Doorzetter!quote:Op maandag 15 mei 2023 10:00 schreef BE het volgende:
Idd wel even uitkijken daarmee dan...
Ik zit moed te verzamelen om te gaan lopen. Ik zit al dik 1,5u achter mijn laptop een andere auto uit te zoeken terwijl ik eigenlijk zou gaan lopen en nu ben ik koud en heb ik geen zin meer.
Maar ik ga toch maar wel!
Google is je vriend! En Jumbo ook!quote:Op maandag 15 mei 2023 20:32 schreef Nober het volgende:
Is de Zeeuwse meisje light smeerboter nog ergens te koop?
Een onverwachte brouwsessie zorgde er voor dat het proteïne toetje 2,5 biertje werdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal viel eigenlijk niet tegen. Na 3 maanden alles eten (en vooral drinken) is er 300gr bijgekomen.
Maar goed er mag dus wel 2 kilo af en 4 kilo zou helemaal mooi zijn want dan kan ik wat schommelen.
Lijstje van vandaag:
L: pastasalade met pesto, zongedroogde tomaatjes, feta en puntpaprika
D: verspakket van de AH: chili sin carne
T: proteïne toetje
B: zoals altijd minstens 10k stappen
Veel daarvan zal vocht zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:02 schreef SilverEyes het volgende:
Goed, eerste 800 gram is er weer af. Vind het knap hoe ik er in 12 dagen weer 2,5 kilo heb aangevreten. Hopelijk loos ik nog wat vocht vandaag.
Goed bezig!quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:57 schreef Donna het volgende:
Officieel weegmoment met kleren, nog net 85.2
Zonder kleding komt de 83 bijna in beeld!
Niets heel bijzonders. Ik tel kcal, drink geen calorieën (dat deed ik al niet veel, maar een lekkere chocolate mocha ging er wel iets te vaak in) en nouja weeg dus het meeste ook af. En heel veel thee en water drinken!quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:57 schreef SilverEyes het volgende:
Jij bent echt lekker bezig Donna! Heb je ook een eetschema waar je je comfortabel bij voelt?
Updatjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:54 schreef amp25 het volgende:
[..]
Kleine update die mei/juni gaat hem niet worden eerder eind juli/augustus
Zit nou op 103
Herkenbaar. In die situatie zat ik paar weken terug ook. Moet nog wel (veel) af, maar voor nu vond ik het wel prima even. Resultaat: mezelf weer veel te veel gunnen en 2,5 kilo erbij. Hou volquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:16 schreef Pinuts het volgende:
Ik merk dat mijn motivatie echt weg is. Ik moet nog 4 weken tot mijn vakantie en gewoon op dit gewicht blijven zou ik prima vinden. Maar ben zo bang dat als ik zeg gewoon 4 weken 'normaal' doen dat ik toch weer aankom en alles voor niets is geweest (nu 7 kg kwijt). Want meestal heb ik standje alles eten en standje gezond bezig zijn.
Ik heb ook zo'n periode achter de rug en pak het net weer wat op. Ik ben er nog niet, maar de betere keuzes zijn er weer en het bewuster nadenken over wat ik in mijn mond stop ook. Uiteindelijk was het 'maar' 2 kilo die ik aankwam, en hoewel het demotiverend is, is het niet onoverkomelijk veel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:16 schreef Pinuts het volgende:
Ik merk dat mijn motivatie echt weg is. Ik moet nog 4 weken tot mijn vakantie en gewoon op dit gewicht blijven zou ik prima vinden. Maar ben zo bang dat als ik zeg gewoon 4 weken 'normaal' doen dat ik toch weer aankom en alles voor niets is geweest (nu 7 kg kwijt). Want meestal heb ik standje alles eten en standje gezond bezig zijn.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:42 schreef Nanuke het volgende:
In perspectief misschien, een kilo is 7700 kcal, dus dat is ook wel flink. Maar helemaal geen beweging is wel stom ja.Hoe vaak heb je de weegschaal verplaatst om te kijken of t echt niet een onsje minder kon?
You go girl! Hou vol!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:11 schreef Nanuke het volgende:
Dat paar heb je zeker verdiend dan!
Ik ben in gevecht met de zin aan een wijntje en lekkers. Maar ik weet dat als ik nu toegeef, de volgende dagen ook lastiger worden en ik was net weer lekker op weg. Dus ik ga nu opstaan en thee maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |