 schreef BE het volgende:

[..]
Dikmakers!
Er is zelfs ooit een heuse rel over ontstaan in OUD, want suikers en dus uit den boze om aan je kind te voeren! :+
Oké ik mag ze niet meer aan mijn neefje geven van zijn moeder (mijn zus dus) omdat ze teveel suiker zouden bevatten vond het nogal flauw. Vandaar de vraag. Nu moet ik brood smeren.
blablablabla
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 14:56:10 #8
5428 crew  miss_sly
pi_209090179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Oké ik mag ze niet meer aan mijn neefje geven van zijn moeder (mijn zus dus) omdat ze teveel suiker zouden bevatten vond het nogal flauw. Vandaar de vraag. Nu moet ik brood smeren.
Afhankelijk van de leeftijd van het neefje en hoe vaak je hem hoe veel krentenbollen voert, lijkt dat wat overdreven. Then again, haar kind, haar opvoeding enzo. Brood smeren is toch ook niet zo'n ding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:59:54 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209090242
Lijkt me vooral afhangen van de frequentie. En hoe het kind erop reageert, kan me zo voorstellen dat steeds een hyperactieve stuiterbal terugkrijgen als ze bij oom Elan zijn geweest je zoiets hebt van "doe maar liever niet meer". :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_209090245
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Afhankelijk van de leeftijd van het neefje en hoe vaak je hem hoe veel krentenbollen voert, lijkt dat wat overdreven. Then again, haar kind, haar opvoeding enzo. Brood smeren is toch ook niet zo'n ding.
Gewoon eentje als hij hier is. Hij is net 4 dus en ik smeer net zo lief een boterham maar hij wil er alleen maar zoetigheid op, hij eet alleen brood met chocoladepasta en croissantjes, saucijzenbroodjes en dus krentenbollen ;( .

Een broodje met worst of kaas gaat er niet in dus vraag me af wat gezonder is. Maar idd haar regels. Wist niet dat het suikerbommen waren
blablablabla
  woensdag 10 mei 2023 @ 15:01:02 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209090256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Gewoon eentje als hij hier is. Hij is net 4 dus en ik smeer net zo lief een boterham maar hij wil er alleen maar zoetigheid op, hij eet alleen brood met chocoladepasta en croissantjes, saucijzenbroodjes en dus krentenbollen ;( .

Een broodje met worst of kaas gaat er niet in dus vraag me af wat gezonder is. Maar idd haar regels. Wist niet dat het suikerbommen waren
Nou ja... naast een boterham met pasta of croissantjes weet ik niet wat slechter is hoor! :o :D
pi_209090257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me vooral afhangen van de frequentie. En hoe het kind erop reageert, kan me zo voorstellen dat steeds een hyperactieve stuiterbal terugkrijgen als ze bij oom Elan zijn geweest je zoiets hebt van "doe maar liever niet meer". :D
Ja hij mocht precies om die reden ook geen snoep meer en niet meer op de Xbox gamen, ik zou echt een waardeloze vader zijn _O-
blablablabla
pi_209090277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef Elan het volgende:

Ja hij mocht precies om die reden ook geen snoep meer en niet meer op de Xbox gamen, ik zou echt een waardeloze vader zijn _O-

Ik zie het probleem van één krentenbol niet zo als hij anders brood met chocopasta oid zou eten. Maar ja, haar kind, haar opvoeding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 mei 2023 @ 15:06:19 #14
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209090330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar wat Isabeau zegt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 15:12:28 #15
5428 crew  miss_sly
pi_209090415
quote:

[..]

Uit dat rijtje is een krentenbol niets slechter dan de rest, hoor :D
En een kind van vier, dan moet ook een kleine traktatie bij ome Elan mogelijk zijn als hij een keer bij jou is.

Maar ja...zijn moeder he, die is zoveel wijzer ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209090509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie het probleem van één krentenbol niet zo als hij anders brood met chocopasta oid zou eten. Maar ja, haar kind, haar opvoeding.
Nou hij krijgt nu een bolletje met Nutella, vast een stuk gezonder idd maar haar feestje hoor :S___D :!
blablablabla
pi_209090606
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Uit dat rijtje is een krentenbol niets slechter dan de rest, hoor :D
En een kind van vier, dan moet ook een kleine traktatie bij ome Elan mogelijk zijn als hij een keer bij jou is.

Maar ja...zijn moeder he, die is zoveel wijzer ;)
Nou heb met haar te doen in die zin dat hij sowieso bijna niks eet, maar wel goed om te weten dat krentenbollen relatief ongezond zijn. Lijkt me lastig met kinderen in deze tijd, zoveel verleidingen O-)
blablablabla
pi_209090633
Als jullie nog goede ideeën hebben voor gezonde tussendoortjes hou ik me graag aanbevolen :7
blablablabla
  woensdag 10 mei 2023 @ 15:35:03 #19
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209090700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:30 schreef Elan het volgende:
Als jullie nog goede ideeën hebben voor gezonde tussendoortjes hou ik me graag aanbevolen :7
Fruit?

Al lijkt OUD me hier een betere plek voor, meer ervaringsdeskundigen ook. :P #TeamGeenKinderen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_209090783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:30 schreef Elan het volgende:
Gewone popcorn (die je zelf popt van mais, zonder zo'n dikke suikerlaag etc) is best gezond. Barstensvol vezels :7 En wat spannender dan een appel.
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 16:08:25 #21
382129 crew  Donna
pi_209091176
Officieel weegmoment vandaag. Helaas idd de 85 niet te zien, maar wel 86,1 (met kleren aan) dus ik ben tevreden. :Y
pi_209091322
Net even stapel broeken uit mijn kast gepakt die ik al héél lang niet heb gedragen. Twee duidelijk te groot: die gaan weg. Eén kan ik met heel veel moeite net dicht krijgen en dan kan ik niet meer bewegen :+ Die gaat onderop de stapel. En de rest pas ik gewoon :o

Ik heb drie spijkerbroeken weg gegooid (allemaal zo'n beetje versleten bij mijn dijbenen en inmiddels toch te groot), nu nog twee spijkerbroeken over. Ik doe het hier wel even mee.
  woensdag 10 mei 2023 @ 16:47:53 #23
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209091648
quote:

[..]

Tsja, dat zal qua suiker dan niet echt uitmaken inderdaad.
Ze hebben trouwens bij o.a. Albert Heijn volkoren krentenbollen. Net iets gezonder :D
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 16:57:03 #24
382129 crew  Donna
pi_209091741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:47 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Tsja, dat zal qua suiker dan niet echt uitmaken inderdaad.
Ze hebben trouwens bij o.a. Albert Heijn volkoren krentenbollen. Net iets gezonder :D
Die zijn ook erg lekker. :Y
pi_209109502
Lijstje.

O: 2 boterhammen boterhamworst
L: 4 crackers smeerkaas
T: 2 dropjes
A: halve afhaalpizza

En geen M&Ms meegegeten. Hoera. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_209112758
Ik ben gek op krentebollen met Nutella :)

Qua gezonde tussendoortjes doen hier in huis gedroogde fruitsoorten het goed. Niet de gesuikerde varianten.
Vinden beide kinderen echt heerlijk.

Vandaag voor het eerst in maanden vreetzin, dat verloofde naast me ribbelchips zat te eten hielp ook niet echt. Normaal kan ik dat prima hebben overigens. Heel verantwoord 1 handje popcorn op.
pi_209113715
Gisteren ging ook best oke, maar vandaag was een rare, drukke dag. Kansloos zonder ruggengraat :')

Gisteren:
O: brood met pindakaas
T: sesamreep
L: brood met ham, kaas, pindakaas
T: 1 Oreo, wortel
D: vegan schnitzel, zilvervliesrijst, spinazie, erwtjes en kwark

Vandaag:
O: brood met pindakaas
T: sesamreep
L: tosti, brood met hagelslag
T: plak cake, paar winegums, cola
D: frites met kroket
T: half pak Tucjes
pi_209115361
Waardoor denk je dat het zo mis ging, Hupje? Hoe zou je het anders aan hebben kunnen pakken? (dus niet de dooddoener: gewoon niet in mijn mond stoppen, want dat werkt op zo'n dag niet echt :+ )

(en ik hoef geen antwoord hoor! maar gewoon voor jezelf op een rijtje zetten en je afvragen hoe je dat een volgende keer anders kan doen)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 09:01:39 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209115697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Waardoor denk je dat het zo mis ging, Hupje? Hoe zou je het anders aan hebben kunnen pakken? (dus niet de dooddoener: gewoon niet in mijn mond stoppen, want dat werkt op zo'n dag niet echt :+ )

(en ik hoef geen antwoord hoor! maar gewoon voor jezelf op een rijtje zetten en je afvragen hoe je dat een volgende keer anders kan doen)
Dit doet m'n trainer ook altijd. :'( Zo'n goeie opmerking, maar ik heb er een hekel aan, want zet aan tot nadenken over m'n eigen gedrag en drijfveren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 09:05:25 #30
382129 crew  Donna
pi_209115748
Jeej, onder de 85 gedoken! :Y
pi_209115878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit doet m'n trainer ook altijd. :'( Zo'n goeie opmerking, maar ik heb er een hekel aan, want zet aan tot nadenken over m'n eigen gedrag en drijfveren. :')
Maar het is juist je gedrag wat je wilt veranderen en dan zal je er toch echt over na moeten denken. Als je elke keer weer tegen dezelfde steen aan botst en niet bedenkt hoe je er omheen of overheen of voor mijn part onderdoor kan gaan dan blijf je botsen.

En ik herken zo'n dag als Hupje gisteren had maar al te goed :D Remmen los en gáán! Ik heb nu als eis voor mezelf toch minimaal elke dag groente en fruit, hoe dan ook. En op de één of andere manier triggert het eten van groente en fruit ook het 'hey maar ik wilde gezond zijn!' gevoel. En voor mij helpt het ook om een handje walnoten te eten voor een maaltijd.
pi_209115882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 09:05 schreef Donna het volgende:
Jeej, onder de 85 gedoken! :Y
De dag waarvan je wist dat die ging komen *O*
pi_209116389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:06 schreef exode het volgende:

Vandaag voor het eerst in maanden vreetzin, dat verloofde naast me ribbelchips zat te eten hielp ook niet echt. Normaal kan ik dat prima hebben overigens. Heel verantwoord 1 handje popcorn op.
Ik kan dan beter niks nemen dan een klein alternatief. Als ik eenmaal iets pak dan wil ik méer en eigenlijk alsnog datgene wat ik niet ging eten. Zou toch leuk zijn als ik daar eens iets in zou leren he.

Vandaag plan (niet dat dat werkt, maar idee is er):
O: boterham kaas
L: sla met kikkererwten, komkommer, tomaat en zalm
T: fruit
A: babi pangang (zelf gemaakt) met nasi, kroepoek en zoetzure komkommer
  vrijdag 12 mei 2023 @ 10:03:01 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209116513
Ik vind je overdag lijstje eigenlijk ook best krap ogen, al hangt dat natuurlijk af aan de hoeveelheden. Maar als ik tot het diner moest overleven op 1 bth, fruit en een salade met zalm, zou ik ook 's middags aan de snaai gaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 10:25:42 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_209116827
Boterham is sowieso een vrij rekbaar begrip in dieetclub :+

Overigens lijkt me een salade met kikkererwten, zalm en groenten echt niet zo magertjes :D
disclaimer
  vrijdag 12 mei 2023 @ 10:26:10 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_209116833
Ter vergelijk, mijn lijstje:

O: reuzenkrentenbol die mijn kind na 1 hap niet meer wilde (het lot van de moeder. ) koffie met suiker
T: koffie met suiker en een kleine appel
L: kliekje roti zonder roti ( alleen de vulling :'))
T: pondje snackgroenten
D: kofta, lekker uit zo'n pakje van knorr, kom maar door :Y)
disclaimer
pi_209117017
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 09:53 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Ik kan dan beter niks nemen dan een klein alternatief. Als ik eenmaal iets pak dan wil ik méer en eigenlijk alsnog datgene wat ik niet ging eten. Zou toch leuk zijn als ik daar eens iets in zou leren he.

Vandaag plan (niet dat dat werkt, maar idee is er):
O: boterham kaas
L: sla met kikkererwten, komkommer, tomaat en zalm
A: babi pangang (zelf gemaakt) met nasi, kroepoek en zoetzure komkommer
Zo herkenbaar.

'Ik heb zin in chips, veel chips'
Pakt crackertjes, of soepje of een appel.
'Ik heb nog steeds zin in chips.'
Pakt een thee.
'CHIPPPPPSSSSSSS'
Eet zak chips leeg.

MAAR, ik heb dat vooralsnog doorbroken. Ik ben 22 januari begonnen en sindsdien geen chips, geen taart, geen hamkaas croissantje etc etc etc etc op. En 0 vreetbuien, gisteren dus de eerste keer dat ik wilde vreten en met mezelf afspraak dat 1 handje popcorn mocht. Daarna was het over.

Ik heb niet de illusie dat ik dit mijn hele leven kan hoor, maar nu ben ik gewoon trots en ook verbaasd.

Wat goed Donna!! Mooi getal.

Gisteren een wederom een goede dag:
O: 2 wasa crackers met smeerkaas
T: banaan
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: Appel
D: zo'n pureersoep van de AH, 1 gekookt ei, radijsjes en 1 boterham met kaas
S: handje popcorn

Veel thee, water en koffie over de hele dag.

Oh en 's avonds naar zwemmen gefietst met B, inclusief klotebrug over het kanaal over.

Vandaag:
Net gesport, KAPOT.

Verder een dag zoals gisteren maar vanavond eten we aardappels met asperges, ham en een eitje. (geen botersaus voor mij, wel voor de rest van het gezin)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 11:22:57 #38
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209117350
Wat knap van jou @exode! Je bent een goed voorbeeld voor ons O+
  vrijdag 12 mei 2023 @ 11:27:27 #39
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_209117399
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar het is juist je gedrag wat je wilt veranderen en dan zal je er toch echt over na moeten denken. Als je elke keer weer tegen dezelfde steen aan botst en niet bedenkt hoe je er omheen of overheen of voor mijn part onderdoor kan gaan dan blijf je botsen.
Daarom is ook een goeie opmerking! :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_209117455
Knap hoor exode.
Ik kom weer een poging tot aanhaken doen. Ik wilde gisteren een spijkerbroek aandoen en die ging nog nauwelijks dicht. Toen op zoek naar een wat losvallende top/blouse zodat de vetrollen boven de broekrand niet zichtbaar werden en dat viel enorm tegen, bijna alles zat te strak. Kortom, ik geloof dat ik weer aardig wat kilo’s teruggekregen heb.
Morgen maar eens op de weegschaal gaan staan en vandaag eerst maar eens weer starten met na het avondeten niks meer snoepen, daar raak ik altijd het makkelijkst aan gewend. En dan weer beter op m’n tussendoortjes gaan letten ipv altijd maar weer naar de chocola grijpen. De vorige keer is het me gelukt, dus ik kan het vast nog wel een keer ;)
pi_209117578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 10:03 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind je overdag lijstje eigenlijk ook best krap ogen, al hangt dat natuurlijk af aan de hoeveelheden. Maar als ik tot het diner moest overleven op 1 bth, fruit en een salade met zalm, zou ik ook 's middags aan de snaai gaan.
De salade is prima vullend met rond de 600kcal.
Mijn 'niet dat dat werkt' sloeg niet op het houden aan de hoeveelheid, maar meer dat mijn vrije dagen onvoorspelbaar zijn en ik me dan niet houd aan wát er op het lijstje staat.
pi_209117711
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:22 schreef Morgane89 het volgende:
Wat knap van jou @:exode! Je bent een goed voorbeeld voor ons O+
Lief. O+
Al vind ik vooral iedereen die juist een doel bereikt door te matigen en en en echt knap bezig. Ik heb mijn lichaam een soort van laten afkicken, die eerste weken waren zwaar omdat mijn hele lichaam protesteerde. Nu is het juist best makkelijk, stom gezegd. Mijn lichaam vraagt niet meer naar meer eten of snoepen.

Ik ben echt wel heel trots en blij maar ben ook wat 'bang' voor de fase hierna. Gek genoeg vind ik dit dus prima, gewoon niet snoepen, niet snaaien, niets. Geen uitzonderingen. Dat is voor mij heel duidelijk.
Zodra ik weer wat toe ga laten en wat ga snoepen, dat wordt voor mij denk ik echt lastig.

Voor mij is de grootste winst dat ik me zoveel beter voel, mijn longen branden niet meer en nog meer kwaaltjes die afnemen of zelfs weg zijn.

Komende week train ik nog 2x met de PT, daarna ga ik over op 1x per week en dus 1x per week zelf sporten. Al zal dat wel samen met verloofde zijn O+
pi_209117886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:31 schreef Isabeau het volgende:

Goede vraag, hoor. Ik weet het ook wel: voor een deel was het een bewust ongezondere dag, want ik heb de hele ochtend op school geholpen als enige hulpouder dus de poten onder mn lijf vandaan gelopen en na schooltijd was het kinderfeestje van mijn zoontje. Dus dat het geen gezonde maaltijd werd, wist ik van te voren (was gewoon even handig en mag ook best een keer, friet). Alleen daarna nog een rotavond en toen was de Tuc en het snoep over van het feestje en ging dus op :') Ik moet zoiets niet in huis hebben.
Nu is het op, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 12:42:28 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209118271
Volgens mij gaat het best aardig deze week. Niet op de weegschaal gestaan nog, maar ik heb het idee dat ik aan mijn lijf merk dat ik iig niet zo opgeblazen ben.

Vanmorgen al weer een rondje van 6,5km gepowerwalked, dat was er de hele week nog niet van gekomen. Heerlijk weer.

O -
T -
L: skyr, aardbeien, blauwe bessen, granola
T: nog even iets bedenken
D: Pulled chicken uit de slowcooker. :9 Met wat coleslaw (wat staat dat stom, maar koolsalade is het ook net niet. ;) )

Vanavond eindelijk de finale van de Vlaamse Mol kijken (shhhh!!! we zijn nog niet gespoilerd) en daar heb ik zoute magnetronpopcorn voor staan mocht iemand iets te knagen willen. ;)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 13:12:52 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_209118492
Net gezellig mijn maandelijkse lunchwandelrondje met oldbie @Shandaly gelopen O+
De uitdaging deze week wordt: spelletjesavond. Doel: niet zo veel zuipen dat ik naar de kroeg wil en wil gaan roken, oftewel 2 tot maximaal 3 tripels.
Subdoel: genoeg avondeten zodat ik geen chips wil.

🤞
disclaimer
  zaterdag 13 mei 2023 @ 00:03:46 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209127345
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 12:42 schreef BE het volgende:
Volgens mij gaat het best aardig deze week. Niet op de weegschaal gestaan nog, maar ik heb het idee dat ik aan mijn lijf merk dat ik iig niet zo opgeblazen ben.

Vanmorgen al weer een rondje van 6,5km gepowerwalked, dat was er de hele week nog niet van gekomen. Heerlijk weer.

O -
T -
L: skyr, aardbeien, blauwe bessen, granola
T: nog even iets bedenken
D: Pulled chicken uit de slowcooker. :9 Met wat coleslaw (wat staat dat stom, maar koolsalade is het ook net niet. ;) )

Vanavond eindelijk de finale van de Vlaamse Mol kijken (shhhh!!! we zijn nog niet gespoilerd) en daar heb ik zoute magnetronpopcorn voor staan mocht iemand iets te knagen willen. ;)
Daar kwam nog bij een stuk of 6 digestive-koekjes, een flinke berg cranberry-nootjesmix en wel 3 shots melkschuim! :9 Dat is echt mijn nieuwe guilty pleasure.

De wraps bij de pulled chicken waren trouwens een corn-volkoren-mix die ik tegenkwam. Toch al weer wat beter dan alleen corn.

Oh... en drop, uiteraard... kon het niet laten bij de kassa bij de ah. :@ -O-
Al met mist er vnml wat groente.

(De popcorn is dichgebleven trws.)

Oh, wat overigens niet echt handig is... ik ben een van de oudere seizoen van masterchef Australië aan het bingen. :') Daar krijg je pas trek van! :D
pi_209128682
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 00:03 schreef BE het volgende:

Oh, wat overigens niet echt handig is... ik ben een van de oudere seizoen van masterchef Australië aan het bingen. :') Daar krijg je pas trek van! :D
Herkenbaar :') Ik kijk graag kook & bakprogramma's en daar krijg ik dan ook enorme trek van. En niet in komkommer.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 20:58:01 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209136071
Ok... AYCE... :')
Ik heb me redelijk bij alle gefrituurde shit weg weten te houden (behalve dan Ajam Ketjap :9 ) en qua dessert voornamelijk aardbeien gegeten dus al met al...
pi_209142083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef BE het volgende:
Ok... AYCE... :')
Ik heb me redelijk bij alle gefrituurde shit weg weten te houden (behalve dan Ajam Ketjap :9 ) en qua dessert voornamelijk aardbeien gegeten dus al met al...
Volgens mij doen onze hersenen het niet zo goed met een onbeperkt aanbod lekker en gevarieerd eten :+ Maar dat je dan als dessert vooral aardbeien neemt vind ik echt knap _O_

(op mijn werk staat chocolademousse in de koelkast, over van een artsen-etentje :X )
  zondag 14 mei 2023 @ 11:24:03 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_209147760
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef SQ het volgende:
Net gezellig mijn maandelijkse lunchwandelrondje met oldbie @:Shandaly gelopen O+
De uitdaging deze week wordt: spelletjesavond. Doel: niet zo veel zuipen dat ik naar de kroeg wil en wil gaan roken, oftewel 2 tot maximaal 3 tripels.
Subdoel: genoeg avondeten zodat ik geen chips wil.

🤞
Fail.
disclaimer
  zondag 14 mei 2023 @ 11:42:33 #51
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209147894
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:24 schreef SQ het volgende:

[..]
Fail.
:D doel, subdoel of beiden?
  Moderator zondag 14 mei 2023 @ 11:46:29 #52
382129 crew  Donna
pi_209147922
Moederdagontbijt. Aardbeien met slagroom genot.
  zondag 14 mei 2023 @ 12:39:09 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_209148376
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 11:42 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
:D doel, subdoel of beiden?
Alles.
disclaimer
pi_209148430
Verrassend, de weegschaal gaf nog steeds de 78 van een paar maanden geleden aan. Maar ik merk dat kleding echt niet goed zit en bij die 78 een paar maanden geleden was het me ook al duidelijk dat ik een paar kilo kwijt moet/wil. Maar dit zag ik niet aankomen (pun intended), ik dacht echt dat het meer zou zijn.
Weer terug naar de 75 is mijn eerste doel en dan zien we verder.
  zondag 14 mei 2023 @ 12:51:27 #55
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209148496
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 12:39 schreef SQ het volgende:

[..]
Alles.
Kan gebeuren! Volgende keer vast beter! ^O^ Ik hoop dat je het wel gezellig hebt gehad.

Mijn zoontje was gisteren jarig dus ik had cake, taart en chips. En vanmorgen ontbeten met overgebleven taart.
Maar het was wel heel gezellig :+
pi_209150358
Op mijn werk waren hapjes (kaas, div. worstsoorten), gebak met bedankt (hmpf), bolletje Goed Bezig repen, cake en....chocolademousse uit onze keuken gemaakt door onze koks voor een diner. Mijn hart maakte een ouderwets sprongetje bij het zien van de mousse in de koelkast O+ Ik ben zo ontzettend dol op chocolademousse. Er stonden 3 fancy schaaltjes met aardbeien er op. Ik besloot dat ik er één mocht. Dat is alleen een moeilijk concept voor mij, één. Resultaten uit het verleden leerden me dat ik dan los ga en Eat All the Things doe :') Maar niet vannacht! Ik nam er één. En dat was het :o Gewoon in shock hier dat dat plan lukte! Ik weet/begrijp alleen nog steeds niet waarom :')
  Moderator zondag 14 mei 2023 @ 16:46:18 #57
382129 crew  Donna
pi_209150963
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn werk waren hapjes (kaas, div. worstsoorten), gebak met bedankt (hmpf), bolletje Goed Bezig repen, cake en....chocolademousse uit onze keuken gemaakt door onze koks voor een diner. Mijn hart maakte een ouderwets sprongetje bij het zien van de mousse in de koelkast O+ Ik ben zo ontzettend dol op chocolademousse. Er stonden 3 fancy schaaltjes met aardbeien er op. Ik besloot dat ik er één mocht. Dat is alleen een moeilijk concept voor mij, één. Resultaten uit het verleden leerden me dat ik dan los ga en Eat All the Things doe :') Maar niet vannacht! Ik nam er één. En dat was het :o Gewoon in shock hier dat dat plan lukte! Ik weet/begrijp alleen nog steeds niet waarom :')
Wel de smaak, niet de calorieën (van 3 schaaltjes).
Heel goed! ^O^
pi_209151522
Gister:
O: bolletje met kaas
L: Italiaanse bol met filet en ei
B: tuinwerken
T: berlinerbol
A: rib eye met aardappel en broccoli uit de oven
B: 3 uur moestuinwerken

Vandaag;
O: 2 mini broodjes met kaas en 1 mini croissant, ei, beker sap
L: Tuna melt in de sauna
T: caramelcappuccino en een sprits
A: bbq met als plan: 2 stuks vlees, knoflooksaus salade van groente en paar stokbroodjes.

En geen beweging want sauna. O+
pi_209157557
Ik probeer langzaam weer 'normaal' te eten en drinken, maar dat werkt in mijn hoofd niet heel lekker merk ik. Gisteren en zaterdag 1 alcoholvrij biertje op en dan voel ik me dus schuldig. Dat wordt weer even een proces. Zo weer sporten en gesprek met coach, dan maar eens ter sprake brengen.

Gisteren ontbijt op bed van B :)
O: 2 wasa crackers met kaas ('geitenkaas stinkt mama')
T: Appel
L: Dubbele sandwich met gerookte zalm, sla ui etc, zonder mayo, op het terras O+
D: zelfgemaakte pasta bolognese, die is zo lekker, dat ik enorm trots ben dat ik geen tweede keer heb opgeschept
S: aardbeien

Veul water, 3 koffie, 1 alcoholvrij biertje en 1 virgin mojito.

Vandaag staat the usual op het programma, als avondeten noodles met veel groente en kip.

Komende week weer een uitdaging, donderdag naar de Efteling, vrijdag uit eten met vrienden, zaterdag feestje en zondag wordt het zo mooi weer dat we vast een dagje op pad gaan inclusief ergens lunchen.
  maandag 15 mei 2023 @ 10:00:29 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209157832
Idd wel even uitkijken daarmee dan...

Ik zit moed te verzamelen om te gaan lopen. Ik zit al dik 1,5u achter mijn laptop een andere auto uit te zoeken terwijl ik eigenlijk zou gaan lopen en nu ben ik koud en heb ik geen zin meer. :')
Maar ik ga toch maar wel! *O*
pi_209157866
Vanaf morgen kom ik ook weer mee doen.

Vandaag zijn we de hele dag aan het brouwen dus ik zal meer verbranden dan ik binnen krijg maar niet per se gezonde dingen.
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 10:10:58 #62
382129 crew  Donna
pi_209157946
Ondanks m'n moederdag ontbijt genot, vanochtend toch weer een onsje lichter. Hoppa!
pi_209158621
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 10:00 schreef BE het volgende:
Idd wel even uitkijken daarmee dan...

Ik zit moed te verzamelen om te gaan lopen. Ik zit al dik 1,5u achter mijn laptop een andere auto uit te zoeken terwijl ik eigenlijk zou gaan lopen en nu ben ik koud en heb ik geen zin meer. :')
Maar ik ga toch maar wel! *O*
Doorzetter!

Ik wist ook wel dat dit het lastige zou worden, die omschakeling weer naar normaal eten.
Net heerlijk, pittig gesport en goed gesprek gehad. Mijn coach ging even voorrekenen wat ik voor januari op een dag allemaal binnenkreeg en hoe ik me voelde (opgeblazen, moe, vaak buikpijn, lamlendig, sjago, noem maar op) en hoe ik het nu doe.
Voelt al beter iig. Ik ga deze rocken :7
  maandag 15 mei 2023 @ 11:34:18 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209158968
Zo, dat was lekker! *O*
Geen oefeningen gedaan maar gewoon heel erg stevig doorgelopen. Resultaat: op 1u lopen zat ik op 6,65km! *O* *)
Totaal 1u10min en 7,69km *O* :s)

45min op cardio-niveau en 24min op vetverbranding.
Normaal probeer meer op dat laatste te zitten, maar die conditie moet toch ook eens omhoog. :+
pi_209165319
Ik heb gesport vandaag! *O*
pi_209167054
Is de Zeeuwse meisje light smeerboter nog ergens te koop?
  maandag 15 mei 2023 @ 21:12:19 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209167593
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 20:32 schreef Nober het volgende:
Is de Zeeuwse meisje light smeerboter nog ergens te koop?
Google is je vriend! En Jumbo ook!
pi_209170778
Weegschaal viel eigenlijk niet tegen. Na 3 maanden alles eten (en vooral drinken :+ ) is er 300gr bijgekomen.
Maar goed er mag dus wel 2 kilo af en 4 kilo zou helemaal mooi zijn want dan kan ik wat schommelen.

Lijstje van vandaag:
L: pastasalade met pesto, zongedroogde tomaatjes, feta en puntpaprika
D: verspakket van de AH: chili sin carne
T: proteīne toetje
B: zoals altijd minstens 10k stappen
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 10:04:45 #69
382129 crew  Donna
pi_209170857
Weegschaal even stil, maar goed die aardbeien met slagroom moeten toch ook ergens tot rust komen, ghehe.
pi_209174323
De hele rits aan verjaardagen, feestjes etc weer gehad. Beweging 0.0, eten +100000. Schade na 12 dagen is 2.9 kilo :@
Morgen eerste vochtkilo vast wel weer kwijt. In ieder geval niet weggedoken en dat over 2 maanden alle 16 kilo er weer bij zit.
Maar dit schiet niet op zo. Ruggengraat, waar ben je? -O-
pi_209175602
O: ontbijtdrink want brood was op
L: 4 crackers met smeerkaas, liga
T: banaan, kale toastjes
T: 2 dropjes
A: kip tandoori met extra groente.

Lijstjes zijn best een goede stok achter de deur. :Y

[ Bericht 47% gewijzigd door Nanuke op 16-05-2023 23:03:04 ]
pi_209180742
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal viel eigenlijk niet tegen. Na 3 maanden alles eten (en vooral drinken :+ ) is er 300gr bijgekomen.
Maar goed er mag dus wel 2 kilo af en 4 kilo zou helemaal mooi zijn want dan kan ik wat schommelen.

Lijstje van vandaag:
T: proteīne toetje
B: zoals altijd minstens 10k stappen
Een onverwachte brouwsessie zorgde er voor dat het proteīne toetje 2,5 biertje werd :+

Lijstje voor vandaag:
T: aardbeien
T: meloen en proteīne toetje of handje nootjes
pi_209180970
Goed, eerste 800 gram is er weer af. Vind het knap hoe ik er in 12 dagen weer 2,5 kilo heb aangevreten. Hopelijk loos ik nog wat vocht vandaag. :')
pi_209180971
Lijstjes lijstjes, maar weer eens wat fanatieker :)

O: -
B: hardloop sessie
L: 3 boterhammen - pindakaas, grillworst, kaas 30+
D: friet, wild zwijn rug van de bbq, rauwkost

Ik merk wel dat de weegschaal niet meewerkt … ben in de laatste weken max 0,5 kg afgevallen terwijl ik veel sport en redelijk goed eet … ik hoop maar dat het de omzetting is van vet naar spieren (tot een paar weken geleden met dat slechte weer sportte ik 1x per week, nu ineens 4-5x…)
  woensdag 17 mei 2023 @ 08:34:10 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209181135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 08:02 schreef SilverEyes het volgende:
Goed, eerste 800 gram is er weer af. Vind het knap hoe ik er in 12 dagen weer 2,5 kilo heb aangevreten. Hopelijk loos ik nog wat vocht vandaag. :')
Veel daarvan zal vocht zijn. :Y
Maar bizar wel he...

Fijn iig dat die eerste 800 al weer weg zijn. :Y

Hier lijkt het toch ook weer ietsje naar beneden te kruipen maar ik moet er verdomd veel moeite voor doen. :o
In het kader van small steps, ik heb al een week of 3 geen chips meer op. *O* Dat ging er veelvuldig doorheen in de weekendavonden, we kopen het dan voor de kinderen... Uhuh...
Maar die zijn ook allebei met hun lijf bezig dus we hebben daar flink in geminderd. O+

Houden jullie ook zo van aardbeien? O+

Mijn ontbijtje: Skyr, aardbeien en zelfgemaakte keto-granola. O+

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 17-05-2023 09:36:17 ]
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 11:57:50 #76
382129 crew  Donna
pi_209183214
Officieel weegmoment met kleren, nog net 85.2

Zonder kleding komt de 83 bijna in beeld! *O*
pi_209183760
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef Donna het volgende:
Officieel weegmoment met kleren, nog net 85.2

Zonder kleding komt de 83 bijna in beeld! *O*
Goed bezig!
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 12:44:14 #78
382129 crew  Donna
pi_209183768
Thanks. Die stok achter de deur van wekelijks wegen bij 'vreemde ogen' is toch wel fijn.
pi_209183945
Jij bent echt lekker bezig Donna! Heb je ook een eetschema waar je je comfortabel bij voelt? :)
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 13:02:58 #80
382129 crew  Donna
pi_209184023
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 12:57 schreef SilverEyes het volgende:
Jij bent echt lekker bezig Donna! Heb je ook een eetschema waar je je comfortabel bij voelt? :)
Niets heel bijzonders. Ik tel kcal, drink geen calorieën (dat deed ik al niet veel, maar een lekkere chocolate mocha ging er wel iets te vaak in) en nouja weeg dus het meeste ook af. En heel veel thee en water drinken!
Een koolhydraatarm.

Vanavond eet ik zelfgemaakte carpaccio salade met uiteraard ook een beetje truffelmayo. O+
pi_209184116
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 21:12 schreef BE het volgende:

[..]
Google is je vriend! En Jumbo ook!
Die is uit het assortiment.

Het is nu deze, 50 gram minder á ¤1,19.

Nieuw vs oud
pi_209192624
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:54 schreef amp25 het volgende:

[..]
Kleine update die mei/juni gaat hem niet worden eerder eind juli/augustus

Zit nou op 103
Updatje

96.3

Racefietsen weer flink opgepakt

2 ritjes per week 70a80 km per keer
pi_209192792
Ik merk dat mijn motivatie echt weg is. Ik moet nog 4 weken tot mijn vakantie en gewoon op dit gewicht blijven zou ik prima vinden. Maar ben zo bang dat als ik zeg gewoon 4 weken 'normaal' doen dat ik toch weer aankom en alles voor niets is geweest (nu 7 kg kwijt). Want meestal heb ik standje alles eten en standje gezond bezig zijn.
pi_209193021
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:16 schreef Pinuts het volgende:
Ik merk dat mijn motivatie echt weg is. Ik moet nog 4 weken tot mijn vakantie en gewoon op dit gewicht blijven zou ik prima vinden. Maar ben zo bang dat als ik zeg gewoon 4 weken 'normaal' doen dat ik toch weer aankom en alles voor niets is geweest (nu 7 kg kwijt). Want meestal heb ik standje alles eten en standje gezond bezig zijn.
Herkenbaar. In die situatie zat ik paar weken terug ook. Moet nog wel (veel) af, maar voor nu vond ik het wel prima even. Resultaat: mezelf weer veel te veel gunnen en 2,5 kilo erbij. Hou vol :Y
  donderdag 18 mei 2023 @ 20:33:05 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209200215

Ik ben echt gesloopt! :o
Vanmorgen 10km gepowerwalked met flink wat kicksquats en lunges er bij en toen zei de family ‘ah toe, ga je mee… we gaan nog een stukje lopen in Zeeland.

Mijn benen doen echt pijn. :’)
pi_209204118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:16 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb ook zo'n periode achter de rug en pak het net weer wat op. Ik ben er nog niet, maar de betere keuzes zijn er weer en het bewuster nadenken over wat ik in mijn mond stop ook. Uiteindelijk was het 'maar' 2 kilo die ik aankwam, en hoewel het demotiverend is, is het niet onoverkomelijk veel.
Maar hopelijk vind jij gewoon snel weer wat motivatie en houdt je het ritme vast. :*
pi_209204152
Plan:
O: 2 boterhammen
B: moestuinen met de kinderen
L: 2 roerbakeieren met groente, ham en een beetje kaas, 2 boterhammen
A: pasta met kip, cherrytomaten, prei en saus van kruidenkaas.
B: sporten, hopelijk. :Y
pi_209204222
Score na een dag Efteling:

17.000 en nog iets stappen
Tussendoor halve hartenkoek, appel
2 boterhammen met runderrookvlees
1 heerlijke Polle's keuken pannekoek met kaas, ham en champignons
1 volle beker wonderdrank, cola zero framboos en vanille. Was een uitprobeersel en smaakte lekker. :@

Prima *O*

Vandaag een gewone dag, maar vanavond is the bottle neck. uit eten. We gaan tapa's eten, maar er zal vooral veel groente worden besteld want 1 vriendin eet geen varkensvlees en is de belichaming van een fitgirl en 1 vriendin is vegetarisch.
Vooral enorm veel zin in het bijkletsen O+

En wow BE wat een hoop stappen!
  vrijdag 19 mei 2023 @ 09:02:20 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209204374
En de weegschaal geeft echt geen fuck he... -O- :{
Ik snap wel dat je niet in 1 dag een dikke drop hebt van een kilo, maar toch... Ik vind het stom! :{w
pi_209211514
In perspectief misschien, een kilo is 7700 kcal, dus dat is ook wel flink. Maar helemaal geen beweging is wel stom ja. :{w Hoe vaak heb je de weegschaal verplaatst om te kijken of t echt niet een onsje minder kon?
  vrijdag 19 mei 2023 @ 20:53:02 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209211637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 20:42 schreef Nanuke het volgende:
In perspectief misschien, een kilo is 7700 kcal, dus dat is ook wel flink. Maar helemaal geen beweging is wel stom ja. :{w Hoe vaak heb je de weegschaal verplaatst om te kijken of t echt niet een onsje minder kon?
:D Nah, dat niet. Wel wat op mijn hakken geleund, daar is ie wel gevoelig voor. :Y

Ik heb mezelf vandaag wel een paar nieuwe loopschoenen kado gedaan. :o Weer Hoka’s. O+
Het vorige paar kocht ik in sept vorig jaar, en de zolen zijn echt flink versleten nu, maar ik heb er dan ook echt heel veel op gelopen:

2270km! :o :X
(Daar zitten natuurlijk ook wel wat gewone niet-powerwalk-km's bij, maar toch.)

(Ik hou zo van statistiekjes! O+ )
pi_209211819
Dat paar heb je zeker verdiend dan! ^O^

Ik ben in gevecht met de zin aan een wijntje en lekkers. Maar ik weet dat als ik nu toegeef, de volgende dagen ook lastiger worden en ik was net weer lekker op weg. Dus ik ga nu opstaan en thee maken.
  vrijdag 19 mei 2023 @ 21:25:44 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209212019
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 21:11 schreef Nanuke het volgende:
Dat paar heb je zeker verdiend dan! ^O^

Ik ben in gevecht met de zin aan een wijntje en lekkers. Maar ik weet dat als ik nu toegeef, de volgende dagen ook lastiger worden en ik was net weer lekker op weg. Dus ik ga nu opstaan en thee maken.
You go girl! Hou vol!
pi_209213199
Ik had vandaag ook behoorlijke struggles, oa sterke behoefte aan ijs. Dat in de diepvries lag te roepen. Niet gepakt. Paar walnoten genomen, dat zou helpen. Geen idee of dat het was, maar ik had een prima dag vandaag. Zonder ijs.

Niets mis met een keer ijs overigens, maar dinsdag en woensdag waren ook al niet best. En ik wil daar niet in blijven hangen. Precies wat Nanuke ook beschrijft.
pi_209215366
Wachtwoord kwijt, alles kwijt, dit dat, dus maar ff nieuw account aangemaakt. Maar ik (SilverEyes) ben ook weer on track. Gisteren ipv met een reep chocolade en een zak chips op de bank een lekkere lange wandeling gemaakt. Voelt vooral de ochtend erna ook goed.
En besloten om voorlopig even van de alcohol af te blijven. Bij mij is 1 glas 1 fles en daarna alle remmen los bij de hapjes etc.
Op naar nu eerst de volgende 5 kilo!
  zaterdag 20 mei 2023 @ 09:04:42 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_209215414
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 08:52 schreef S_E het volgende:
Wachtwoord kwijt, alles kwijt, dit dat, dus maar ff nieuw account aangemaakt. Maar ik (SilverEyes) ben ook weer on track. Gisteren ipv met een reep chocolade en een zak chips op de bank een lekkere lange wandeling gemaakt. Voelt vooral de ochtend erna ook goed.
En besloten om voorlopig even van de alcohol af te blijven. Bij mij is 1 glas 1 fles en daarna alle remmen los bij de hapjes etc.
Op naar nu eerst de volgende 5 kilo!
Dan kun je toch ff mailen naar de admins? Sturen ze je zo een nieuw wachtwoord!
disclaimer
  Moderator zaterdag 20 mei 2023 @ 09:36:16 #97
225562 crew  Speedfight
pi_209215647
Zo was even zoeken naar dit topic, ik dacht al dat er ergens een topic voor moest zijn :)
Vanaf morgen begin ik met een weekmenu dieet, calorieën tellen en gerichte oefeningen. Dit wil ik doen door een combinatie sportschool, het volgen van boek killerbody en de app lifesum.
Gewoon meer bewegen en op mijn voeding letten zorgt voor weinig tot geen resultaat.
Als beloning voor mijzelf, ter extra motivatie, mag ik een nieuwe BH kopen als de eerste 8 kilo eraf zijn.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_209215803
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 09:04 schreef SQ het volgende:

[..]
Dan kun je toch ff mailen naar de admins? Sturen ze je zo een nieuw wachtwoord!
Dat was slimmer geweest :')
  zaterdag 20 mei 2023 @ 10:35:07 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_209216061
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 09:57 schreef S_E het volgende:

[..]
Dat was slimmer geweest :')
Kan nog steeds ;)
disclaimer
pi_209216352
Gisteren uit eten, heerlijk!
Ik denk dat het meeviel, tapa's en dan vooral de groente varianten. Spa rood gedronken en geen toetje.

Vanmiddag feestje maar gelukkig ben ik geen taart liefhebber dus dat gaat wel goed.

Zoek nog wel lekkere zomerse drankjes zonder alcohol en zo weinig mogelijk kcal.
pi_209221943
O: boterham smeerkaas, boterham gebraden gehakt
T: koffie met suiker
L/A: gourmetten, per saldo denk ik 1 stokbrood, halve bak sla met olijf, paprika en komkommer, een hamburger, chipolata worstje en een speklap. Knoflooksaus erbij.
Nu: 1 glas rosé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')